Leden 20, 200916 r on se hlavně dnes už dává (po faceliftu) Haldex 4.generace, který je o něčem jiném, resp. zadek se nepřipojuje až po prokluzu předku, např. při prudkém zrychlení nebo ostré zatáčce jede 4x4 ihned a i prudčí rozjezd na suchu je hned 4x4, jednoznačně tento systém je pro jízdní vlastnosti lepší než 4x2, ale to neznamená, že je 4x2 špatné - nikoliv, jen 4x4 je trošku dál, o spotřebě se nemá cenu hádat, prostě něco za něco, a váha 85kg v neprospěch 4x4 je směšný zmiňovat, podívejte se do svých aut co tam máte třeba zbytečných krámů, který taky něco váží
Leden 20, 200916 r presne tak !!! Ja dodám len jedno k tomuto tému. O týžden nasadám do Scouta TDI r.2008, je to moja 4. 4x4 od Škodovky (1.4x4 TDI 66 kW r.1999, 2.4x4 TDI PD 74 kW r.2002, 3.4x4 O2 TDI 77kW r.2005). Spolu mám na týchto autách najazdené zhruba 300.000 km, som z pod tatier, hodne jazdím aj BA, Praha, mal som aj Audi A4 quattro, ale vzhľadom na servis a ostatné náklady je Škoda 4x4 ideálne auto pre mňa. Nikoho nebudem presviečať, že predohrab je horší alebo lepší, je to o tom čo kto chce a hlavne nech tvrdí o tom až potom, čo si niečo neodskúša na vlastnej koži.(nie len po 10km) Ako mne povedal jeden známi pred tým ako som kupoval prvý všehrab: "Ak si raz kúpiš štvorkolku, iné auto nebudeš chcieť", tak u mňa mu táto veta vyšla na 100%.
Leden 20, 200916 r já jsem poznamenanej haldexem s kterým jsem jezdil půl dne asi před třemi lety v OII kombi. nevím co mě to napadlo, ale chtěl jsem zkusit prohrábnout a to co se stalo mě na dobrou minutu silně vyšokovalo, ve chvíli, kdy malinko proklouzly přední kola, tak se připojil zadek, ale to takovým způsobem, že to s autem koplo, až to hezký nebylo- na suchým asfaltu jinou zkušenost nemám a věřím, že se ty systémy zdokonalovaly, protože to byl snad haldex první nebo druhý generace. jinak ano, 4X4 je něco jinýho, vím, když občas sednu do audi, tak ten pocit, že to auto víc tlačí než táhne při zrychlení je prostě jinej...
Leden 20, 200916 r No tady kolem Rumburka je sněhu poměrně dost a rozhodně bych volil 4x4. Člověk nemusí jen na hory,aby ji využil.
Leden 20, 200916 r jinak můj Scoutíno Otesíno má Haldex 2. generace a kopnutí na suchem asfaltu jsem nezaznamenal... ještě to tedy vyzkouším...
Leden 20, 200916 r to si děláš prdel? to jako fakt??? omg... předpokládám, že jsi to ani netušil.... třeba už máš 4. generaci... jak se to dá poznat??? nevíš?
Leden 20, 200916 r a viete mi popísať aký je rozdiel medzi druhou, tretiu nedávali nikde ? a štvrtou?
Leden 20, 200916 r 3. generace... jestli nějaká byla... se do O II. nemontovala... a tady je rozdíl mezi 2. a 4. generací...
Leden 21, 200916 r Luke... sry... ale u Haldexu 2. generace není připojení zadní nápravy vůbec cítit! takže to co píšeš není pravda... sry... ale je to tak! rozdíl je popsaný na tom letáčku...
Leden 21, 200916 r Že by Kyjov,Doubice???Jinak na Jedlový je super Jinak haldex zcela postačuje na zdejší podmínky. Neni potřeba pernamentni pohon 4x4
Leden 21, 200916 r Luke... sry... ale u Haldexu 2. generace není připojení zadní nápravy vůbec cítit! takže to co píšeš není pravda... sry... ale je to tak! rozdíl je popsaný na tom letáčku... to jsem taky ani nepsal, že by Haldex 2 byl nějak cítit a Haldex 4 ne, i když ten v kterým jsem jezdil já, tak ten byl asi nějakej posranej. lidský tělo má nějaký vnímání a rozdíl mezi 0,3s a 0,5s(příklad) třeba vůbec nepozná i kdyby byl. jinak z toho letáku jsem nějak nepochopil, jak se ten rozdíl projeví v praxi
Leden 21, 200916 r tak já nejsem taky žádnej technickej expert... zásadní rozdíl asi je v tom, že u H II musí dojít "prokluzu" přední nápravy a u H IV už nikoliv... ten nějak spolupracuje s ESP bo co... ale nikdy jsem s novým H IV nejel, takže nemohu posoudit rozdíl.. já vycházím ze svých zkušeností s H II za těch 34 tis. km co mám najeto... při běžném ježdění nepoznáš, zda ti nějak pomáhá zadek nebo ne... jediný rozdíl je pak znát při prudším rozjezdu třeba na zasněžené louce... viz ... taky jsem zkoušel razantní rozjezdy na polní cestě... myslím, že jsem snad vezl i Skaju... může potvrdit, že v podstatě snad co šlo poslat na zadek přes Haldex, tak tam šlo... auto se vepředu zvedlo a vyrazilo bez sebemenšího zaváhání... a o tom ten Haldex asi je... umožní ti razantní rozjezdy téměř na jakémkoliv povrchu... myslím tím suchou silnici, mokrou silnici či právě štěrka atd.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.