Říjen 1, 201410 r Ano, ale ten "strašák" sa moze velice lahko vypomstit prave vtedy, ked to clovek najmenej caka. Ako sa hovori, istota je gulomet.
Říjen 1, 201410 r Ano,psal jsem to dvakrát,je lepší mít všechno OK,jenom konstatuji,že pokud se ráfků týká ten strašák přerostl v hysterii.Dokonce jsem v nějaké diskuzi četl,že nezapsané ráfky z Tebe dělají viníka i v případě,že jsi nehodu nezpůsobil.Nezlob se na mně,ale takovou kravinu může zplodit jenom chorý člověk. Nezapsané homologované ráfky,jsou dle mně menší problém,než např.navlíknuté nehomologované potahy. :-)To by pojištovna podle hysterické teorie neplnění taká nemusela plnit.Jaký je v tom rozdíl? Daleko větší problém,než nezapsané ráfky je technický stav podvozku a brzd jako takového a jsou lidi ,kteří to neřeší a vůbec si nepřipustí,že špatný stav je daleko větší problém a větší pravděpodobnost způsobení nehody,než nezapsané ráfky.
Říjen 1, 201410 r No zkusím si zavolat na úřad a do Škodovky a nechat si je zapsat... Za zkoušku člověk nikdy nic nedá...Buď a nebo... Jinak, ty disky by byli Originalná díl Škoda Auto objednány z e-shopu... Tak že ty určitě budou homologovány... Né nějaké Činy bo tak... Upraveno Říjen 1, 201410 r od krtecek35
Říjen 1, 201410 r Ve Škodě Ti to nepovolí,máš OII,Teron je na OIII. Nejsi první,kdo zkouší zapsat origo kola.To je ten nejhorší případ,Škoda Ti to nepovolí a nikdo jiný to povolit nemůže.Na OÚ po Tobě budou chtít určitě nějaký doklad,na základě kterého by změnu v TP provedli.Přál bych Ti,aby se Ti to povedlo,ale dobře to nevidím. Homologované jsou,ale na OIII,ne na OII. I když jsou to ráfky Škoda,nejenom že na ně nemáš papír,ale navíc je to ten případ o kterém jsem psal a nejsou ani povolené.Teoreticky jsi na tom hůř :-( než kdyby jsi koupil ráfek jakéhokoliv výrobce i bez typového list,ale s protokolem z TUV,kde bude OII uvedena a tím bude pro OII ráfek schválen. :-( Když by vešel v platnost ten scénář s neplněním,nemáš se vůbec jak bránit. Upraveno Říjen 1, 201410 r od mikl
Říjen 1, 201410 r Jak se říka, tak sklopím ocas a půjdu:-D:-)...Tak raději koupím ty které mám napsány v TP a bude to...
Říjen 1, 201410 r já jsem proto to mít v pořádku, jak disky, tak kvalitní pneu. Náš stát to právně vyžaduje, tak buď značkové aftermarket s TUV a zapsat, nebo origo na daný model. Taky jsem se setkal s tim, že jsem zaslech v pneuservisech kecy různých majitelů, že za kolo nedaj víc jak 1.000,- a za gumu víc jak 1.500,- Ale to už je extrém - takovým bych to auto radší sebral a řek jim, ať jezdí MHD. Vždyť je to nejdůležitější část auta sakra PS: ještě pro ty, co jezdí nebo bydlí v cizině - je to tak lepší, jiný kraj, jiný mrav, postupy pojišťoven, pouštět se v cizím jazyce do nějaké právní diskuze, jestli má ET 49 nebo 54 vliv na to, že na mokrý vozovce nedobrzdil, nemusí být úplně sranda Upraveno Říjen 1, 201410 r od Kazimir80
Říjen 2, 201410 r no ale ne všude zas... EDIT: takže tato věc není harmonizována ani na úrovni EU,a není na ni nárok. Věci podléhají konkrétní odpovědné autoritě daného státu či oblasti. Konkrétně se jedná o national approvals according to local road traffic licensing regulations and standards. Pokud není stanoveno jinak, jakékoliv úpravy a montáže se podle směrnice Directive 2007/46/EC odkazují na dokumentaci výrobce a harmonizační zkoušky. Typicky tedy VTP nebo CoC. tož tak Upraveno Říjen 2, 201410 r od Kazimir80
Říjen 3, 201410 r Plácám se v tom jako ryba na suchu :-(.... Kola co se mi líbí tak nejsou ET 54 ale vždy ET50.... Nebylo by možné dát kola se Scouta tedy Proteusy ET50 a podložky pod kola? Má někdy zkušenosti??
Říjen 3, 201410 r A nemáš někoho kdo by udělal nebo prodal duralové podložky pod disky :-)... A jinak, budu muset koupit i nové delší šrouby a nebo to bude stačit??
Říjen 3, 201410 r Pokud tam ma byt ET54 a ty tam das ET50, tak kola nebudou vice utopene, ale naopak budou vice vysunute. Premyslet o nejakych podlozkach je proto nesmysl. A srouby pochopitelne pujdou pouzit puvodni (pokud nove disky nebudou mit jiny tvar dosedaci plochy sroubu).
Říjen 26, 201410 r Záleží na tom ktoré.. podľa toho či máš Zenith alebo Neptune.. 17" sú len Zenith..
Říjen 27, 201410 r Dík, jj už jsem googlil a našel pdf s kolama na octavia II a III ... a jsou to ty Zenith .... Prodám 18 a koupím 17, nebo Hawk z nové Octavky :-) Btw dikes
Listopad 12, 201410 r Zdravim chcel by som sa spytat... mam moznost teraz prist ku pegasom r17 225 45 a chcem vediet ci mam do toho ist ci nie teraz mam 205 55 r16... chcem hliavne vediet aka bude zmena co sa tyka spotreby, vykonu a komfortu... mam motor 2.0 tdi CR 103kw... diik
Listopad 12, 201410 r Spotřeba dle použitých pneumatik. Rozmezí +0,2-0,5l/100km. Akcelerace půjde trošku dolů ( + váha disky a pneu ). Komfort bude trošku tvrdší, ale není to až tak hrozné. Nu a pak jsou už jen pěkné věci jako ostřejší řízení, stabilita v zatáčkách a hlavně design.
Leden 27, 201510 r Nazdar chalani disky s rozmermi 17x8,25 ET35 budu uz asi skrtat ci?? Popripade aku kombinaciu sirky disku a ET mozem dat na octaviu II?? Upraveno Leden 29, 201510 r od kermo20
Únor 26, 201510 r No nakoniec som neriskoval a zobral tomasony 8x17 ET45.......som zvedavy ako to ukaze na aute s pneu 225/45
Březen 3, 201510 r Ahoj, potřebuji radu. Budu prodávat 7x17" letnáky z LaK. A místo nich chci koupit 8x17" OZ energy, ted ale váham zda ET 35 nebo ET 48? Bude tam s tim nějaký problém, když dam ET 35? Půjde to na OII FL, 2.0TDI.. Upraveno Březen 3, 201510 r od k.o.c.i.
Březen 3, 201510 r Ahoj, potřebuji radu. Budu prodávat 7x17" letnáky z LaK. A místo nich chci koupit 8x17" OZ energy, ted ale váham zda ET 35 nebo ET 48? Bude tam s tim nějaký problém, když dam ET 35? Půjde to na OII FL, 2.0TDI.. No neviem ci to ET35 nebude vpredu uz trcat von
Březen 3, 201510 r A vzadu šúchať o roh lemu.. teda pri znížení alebo väčšom zaťažení.. ET48 bude lepšie.. kermo20: necituj predchádzajúci príspevok Upraveno Březen 3, 201510 r od lubinob
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.