Přejít na obsah

O II 4x4 - ano ci nie


kokxo

Doporučené příspěvky

on se hlavně dnes už dává (po faceliftu) Haldex 4.generace, který je o něčem jiném, resp. zadek se nepřipojuje až po prokluzu předku, např. při prudkém zrychlení nebo ostré zatáčce jede 4x4 ihned a i prudčí rozjezd na suchu je hned 4x4, jednoznačně tento systém je pro jízdní vlastnosti lepší než 4x2, ale to neznamená, že je 4x2 špatné - nikoliv, jen 4x4 je trošku dál,

o spotřebě se nemá cenu hádat, prostě něco za něco,

a váha 85kg v neprospěch 4x4 je směšný zmiňovat, podívejte se do svých aut co tam máte třeba zbytečných krámů, který taky něco váží

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2: presne tak !!!

Ja dodám len jedno k tomuto tému. O týžden nasadám do Scouta TDI r.2008, je to moja 4. 4x4 od Škodovky (1.4x4 TDI 66 kW r.1999, 2.4x4 TDI PD 74 kW r.2002, 3.4x4 O2 TDI 77kW r.2005). Spolu mám na týchto autách najazdené zhruba 300.000 km, som z pod tatier, hodne jazdím aj BA, Praha, mal som aj Audi A4 quattro, ale vzhľadom na servis a ostatné náklady je Škoda 4x4 ideálne auto pre mňa. Nikoho nebudem presviečať, že predohrab je horší alebo lepší, je to o tom čo kto chce a hlavne nech tvrdí o tom až potom, čo si niečo neodskúša na vlastnej koži.(nie len po 10km)

Ako mne povedal jeden známi pred tým ako som kupoval prvý všehrab: "Ak si raz kúpiš štvorkolku, iné auto nebudeš chcieť", tak u mňa mu táto veta vyšla na 100%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem poznamenanej haldexem s kterým jsem jezdil půl dne asi před třemi lety v OII kombi. nevím co mě to napadlo, ale chtěl jsem zkusit prohrábnout a to co se stalo mě na dobrou minutu silně vyšokovalo, ve chvíli, kdy malinko proklouzly přední kola, tak se připojil zadek, ale to takovým způsobem, že to s autem koplo, až to hezký nebylo- na suchým asfaltu

jinou zkušenost nemám a věřím, že se ty systémy zdokonalovaly, protože to byl snad haldex první nebo druhý generace.

jinak ano, 4X4 je něco jinýho, vím, když občas sednu do audi, tak ten pocit, že to auto víc tlačí než táhne při zrychlení je prostě jinej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke... sry... ale u Haldexu 2. generace není připojení zadní nápravy vůbec cítit! ;) takže to co píšeš není pravda... sry... ale je to tak! ;) rozdíl je popsaný na tom letáčku...

to jsem taky ani nepsal, že by Haldex 2 byl nějak cítit a Haldex 4 ne, i když ten v kterým jsem jezdil já, tak ten byl asi nějakej posranej. lidský tělo má nějaký vnímání a rozdíl mezi 0,3s a 0,5s(příklad) třeba vůbec nepozná i kdyby byl.

jinak z toho letáku jsem nějak nepochopil, jak se ten rozdíl projeví v praxi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já nejsem taky žádnej technickej expert... zásadní rozdíl asi je v tom, že u H II musí dojít "prokluzu" přední nápravy a u H IV už nikoliv... ten nějak spolupracuje s ESP bo co... ale nikdy jsem s novým H IV nejel, takže nemohu posoudit rozdíl.. já vycházím ze svých zkušeností s H II za těch 34 tis. km co mám najeto... při běžném ježdění nepoznáš, zda ti nějak pomáhá zadek nebo ne... jediný rozdíl je pak znát při prudším rozjezdu třeba na zasněžené louce... viz

... taky jsem zkoušel razantní rozjezdy na polní cestě... myslím, že jsem snad vezl i Skaju... může potvrdit, že v podstatě snad co šlo poslat na zadek přes Haldex, tak tam šlo... auto se vepředu zvedlo a vyrazilo bez sebemenšího zaváhání... a o tom ten Haldex asi je... umožní ti razantní rozjezdy téměř na jakémkoliv povrchu... myslím tím suchou silnici, mokrou silnici či právě štěrka atd. :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...