Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

on se hlavně dnes už dává (po faceliftu) Haldex 4.generace, který je o něčem jiném, resp. zadek se nepřipojuje až po prokluzu předku, např. při prudkém zrychlení nebo ostré zatáčce jede 4x4 ihned a i prudčí rozjezd na suchu je hned 4x4, jednoznačně tento systém je pro jízdní vlastnosti lepší než 4x2, ale to neznamená, že je 4x2 špatné - nikoliv, jen 4x4 je trošku dál,

o spotřebě se nemá cenu hádat, prostě něco za něco,

a váha 85kg v neprospěch 4x4 je směšný zmiňovat, podívejte se do svých aut co tam máte třeba zbytečných krámů, který taky něco váží

:palec2: presne tak !!!

Ja dodám len jedno k tomuto tému. O týžden nasadám do Scouta TDI r.2008, je to moja 4. 4x4 od Škodovky (1.4x4 TDI 66 kW r.1999, 2.4x4 TDI PD 74 kW r.2002, 3.4x4 O2 TDI 77kW r.2005). Spolu mám na týchto autách najazdené zhruba 300.000 km, som z pod tatier, hodne jazdím aj BA, Praha, mal som aj Audi A4 quattro, ale vzhľadom na servis a ostatné náklady je Škoda 4x4 ideálne auto pre mňa. Nikoho nebudem presviečať, že predohrab je horší alebo lepší, je to o tom čo kto chce a hlavne nech tvrdí o tom až potom, čo si niečo neodskúša na vlastnej koži.(nie len po 10km)

Ako mne povedal jeden známi pred tým ako som kupoval prvý všehrab: "Ak si raz kúpiš štvorkolku, iné auto nebudeš chcieť", tak u mňa mu táto veta vyšla na 100%.

já jsem poznamenanej haldexem s kterým jsem jezdil půl dne asi před třemi lety v OII kombi. nevím co mě to napadlo, ale chtěl jsem zkusit prohrábnout a to co se stalo mě na dobrou minutu silně vyšokovalo, ve chvíli, kdy malinko proklouzly přední kola, tak se připojil zadek, ale to takovým způsobem, že to s autem koplo, až to hezký nebylo- na suchým asfaltu

jinou zkušenost nemám a věřím, že se ty systémy zdokonalovaly, protože to byl snad haldex první nebo druhý generace.

jinak ano, 4X4 je něco jinýho, vím, když občas sednu do audi, tak ten pocit, že to auto víc tlačí než táhne při zrychlení je prostě jinej...

No tady kolem Rumburka je sněhu poměrně dost a rozhodně bych volil 4x4. Člověk nemusí jen na hory,aby ji využil. :palec2:

tam u vás se jezdí parádně na kolech :) Jedlová a tak

jj... u Rumburku je sněhu dost... :) máme tam chalupu... kousek... :p

jinak můj Scoutíno Otesíno má Haldex 2. generace a kopnutí na suchem asfaltu jsem nezaznamenal... ještě to tedy vyzkouším... ;)

tohle byl ještě ke všemu naftovej haldex...

no tak to asi kopnul ten "kouťák", ne? ;)

asi, tahal vocpoda jako divej

tak vono to bylo aj chipnuty... :smich:

f plný palbě bez navi, kůže a vyhřejvání sedel a na parádních hlínách :)

opravuji, že haldex 4. gen. se montuje už od 22. týdne roku 2008 ;)

škoda, že ne od roku 2007 :) hh

ty se ani nevyjadřuj, mě to uteklo o týden lol

Upraveno od rolbař

to si děláš prdel? to jako fakt??? omg... předpokládám, že jsi to ani netušil.... třeba už máš 4. generaci... jak se to dá poznat??? nevíš?

a viete mi popísať aký je rozdiel medzi druhou, tretiu nedávali nikde ? a štvrtou? :help:

3. generace... jestli nějaká byla... se do O II. nemontovala... a tady je rozdíl mezi 2. a 4. generací... ;)

post-12946-1232489020_thumb.jpg

myslim, že v rychlosti a citu přiřazování zadní nápravy

Luke... sry... ale u Haldexu 2. generace není připojení zadní nápravy vůbec cítit! ;) takže to co píšeš není pravda... sry... ale je to tak! ;) rozdíl je popsaný na tom letáčku...

Že by Kyjov,Doubice???Jinak na Jedlový je super :palec2: Jinak haldex zcela postačuje na zdejší podmínky. Neni potřeba pernamentni pohon 4x4

souhlasím... jinak já jsem ze Starého Hraběcí! ;)

Možná se čtvrtou generací už nepůjde na suchu prohrábnout na dvojku :D

Luke... sry... ale u Haldexu 2. generace není připojení zadní nápravy vůbec cítit! ;) takže to co píšeš není pravda... sry... ale je to tak! ;) rozdíl je popsaný na tom letáčku...

to jsem taky ani nepsal, že by Haldex 2 byl nějak cítit a Haldex 4 ne, i když ten v kterým jsem jezdil já, tak ten byl asi nějakej posranej. lidský tělo má nějaký vnímání a rozdíl mezi 0,3s a 0,5s(příklad) třeba vůbec nepozná i kdyby byl.

jinak z toho letáku jsem nějak nepochopil, jak se ten rozdíl projeví v praxi

tak já nejsem taky žádnej technickej expert... zásadní rozdíl asi je v tom, že u H II musí dojít "prokluzu" přední nápravy a u H IV už nikoliv... ten nějak spolupracuje s ESP bo co... ale nikdy jsem s novým H IV nejel, takže nemohu posoudit rozdíl.. já vycházím ze svých zkušeností s H II za těch 34 tis. km co mám najeto... při běžném ježdění nepoznáš, zda ti nějak pomáhá zadek nebo ne... jediný rozdíl je pak znát při prudším rozjezdu třeba na zasněžené louce... viz

... taky jsem zkoušel razantní rozjezdy na polní cestě... myslím, že jsem snad vezl i Skaju... může potvrdit, že v podstatě snad co šlo poslat na zadek přes Haldex, tak tam šlo... auto se vepředu zvedlo a vyrazilo bez sebemenšího zaváhání... a o tom ten Haldex asi je... umožní ti razantní rozjezdy téměř na jakémkoliv povrchu... myslím tím suchou silnici, mokrou silnici či právě štěrka atd. :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.