Publikováno Prosinec 13, 200816 r Prosím Vás o radu. Hľadal som tému, ale nenašiel som s takýmto mojím problémom. Mám fabiu 1,4 a už dva dni mi sťahuje /preblikujú/ predné svetlá aj budíky v prístrojovke. Samočinne sa mi spúšťa servo /počuť pri ľ. kolese/ a ten odber el. to asi robí. Kde je chyba? Servo mám new a inak funkčne šlape ok. Kontakty, alebo snímač? Prosím o radu, inak púšťam dole kopcom bez vodiča. Baterka je new Servo je new ????
Prosinec 13, 200816 r Prosím o radu, inak púšťam dole kopcom bez vodiča. sorry za OT ale tým si mal začať .
Prosinec 13, 200816 r Autor Hledej,je to tady popsáno Cosby, pošlem fľašu rumu do CZ, ak mi to nájdeš. Keď už idú tie Vianoce..... THX
Prosinec 13, 200816 r Autor Nie, už som to opravil. Bolo to zarosené čidlo. Vysušil, okraje potrel silikónom a všetko fičí ako má. Super rýchlovka.
Prosinec 17, 200816 r Autor Závada je zas naspäť. Servo TRW je nové - olej doliaty Alternátor - OK Baterka - OK Zväzok opravený - new prepoje nacínované Čidlo natočenia serva - iba vysušené a zasilikónované. Čím to môže byť ? Treba mi new čidlo natočenia serva TRW ? Poradte Fabia 2001 - 1,4 mpi Pripájam aj zoxidovanú kabeláž - no katastrofa . Upraveno Prosinec 17, 200816 r od Kubox
Prosinec 17, 200816 r Autor To fakt nikto nevie, či nechce poradiť? Rád by som to vyriešil do týchto Vianoc. Poradte mi bratia.
Prosinec 17, 200816 r Prezrel a prerobil bi som tu kabelaz. ;) Miesto izolacnej pasky bi som pouzil zmrstovacie buzirky.100% tesnost a odolnost voci vode ,
Prosinec 17, 200816 r Autor Prezrel a prerobil bi som tu kabelaz. ;) Miesto izolacnej pasky bi som pouzil zmrstovacie buzirky.100% tesnost a odolnost voci vode , Veď pod tú izolačnú pásku som pravdaže všade dával tú zmršťovaciu bužírku. Ale aj tak som radšej ešte doizoloval tou páskou, istota je guľomet. V tom chyba na 10000% nieje !!! Dal som si záležať a kvalitné spoje s profi cínom a kyselinou soľnou spravili ten spoj doživotný!!! Takto mali vypadať aj z novoti tie káble, a nie ich dať do nosníka kde chytili oxidáciu a napučali ako riť. Škoda je le zasratý šmejd a preto ani vo svete nikdy nebude mať meno, lebo keby aj 300 modelov vyrábali aj tak vždy niečo poserú a nedotiahnu do konca. Už by sa to konečne mohli naučiť. Toto som nezažil ani na 20 ročných autách. Šmejďáci a fušeri!!!
Prosinec 17, 200816 r Na letovanie pouzivaj kolofoniu+cin. Nie kyselinu.!!! Pozrel bi som tie spoje- tam hladaj chybu.
Prosinec 17, 200816 r Autor Na letovanie pouzivaj kolofoniu+cin. Nie kyselinu.!!! Pozrel bi som tie spoje- tam hladaj chybu. Prochy ja som slaboprúdar a viem čo sa dáva na spoje. Ale na tieto vodiče by si šancu s kolofóniou absolútne nemal, skúšal som to !!! Bohužiaľ iba s tou kyselinou, musel som ten povlak z káblov dať dole. Keby si to robil, tak vieš o čom píšem.
Prosinec 17, 200816 r Ten povlak z kablou sa da aj opalit!!!! Potom sa cinuje jedna radost. :) Aj tak bi som pozrel tie kable. Tak tie kable prezvon. Ak si elektrikar tak ti nemusim hovorit co to slovko(prezvon) znamena.
Prosinec 17, 200816 r Autor Ten povlak z kablou sa da aj opalit!!!! Potom sa cinuje jedna radost. :) Aj tak bi som pozrel tie kable. Tak tie kable prezvon. Ak si elektrikar tak ti nemusim hovorit co to slovko(prezvon) znamena. Sú presvietené a v 100% stave ako som písal. Kostra na aute skontrolovaná dotiahnutá, v poriadku. Fakt nikto nevie, čo s tým. Asi risknem kúpu new čidla. Je to výroba Made in France, asi skapalo nadobro. Prečítal som celú tému tu na fóre o serve, ale sú tam písané samé halušky, každému pomohlo niečo iné. Inak, cín čo mám ja, má už v sebe kolofóniu zapracovanú. Ale pridával som aj extra new Tenké šli spájať, ale tie hrubé nie, ani 100W spájkou, a nie som sám písalo sa to aj v téme servo.
Prosinec 18, 200816 r No nevím.Jak jsem jednou tu kabeláž spravoval tak jsem měnil asi 30 cm drátu které byly KO.Podle fotky to vypadá,že jsi měnil jen kousky
Prosinec 18, 200816 r Autor COSBY ale on je elektrikar ,Tak ho to neuc. :smich: Prochy nemudruj. Neboli to kúsky, mali aj 24 cm niektoré. Všetky som presvietil a odrezal až po narušenú časť. V tom proste chyba nieje. Spúšta sa samé od seba servo a dnes som odpojil snímač serva a je podrbaný. Už len new a bude azda pokoj. Aj diagnostike ukázala chybu v snímači. Kolega mi ho vie new zohnať za 2100 sk, takže nieje o čom. A na jar ide tá špinavá Škoda /škoda ale peňazí/ z domu preč. Nech sa trápi niekto iný, ja už určite nie. Za 7 rokov poruchy hovoria sami za seba - auto mám od novoti a starostlivosť maximálna, skutočných 73.000 km. 1: Servo 2: Tyčky riadenia 3X 3: Spínacia skrinka 4: Vodná pumpa 5: baterka 6: Výfuk 7: 3X ložiská predné / náboj / 8: Tlmiče full 4 kusy 9: Stabilizátor 10: Zámok šoféra 11: Rozvody 12: snímač riadenia 13: alternátor 14: čapy 15: Na iné si už ani nespomínam ..... patok
Prosinec 18, 200816 r Autor Cosby - len pre teba, tie kúsky..... Ešte som zopár kúskov našiel v koši.....
Prosinec 18, 200816 r Kubox: presne takto mam aj ja nadletovane kable, ktore boli ko, ked som to videl v akom je to stave som myslel ze ma slahne a mal som chut nalozit do auta 500kg trhaviny a poslat ho do skodovky. nuz dnes uz to mam vyriesene. kablom to nebude, podla mna to bude snimacom ak mas moznost vyskusat nejaky dobry tak to skus vymenit. p.s.: za tu kabelaz by som ich nakopal niekde a vratil im vsetky fabie nech si to prerobia kreteni, kua auto za cenu takmer pol melouna a kabelaz prehnije co dodat simply clever
Prosinec 18, 200816 r Autor Kubox: presne takto mam aj ja nadletovane kable, ktore boli ko, ked som to videl v akom je to stave som myslel ze ma slahne a mal som chut nalozit do auta 500kg trhaviny a poslat ho do skodovky. nuz dnes uz to mam vyriesene. kablom to nebude, podla mna to bude snimacom ak mas moznost vyskusat nejaky dobry tak to skus vymenit. p.s.: za tu kabelaz by som ich nakopal niekde a vratil im vsetky fabie nech si to prerobia kreteni, kua auto za cenu takmer pol melouna a kabelaz prehnije co dodat simply clever Viem že nie som sám s týmito problémami, ale za 346.000 sk som čakal niečo viac. Nie výbavu auta, ale kvalitu. No sklamanie už po 4 roku bolo hrozné. Škoda bude stále len Škoda. A licencia po celom svete .... to už nieje kvalita, ale kvantita. Houmr, ďakujem za pomoc, máš pravdu s tou chybou. Takto som to potreboval mať napísané hneď. Škoda roboty, tie káble by do jari ešte vydržali a nech by si to potom robil už new majiteľ. THX
Prosinec 18, 200816 r Prochy nemudruj. Neboli to kúsky, mali aj 24 cm niektoré. Všetky som presvietil a odrezal až po narušenú časť. V tom proste chyba nieje. Spúšta sa samé od seba servo a dnes som odpojil snímač serva a je podrbaný. Už len new a bude azda pokoj. Aj diagnostike ukázala chybu v snímači. Kolega mi ho vie new zohnať za 2100 sk, takže nieje o čom. A na jar ide tá špinavá Škoda /škoda ale peňazí/ z domu preč. Nech sa trápi niekto iný, ja už určite nie. Za 7 rokov poruchy hovoria sami za seba - auto mám od novoti a starostlivosť maximálna, skutočných 73.000 km. 1: Servo 2: Tyčky riadenia 3X 3: Spínacia skrinka 4: Vodná pumpa 5: baterka 6: Výfuk 7: 3X ložiská predné / náboj / 8: Tlmiče full 4 kusy 9: Stabilizátor 10: Zámok šoféra 11: Rozvody 12: snímač riadenia 13: alternátor 14: čapy 15: Na iné si už ani nespomínam ..... patok :smich: Mam rad takych mechanikou ako si TY!!! 68 Prispevkou a ked mu poradis tak ti vynada!!! :smich:
Prosinec 18, 200816 r Autor Prochy, kto ti vynadal? No ja teda nie. Ale presviedčať ma o cínovaní, keď som robil v Tesle , je asi trošku smiešne nemyslíš? Nič v zlom. A prosím prestante s tým podceňovaním užívateľov. Tj. keď mám 68 príspevkov, to neznamená že som amatér a šmejďák. Som sa neskoro regol, lebo dovtedy som ležal pod Škodovkárskym črepom. Týchto 14 ťažkých závad a ďalších 50 podobných, som si opravil sám bez nejakej Ďalšej pomoci a v garáži. Takže pán majster mi môžeš akurát hovoriť. Ďakujem všetkým za pomoc a prajem Šťastné a veselé sviatky. Upraveno Prosinec 18, 200816 r od Kubox
Prosinec 18, 200816 r Prochy nemudruj. Neboli to kúsky, mali aj 24 cm niektoré. Všetky som presvietil a odrezal až po narušenú časť. lol Ja som REAGOVAL na tento prispevok. :p
Prosinec 28, 200816 r Prosim Vas o radu. Mam rocnu autobateriu s kapacitou 44ah a mam pocit, že je slaba. Predtym tam bola 54ah. O kabelaži som sa dočital sem. pred vyše rokem som mal problem s kabelažou a momentalne mam od pasky odmotanu a volne nechanu. Ked som na mieste a mal som zohriaty a naštartovany motor tak ked som volant vytočil či už do jednej,alebo druhej strany tak na doraze riadenie som spoznal zniženie otačok a stiahnutie osvetlenia na palubovke. A stahovanie osvetlenia som zbadal ja pri zapnutom vystražnom trojuholniku. Do elektriky sa nevyznam no na alternatore ma napis 70 A ( 1.4 50 kw). Može to bit v kabelaži, alebo v niečom inom?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.