Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

nevite nekdo jak je to se zhavicama na predehrev vody kdy je doporucena vymena a jestli sou stejne jak normal zhavice?a kdyz ho vysroubuju potece vysroubuju potece voda?dikec

Cau ted pred zimou jsem to taky resil Vim ze sou na 100pero jiny a ja si je otestoval klasicky start kabel a dat na zhavik a za sekundu jako by voda kolem zhaviku zacala varit tak to bylo u vsech tak sem to neresil. a stou vodou to nevim ale asi trosku potece.

voza z toho poteče víc než dost, je to hluboce pod vyrovnávací nádobkou. ;)

  • Autor

a jak teda vyzkouset ze sou ok,bez toho abych je vyndal ven,jedine asi tak jak pise cumla co?

Z baterky + kontakt daj kablik zo ziarovkou a priloz na zhavic chladiacej kvapaliny . ZIAROVKA sa rozsvieti zhavic je O.K. ked sa nerozsvieti tak je ZLY ZHAVIC. ;):)

na co je ten predehrev vody a jak to funguje ? to maji jen TDi ?

zrovna dnesj sjem to resil s kmaosem.ma BMW 3rady a rikal ze se mu sepne predehrev vody kdyz nastartuje a otevre dvere u ridicca nebo tak nejak to jmenoval..se ptam jestli to mam taky a on ze asi ne...taky by me zajimalo na co to je?

Myslim ze pokud mas auto s TDi a urceny pro stredni evropu, tak je tam na 99% mas. Prihriva to vodu do nejaky urcity teploty motoru a urcitych otacek, pak se vypina. Jsou to tusim 3 svicky na potrubi u vstupu do motoru. Uz driv me zajimalo, proc takovej Superb 1 s PD motorem topi mnohem driv nez moje Octa s klasickym TDi. Myslim ze princip by mel bejt stejnej... Zatim sem se nedopatral duvodu. Nevi nekdo, jakej odpor za studena by meli mit tyhle zhavicky?

??????

Jestli nemáš auto s italie nebo španělsko nebo někde z jihu tak by si je tam měl mít.

post-14569-1227933804_thumb.jpg

to tam myslim mam.to znamena ze mam predehrev vody??

  • Autor

pokud tam mas ty zhavice tak jo :)

už jsem to tu někde psal, SupI, II, Fabia I, II, OII vše v naftě mají vždy PTC topný článek v topení, takže auto topí okamžitě, spíná to ve dvou intenzitách a stará se o to RJ motoru

OI má předehřev vody na hlavě, 3 svíčky, co se spínají buď všechny - silný nebo dvě - slabý, spíná to také RJ motoru (jedná se o speciální vabavu = není u všech)

u všech je to elektrické, takže se zatíží víc alternátor, tím i motor a dříve se ohřeje ;)

Upraveno od rolbař

Jestli nemáš auto s italie nebo španělsko nebo někde z jihu tak by si je tam měl mít.

Ty tam máš prd když máš taxíka ze Španělska :smich:

to tam myslim mam.to znamena ze mam predehrev vody??

Jinak dají se ty žhaviče předpokládám vytáhnout a zkontrolovat stejně jakou žhaviče motoru jo ? odchází ?

Fire: jasné len ako píše Rolbař,vytečie Ti vačšie množstvo vody,teda nemrzky.

už jsem to tu někde psal, SupI, II, Fabia I, II, OII vše v naftě mají vždy PTC topný článek v topení, takže auto topí okamžitě, spíná to ve dvou intenzitách a stará se o to RJ motoru

OI má předehřev vody na hlavě, 3 svíčky, co se spínají buď všechny - silný nebo dvě - slabý, spíná to také RJ motoru (jedná se o speciální vabavu = není u všech)

u všech je to elektrické, takže se zatíží víc alternátor, tím i motor a dříve se ohřeje ;)

Probíralo se to hodně na dieselpoweru,funguje to myslím až od -10,někdo to má zapojené manuálně,tvz,neovládá to ř.j. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...8%EDh%F8ev+vody

zajímvý no... nejsem elektrikář, takže sám to nevyřeším, každopádně to vypadá dobŕe na zimní kratší vzdálenosti !!!!!! ale písali tam ze je problím s malou kapacitou altíku ( mám jen 90tku ) a prej je potřeba větší ( 140AH ? ) ...

To neřeš ;) jestli je tam máš tak to zjistíš snadno, jestli ne - tak si stejně o nic nepřišel :) Pořiď si nezávislý topení a máš po starostech :)

  • Autor
zajímvý no... nejsem elektrikář, takže sám to nevyřeším, každopádně to vypadá dobŕe na zimní kratší vzdálenosti !!!!!! ale písali tam ze je problím s malou kapacitou altíku ( mám jen 90tku ) a prej je potřeba větší ( 140AH ? ) ...

to mas nejaky slaby altik

TO FOX: to mě vyčetl Lukash z VINka ....

jj, u Frantíků asi není taková zima ;) Ale Fire - jistota je kulomet, tak otevři kapotu a ohni hrb - co je tam namontováno :D

To LUKASH: mrknu se :-) i když zajímavá kombinace jak jsi říkal že mám altík 90tku a bez plechu ....

Kolega má 4x4 z Rajchu a má manuál klima, 4x švihadla na okna a ESP !!!!!

TO FIRE: me by zajimalo jak vis ze to jezdilo jako tago??mas nekde tajne zdroje u FBI???povidej prehanej.

Neslo by dat do topeni O1 nejaky ten PTC topny clanek? Nemate nekdo fotku jak to vypada treba pro Supa nebo O2? U tech to opravdu topi temer hned. Stacilo by to dat nekam na privod vzduchu do topeni a ovladat to nejakym spinacem.

musel by si to dát někam k radiátoru topení, má to cca shodnou velikost, tluška je cca 1cm

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.