foxdivemaster Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 nevite nekdo jak je to se zhavicama na predehrev vody kdy je doporucena vymena a jestli sou stejne jak normal zhavice?a kdyz ho vysroubuju potece vysroubuju potece voda?dikec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 Cau ted pred zimou jsem to taky resil Vim ze sou na 100pero jiny a ja si je otestoval klasicky start kabel a dat na zhavik a za sekundu jako by voda kolem zhaviku zacala varit tak to bylo u vsech tak sem to neresil. a stou vodou to nevim ale asi trosku potece. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 voza z toho poteče víc než dost, je to hluboce pod vyrovnávací nádobkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 26. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 a jak teda vyzkouset ze sou ok,bez toho abych je vyndal ven,jedine asi tak jak pise cumla co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 Z baterky + kontakt daj kablik zo ziarovkou a priloz na zhavic chladiacej kvapaliny . ZIAROVKA sa rozsvieti zhavic je O.K. ked sa nerozsvieti tak je ZLY ZHAVIC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 28. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 na co je ten predehrev vody a jak to funguje ? to maji jen TDi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 28. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 zrovna dnesj sjem to resil s kmaosem.ma BMW 3rady a rikal ze se mu sepne predehrev vody kdyz nastartuje a otevre dvere u ridicca nebo tak nejak to jmenoval..se ptam jestli to mam taky a on ze asi ne...taky by me zajimalo na co to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 28. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 Myslim ze pokud mas auto s TDi a urceny pro stredni evropu, tak je tam na 99% mas. Prihriva to vodu do nejaky urcity teploty motoru a urcitych otacek, pak se vypina. Jsou to tusim 3 svicky na potrubi u vstupu do motoru. Uz driv me zajimalo, proc takovej Superb 1 s PD motorem topi mnohem driv nez moje Octa s klasickym TDi. Myslim ze princip by mel bejt stejnej... Zatim sem se nedopatral duvodu. Nevi nekdo, jakej odpor za studena by meli mit tyhle zhavicky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 ?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alik.195 Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 Jestli nemáš auto s italie nebo španělsko nebo někde z jihu tak by si je tam měl mít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 to tam myslim mam.to znamena ze mam predehrev vody?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 29. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 pokud tam mas ty zhavice tak jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 (editace) už jsem to tu někde psal, SupI, II, Fabia I, II, OII vše v naftě mají vždy PTC topný článek v topení, takže auto topí okamžitě, spíná to ve dvou intenzitách a stará se o to RJ motoru OI má předehřev vody na hlavě, 3 svíčky, co se spínají buď všechny - silný nebo dvě - slabý, spíná to také RJ motoru (jedná se o speciální vabavu = není u všech) u všech je to elektrické, takže se zatíží víc alternátor, tím i motor a dříve se ohřeje Editováno: 29. Listopad 2008, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 Jestli nemáš auto s italie nebo španělsko nebo někde z jihu tak by si je tam měl mít. Ty tam máš prd když máš taxíka ze Španělska to tam myslim mam.to znamena ze mam predehrev vody?? Jinak dají se ty žhaviče předpokládám vytáhnout a zkontrolovat stejně jakou žhaviče motoru jo ? odchází ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 Fire: jasné len ako píše Rolbař,vytečie Ti vačšie množstvo vody,teda nemrzky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 už jsem to tu někde psal, SupI, II, Fabia I, II, OII vše v naftě mají vždy PTC topný článek v topení, takže auto topí okamžitě, spíná to ve dvou intenzitách a stará se o to RJ motoru OI má předehřev vody na hlavě, 3 svíčky, co se spínají buď všechny - silný nebo dvě - slabý, spíná to také RJ motoru (jedná se o speciální vabavu = není u všech) u všech je to elektrické, takže se zatíží víc alternátor, tím i motor a dříve se ohřeje Probíralo se to hodně na dieselpoweru,funguje to myslím až od -10,někdo to má zapojené manuálně,tvz,neovládá to ř.j. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...8%EDh%F8ev+vody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 zajímvý no... nejsem elektrikář, takže sám to nevyřeším, každopádně to vypadá dobŕe na zimní kratší vzdálenosti !!!!!! ale písali tam ze je problím s malou kapacitou altíku ( mám jen 90tku ) a prej je potřeba větší ( 140AH ? ) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 To neřeš jestli je tam máš tak to zjistíš snadno, jestli ne - tak si stejně o nic nepřišel Pořiď si nezávislý topení a máš po starostech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 29. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 zajímvý no... nejsem elektrikář, takže sám to nevyřeším, každopádně to vypadá dobŕe na zimní kratší vzdálenosti !!!!!! ale písali tam ze je problím s malou kapacitou altíku ( mám jen 90tku ) a prej je potřeba větší ( 140AH ? ) ... to mas nejaky slaby altik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 TO FOX: to mě vyčetl Lukash z VINka .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 jj, u Frantíků asi není taková zima Ale Fire - jistota je kulomet, tak otevři kapotu a ohni hrb - co je tam namontováno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 To LUKASH: mrknu se :-) i když zajímavá kombinace jak jsi říkal že mám altík 90tku a bez plechu .... Kolega má 4x4 z Rajchu a má manuál klima, 4x švihadla na okna a ESP !!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 30. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2008 TO FIRE: me by zajimalo jak vis ze to jezdilo jako tago??mas nekde tajne zdroje u FBI???povidej prehanej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 30. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2008 Neslo by dat do topeni O1 nejaky ten PTC topny clanek? Nemate nekdo fotku jak to vypada treba pro Supa nebo O2? U tech to opravdu topi temer hned. Stacilo by to dat nekam na privod vzduchu do topeni a ovladat to nejakym spinacem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 30. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2008 musel by si to dát někam k radiátoru topení, má to cca shodnou velikost, tluška je cca 1cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.