Vaša Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 ještě se mi nestalo že by to nemohlo něco vyjet letos jsem vytahoval 4 auta co zapadla nebo zkončila v příkopu podle mě v tom videu jde o to že zadní kola nemala žádnej odpor a tím se nemohl torsen zavřít ale je divný že neseplo EDS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kjubas Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 No já myslim že quttro je opravdu vychytané,máme allroada a od nás od chaty není zrovna cesta k civilizaci procházka růžovým sadem...za sucha jo ,ale jak je sníh nebo bláto je konec...audi to za sněhu vylítla jak nic to auto dokázalo v pohodě zrychlit to jsem nechápal...(Béďa zná tu cestu) ...ale když jsem byl na tom dnu Xdrive ..celkem mě překvapily nejen čísly,byla tam celá offroad dráha,kterou tvořily překážky jak náklon na pravou stranu a to opravdu silný kdy systém musel přeněst točivý moment jen na jednu stranu kol,to znamená pravé přední a zadní nebo naopak, dalé kdy auto bylo v jednu chvíli pravým předním a levým zadním kolem ve vzduchu a nakonec již zminované válce...všechno tohle to auto zvládlo na jedničku,tedy konkrétně modely X3 X5 X6 ,rád bych zde viděl např Q7,nevěřím nějakému videu z netu,dal jsem to jen pro zajmavost a nějak sem to nemohl pořád dostat do hlavy že by to ta audina nepřejela když bmw to přejelo jak nic,bylo vidět lehké pohnuní zadních kol a poté už auto vyjelo,jestli je to ovlivěno tim 100%ním přenosem,nevim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 prostě soudruzi z NSR někde udělali chybu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 jasně, cestu znám je to mazec, prudkej kopec, zatáčka, kořeny... ale okťa jí taky vyjela tím se nechci měřit a allroadem to ne. Těm videjím nevěřím...quattro je fakt vychytané xdrive nevypadá zle...nevím BMW mě nikdy nebralo a nezajímám se, nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 ok... takže 4x4 ano nebo ne??? toť otázka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 odpověd...ať si každej koupí co chce, ale u mě to bude vždy 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 jasnééééé... fír fír 4eva!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 jak funguje Haldex 2. genereace - zdroj Infolinka ŠA Pohon kol zadní nápravy vozu Octavia Scout je řešen prostřednictvím elektronicky řízené vícelamelové spojky Haldex. Toto osvědčené řešení zajišťuje rychlé a spolehlivé připojení pohonu zadní nápravy v okamžiku, kdy je to potřeba. Spojka Haldex umožňuje plynulou a rychlou změnu rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní nápravu od poměru 98 : 2 až po 2 : 98 ve prospěch zadní nápravy. Hlavním rozdílem oproti předchozí verzi 4x4 je použití spojky Haldex druhé generace, která se vyznačuje novým konstrukčním uspořádáním hlavních prvků a zlepšenými provozními vlastnostmi. Díky zvětšené náplni oleje bylo vylepšeno chlazení spojky a prodlouženy servisní intervaly. Také bylo zdokonaleno ovládání spojky pro dosažení plynulejší a jemnější regulace při změnách rozdělení točivého momentu. Výhodou modelu 4x4 je také mírně zvětšená palivová nádrž o objemu 60 l. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Zásah systému ABS – zásah systému ESP Při zásahu systému ABS je spojka Haldex zcela rozpojena, zatímco při zásahu elektronického stabilizujícího systému ESP je míra sepnutí spojky Haldex řízena signály řídicí jednotky ABS. Zásah systému ASR Protáčejí-li se obě kola přední nápravy, spojka Haldex se sepne a pohon přebírají zadní kola. Zásah systému EDS Protáčí-li se jedno kolo na přední nápravě, zasáhne elektronická uzávěrka diferenciálu (EDS) tím, že přibrzdí protáčející se kolo. Točivý moment je směřován na druhé kolo na nápravě a zároveň se sepne mezinápravová spojka Haldex, která přenese větší část točivého momentu na kola zadní nápravy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Jízda na povrchu s nízkou adhezí Při jízdě na kluzkém povrchu je pracovní tlak působící na pracovní píst regulován dle potřeby. Signály pro řízení spojky Haldex přicházejí od řídicí jednotky ABS, která rozpoznává prokluz kol pomocí senzorů otáček kol a propočítává potřebnou trakci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Rozjezd a zrychlování Při rozjezdu a zrychlování je nejefektivnější pohon zadní nápravy. Během akcelerace je proto řídicí ventil zcela uzavřen, aby pracovní tlak na lamely spojky mohl dosáhnout maxima a pro kola zadní nápravy byl k dispozici co nejvyšší točivý moment. Rychlá jízda Pro jízdu vyšší rychlostí je na zadní nápravě potřeba pouze malý točivý moment. Pracovní tlak působící na pracovní píst je regulován dle potřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Hezký Vorlajz myslím že tohle mluví za vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 to byl vesměs popis systému Haldex IV. generace... a teď něco ke II. U Haldexu 2. generace je činnost vždy závislá na rozdílných otáčkách kol přední a zadní nápravy – pak je 4x4 plně k dispozici. Pohon 4x4 v poměru 50:50 je možný, ale až poté, co začnou přední kola prokluzovat. Tím se natlakuje hydraulický okruh spojky a začne se přenášet větší točivý moment i na kola zadní nápravy. Systém pak pracuje samočinně, a řídí tak sám přerozdělení točivého momentu na kola obou náprav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarod78 Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 (editace) Tuto na zjazdovke Audi nemalo ziadny problem na rozdiel od inych 4x4 Editováno: 28. leden 2009, autor: jarod78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 to mě utvrzuje v tom, že u těch audin nebylo něco v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 tak pokud je to objektivní test... záleží na tom kdo v tom sedí...i když tady audi vyhrálo s prstem v nose Kombinace silnýho motoru a vymakanýho pohonu quattro je smrtelná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 (editace) Ako zdolať zasnežený kopec ten koniec som veľmi nepochopil Editováno: 29. leden 2009, autor: wrccko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 4x4 ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 já včera koukal na nějaký autoshow nebo co to bylo na public TV a testovali Q5, GLK, Freelandera. když jsem viděl, jak Q5 a GLK zapadlo a točily se jim třeba jenom tři nebo dvě kola jak se jim chtělo, tak mě to utvrdilo v tom, že když 4x4 tak jedině permanentní a žádný elektronický... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 (editace) Ako zdolať zasnežený kopec ten koniec som veľmi nepochopil ja nikdy nepochopiim toho rastiika chvalu...on je asi taky motoristicky novinar ako ja šašo v cirkuse...omfg...snad kazdy blbec vie ze ked sa smyka tak na kopec treba ist jednym stupnom...najlepsie 1-2 ak sa do toho kopca treba rozbehnut aa snazit sa a by kolesa nepretacalo...ale ten koniec co tam natacal...no coment...novinar jak sviňa edit..dik za zmazanie..nejako blblo forum vypisalo chybu databazy..preto mi to odoslalo 2x..ospravedlnujem sa:) aaaa k teme...podla mna sa oplati 4x4 tym ktory ju fakt vyuziju...ale nekedy sa ta 4x4 zide aj tym "obycajnym" ludom..napriklad mne sa stalo...siel som v podzemnej garazi...snad ani nie 20...trosku prusie som zatocil volantom a uplne mi stocilo zadok..a myslim ze so 4x4kou by sa mi toto nestalo Editováno: 29. leden 2009, autor: CorradoVR6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 najeďte si na www.motortv.cz ... dejte autosanol a pak odkaz video... do vyhledavače dejte octavia 4x4 a pak spusťte AutoSalon 20 - Škoda Octavia 4x4 Combi 2,0 FSI [Datum premiéry: 18.5.2006] ... je tam hezky vidět rozjezd Octavie 4x4 na zabahněném kopečku!!! mazec! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 dobrej je taky tento díl... 7. díl [premiéra 18.2.2006] - tam jezdí oktule na sjezdovce! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Možná jdu s křížkem po funuse, ale ten Passat, o kterém jste kdysi diskutovali, má opravdu Haldexa, protože V6 FSI se montuje příčně a díky tomu se vejde jak do Passatu, tak do Superba. Ostatně je to jediný šestivál, kterej v současnosti jde použít u střední třídy VW a Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 aha... ale to je asi jenom ta 3,2 FSI... páč 3,6 FSI co se dává do Passatu R36 je podle mě podélně uložená v kombinaci s Torsenem... jinak co říkáš na ty videa Skajo? překvapilo mě, že Haldex 2. generace vyjel to samé jako permanetka od Subáče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ol@f Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 (editace) tak snad TO tu nikde jeste neni, aby zainteresovani meli o cem dal povidat. Snad si nekdy najdu dost casu a soustredenosti abych tohle tema prosel, tak doufam ze to prospeje ke zkvalitneni diskuse a ne aby to rozpoutalo nejakej flame kdo ma pravdu a kdo ne. Editováno: 30. leden 2009, autor: Ol@f Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.