Kyselinka Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Ano, ale ten "strašák" sa moze velice lahko vypomstit prave vtedy, ked to clovek najmenej caka. Ako sa hovori, istota je gulomet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Ano,psal jsem to dvakrát,je lepší mít všechno OK,jenom konstatuji,že pokud se ráfků týká ten strašák přerostl v hysterii.Dokonce jsem v nějaké diskuzi četl,že nezapsané ráfky z Tebe dělají viníka i v případě,že jsi nehodu nezpůsobil.Nezlob se na mně,ale takovou kravinu může zplodit jenom chorý člověk. Nezapsané homologované ráfky,jsou dle mně menší problém,než např.navlíknuté nehomologované potahy. :-)To by pojištovna podle hysterické teorie neplnění taká nemusela plnit.Jaký je v tom rozdíl? Daleko větší problém,než nezapsané ráfky je technický stav podvozku a brzd jako takového a jsou lidi ,kteří to neřeší a vůbec si nepřipustí,že špatný stav je daleko větší problém a větší pravděpodobnost způsobení nehody,než nezapsané ráfky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtecek35 Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 (editace) No zkusím si zavolat na úřad a do Škodovky a nechat si je zapsat... Za zkoušku člověk nikdy nic nedá...Buď a nebo... Jinak, ty disky by byli Originalná díl Škoda Auto objednány z e-shopu... Tak že ty určitě budou homologovány... Né nějaké Činy bo tak... Editováno: 1. Říjen 2014, autor: krtecek35 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 (editace) Ve Škodě Ti to nepovolí,máš OII,Teron je na OIII. Nejsi první,kdo zkouší zapsat origo kola.To je ten nejhorší případ,Škoda Ti to nepovolí a nikdo jiný to povolit nemůže.Na OÚ po Tobě budou chtít určitě nějaký doklad,na základě kterého by změnu v TP provedli.Přál bych Ti,aby se Ti to povedlo,ale dobře to nevidím. Homologované jsou,ale na OIII,ne na OII. I když jsou to ráfky Škoda,nejenom že na ně nemáš papír,ale navíc je to ten případ o kterém jsem psal a nejsou ani povolené.Teoreticky jsi na tom hůř :-( než kdyby jsi koupil ráfek jakéhokoliv výrobce i bez typového list,ale s protokolem z TUV,kde bude OII uvedena a tím bude pro OII ráfek schválen. :-( Když by vešel v platnost ten scénář s neplněním,nemáš se vůbec jak bránit. Editováno: 1. Říjen 2014, autor: mikl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtecek35 Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Jak se říka, tak sklopím ocas a půjdu:-D:-)...Tak raději koupím ty které mám napsány v TP a bude to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 (editace) já jsem proto to mít v pořádku, jak disky, tak kvalitní pneu. Náš stát to právně vyžaduje, tak buď značkové aftermarket s TUV a zapsat, nebo origo na daný model. Taky jsem se setkal s tim, že jsem zaslech v pneuservisech kecy různých majitelů, že za kolo nedaj víc jak 1.000,- a za gumu víc jak 1.500,- Ale to už je extrém - takovým bych to auto radší sebral a řek jim, ať jezdí MHD. Vždyť je to nejdůležitější část auta sakra PS: ještě pro ty, co jezdí nebo bydlí v cizině - je to tak lepší, jiný kraj, jiný mrav, postupy pojišťoven, pouštět se v cizím jazyce do nějaké právní diskuze, jestli má ET 49 nebo 54 vliv na to, že na mokrý vozovce nedobrzdil, nemusí být úplně sranda Editováno: 1. Říjen 2014, autor: Kazimir80 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Akorát v cizině není problém si cokoliv připojistit a stačí TÜV list Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) no ale ne všude zas... EDIT: takže tato věc není harmonizována ani na úrovni EU,a není na ni nárok. Věci podléhají konkrétní odpovědné autoritě daného státu či oblasti. Konkrétně se jedná o national approvals according to local road traffic licensing regulations and standards. Pokud není stanoveno jinak, jakékoliv úpravy a montáže se podle směrnice Directive 2007/46/EC odkazují na dokumentaci výrobce a harmonizační zkoušky. Typicky tedy VTP nebo CoC. tož tak Editováno: 2. Říjen 2014, autor: Kazimir80 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtecek35 Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Plácám se v tom jako ryba na suchu :-(.... Kola co se mi líbí tak nejsou ET 54 ale vždy ET50.... Nebylo by možné dát kola se Scouta tedy Proteusy ET50 a podložky pod kola? Má někdy zkušenosti?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Kola co uvádíš tam klidně nazuj. 4mm o které kola vysuneš ven jsou neznatelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtecek35 Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 A nemáš někoho kdo by udělal nebo prodal duralové podložky pod disky :-)... A jinak, budu muset koupit i nové delší šrouby a nebo to bude stačit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Pokud tam ma byt ET54 a ty tam das ET50, tak kola nebudou vice utopene, ale naopak budou vice vysunute. Premyslet o nejakych podlozkach je proto nesmysl. A srouby pochopitelne pujdou pouzit puvodni (pokud nove disky nebudou mit jiny tvar dosedaci plochy sroubu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtecek35 Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Tak už jsem v obraze .. Díky mooc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Kluci, mám na OII RS originál 18, dělají se stejné i 17? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 (editace) ANO. Editováno: 26. Říjen 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Záleží na tom ktoré.. podľa toho či máš Zenith alebo Neptune.. 17" sú len Zenith.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Dík, jj už jsem googlil a našel pdf s kolama na octavia II a III ... a jsou to ty Zenith .... Prodám 18 a koupím 17, nebo Hawk z nové Octavky :-) Btw dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kristian141 Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Zdravim chcel by som sa spytat... mam moznost teraz prist ku pegasom r17 225 45 a chcem vediet ci mam do toho ist ci nie teraz mam 205 55 r16... chcem hliavne vediet aka bude zmena co sa tyka spotreby, vykonu a komfortu... mam motor 2.0 tdi CR 103kw... diik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Spotřeba dle použitých pneumatik. Rozmezí +0,2-0,5l/100km. Akcelerace půjde trošku dolů ( + váha disky a pneu ). Komfort bude trošku tvrdší, ale není to až tak hrozné. Nu a pak jsou už jen pěkné věci jako ostřejší řízení, stabilita v zatáčkách a hlavně design. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kermo20 Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 (editace) Nazdar chalani disky s rozmermi 17x8,25 ET35 budu uz asi skrtat ci?? Popripade aku kombinaciu sirky disku a ET mozem dat na octaviu II?? Editováno: 29. leden 2015, autor: kermo20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kermo20 Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 No nakoniec som neriskoval a zobral tomasony 8x17 ET45.......som zvedavy ako to ukaze na aute s pneu 225/45 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.o.c.i. Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 (editace) Ahoj, potřebuji radu. Budu prodávat 7x17" letnáky z LaK. A místo nich chci koupit 8x17" OZ energy, ted ale váham zda ET 35 nebo ET 48? Bude tam s tim nějaký problém, když dam ET 35? Půjde to na OII FL, 2.0TDI.. Editováno: 3. Březen 2015, autor: k.o.c.i. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kermo20 Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Ahoj, potřebuji radu. Budu prodávat 7x17" letnáky z LaK. A místo nich chci koupit 8x17" OZ energy, ted ale váham zda ET 35 nebo ET 48? Bude tam s tim nějaký problém, když dam ET 35? Půjde to na OII FL, 2.0TDI.. No neviem ci to ET35 nebude vpredu uz trcat von Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 (editace) A vzadu šúchať o roh lemu.. teda pri znížení alebo väčšom zaťažení.. ET48 bude lepšie.. kermo20: necituj predchádzajúci príspevok Editováno: 3. Březen 2015, autor: lubinob Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.o.c.i. Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 Už jsem to řešil s prodejcem, takže musí být ET48, díky za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.