Přejít na obsah

17ti palcová (litá) kola


sathack

Doporučené příspěvky

Ano,psal jsem to dvakrát,je lepší mít všechno OK,jenom konstatuji,že pokud se ráfků týká ten strašák přerostl v hysterii.Dokonce jsem v nějaké diskuzi četl,že nezapsané ráfky z Tebe dělají viníka i v případě,že jsi nehodu nezpůsobil.Nezlob se na mně,ale takovou kravinu může zplodit jenom chorý člověk.

Nezapsané homologované ráfky,jsou dle mně menší problém,než např.navlíknuté nehomologované potahy. :-)To by pojištovna podle hysterické teorie neplnění taká nemusela plnit.Jaký je v tom rozdíl?

Daleko větší problém,než nezapsané ráfky je technický stav podvozku a brzd jako takového a jsou lidi ,kteří to neřeší a vůbec si nepřipustí,že špatný stav je daleko větší problém a větší pravděpodobnost způsobení nehody,než nezapsané ráfky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zkusím si zavolat na úřad a do Škodovky a nechat si je zapsat... Za zkoušku člověk nikdy nic nedá...Buď a nebo... Jinak, ty disky by byli Originalná díl Škoda Auto objednány z e-shopu... Tak že ty určitě budou homologovány... Né nějaké Činy bo tak... :kol-27:

Editováno: , autor: krtecek35
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve Škodě Ti to nepovolí,máš OII,Teron je na OIII. Nejsi první,kdo zkouší zapsat origo kola.To je ten nejhorší případ,Škoda Ti to nepovolí a nikdo jiný to povolit nemůže.Na OÚ po Tobě budou chtít určitě nějaký doklad,na základě kterého by změnu v TP provedli.Přál bych Ti,aby se Ti to povedlo,ale dobře to nevidím.

Homologované jsou,ale na OIII,ne na OII.

I když jsou to ráfky Škoda,nejenom že na ně nemáš papír,ale navíc je to ten případ o kterém jsem psal a nejsou ani povolené.Teoreticky jsi na tom hůř  :-(  než kdyby jsi koupil ráfek jakéhokoliv výrobce i bez typového list,ale s protokolem z TUV,kde bude  OII uvedena a tím bude pro OII ráfek schválen.  :-(

Když by vešel v platnost ten scénář s neplněním,nemáš se vůbec jak bránit.

Editováno: , autor: mikl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem proto to mít v pořádku, jak disky, tak kvalitní pneu. Náš stát to právně vyžaduje, tak buď značkové aftermarket s TUV a zapsat, nebo origo na daný model.

 

Taky jsem se setkal s tim, že jsem zaslech v pneuservisech kecy různých majitelů, že za kolo nedaj víc jak 1.000,- a za gumu víc jak 1.500,-  Ale to už je extrém - takovým bych to auto radší sebral a řek jim, ať jezdí MHD. Vždyť je to nejdůležitější část auta sakra :kol-44:

 

PS: ještě pro ty, co jezdí nebo bydlí v cizině - je to tak lepší, jiný kraj, jiný mrav, postupy pojišťoven, pouštět se v cizím jazyce do nějaké právní diskuze, jestli má ET 49 nebo 54 vliv na to, že na mokrý vozovce nedobrzdil, nemusí být úplně sranda :kol-33:

Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ale ne všude zas...

 

EDIT: takže tato věc není harmonizována ani na úrovni EU,a není na ni nárok. Věci podléhají konkrétní odpovědné autoritě daného státu či oblasti.

 

Konkrétně se jedná o national approvals according to local road traffic licensing regulations and standards. Pokud není stanoveno jinak, jakékoliv úpravy a montáže se podle směrnice Directive 2007/46/EC odkazují na dokumentaci výrobce a harmonizační zkoušky. Typicky tedy VTP nebo CoC.

 

tož tak

  Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 5 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...