Přejít na obsah

O1 1,8T kolísání otáček na volnoběh


bArt_Teschen

Doporučené příspěvky

Kdyz pujdes od filtrboxu po hadici vzduchu, je kousek za boxem na hadici, vedou do nej dve hadice a kabel, cernej valcovitej tvar.

to neni on. to co menil BART TESCHEN nema zadnou kabelaz nejde o valecek ale spise o placku ktera je kompletne plastova bez kabelaze . ty mas asi v potaz elektromagnetickej ventil ten je kousek od toho. nebo se pletu BARTE kdyztak hod foto treba toho stareho regulatoru pokud ti zustal. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz pujdes od filtrboxu po hadici vzduchu, je kousek za boxem na hadici, vedou do nej dve hadice a kabel, cernej valcovitej tvar.

to neni on. to co menil BART TESCHEN nema zadnou kabelaz nejde o valecek ale spise o placku ktera je kompletne plastova bez kabelaze . ty mas asi v potaz elektromagnetickej ventil ten je kousek od toho. nebo se pletu BARTE kdyztak hod foto treba toho stareho regulatoru pokud ti zustal. -_-

jo, jasne, mas pravdu, myslel jsem ze to je jasne. Je to tak jak rikas, neni tam zadna kabelaz, je to jenom kus plastu jak popisujes ty. Stary dil nemam, vyhodil jsem ho, co s nim, nemam v planu doma zakladat muzeum :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zdravím, mám octavii 1.8T, AGU, a mám ten samej problém, když jedu a vyřadím otáčky na volnoběh kolísají, když zastavím srovnají se na správné hodnotě a drží. Chci se zeptat jestli to je ta součást na fotce, číslo 034 128 101, po jejíž výměne to přestane dělat. Předem děkuji za reakce ...

post-6940-1186599496_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám octavii 1.8T, AGU, a mám ten samej problém, když jedu a vyřadím otáčky na volnoběh kolísají, když zastavím srovnají se na správné hodnotě a drží. Chci se zeptat jestli to je ta součást na fotce, číslo 034 128 101, po jejíž výměne to přestane dělat. Předem děkuji za reakce ...

ano. v mém případě to bylo přesně tohle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reší se tady toho celkem dost, tak přidávám pár poznatků ode mně a zároveň prosím o pomoc, radu.

Auto jede táhne(na 2ojku 120-130, max 235), ale někdy mám pocit, že v nízkých otáčkách za stejných podmínek bručí( jako by se mu nechtělo) 1300-1900 jindy krásny čistý zvuk. Sem tam při dojezdu na volnoběh mi kolísají otáčky 900-700-900 (o čárečku). Při zapnuté klimatizaci to dělá častěji. Jezdím převážně krátké trasy do práce cca 10km spotřeba od 5,9- 7l při klidné jízdě a víkendové projížďky 100km a vic.

K věci: Před měsícem jsem měnil váhu vzduchu (měla by být nová), auto bylo ne své právě v těch nízkých otáčkách, po výměně mi to přišlo lepší… tak jsem ji vzal (chystal jsem se do Prahy) a chtěl jsem zkusit tu mojí vyčistit jenže jsem byl tak důkladný, že jsem ji zničil. Po 14 dnech jsem zaregistroval znovu kolísáni otáček, z ničeho nic při dojezdu na křižovatku a to bylo 900-400-900-400 atd. pak ještě byl kousek, kolona takže na neutrál a zase 900-400-900 a vypadalo že to bude dělat pořád tak jsem prošlápl plyn 2x a drželo to 900 pak se zvýšil na 1100ccaa zpátky na 900. Jelikož jsem byl na místě… a při stojícím autě se volnoběh ani nehne tak jsem ho v klidu zhasnul a šel… Jak jsem jel domu byl klid.. nic jsem nezaregistroval. Pak zase klid asi 3dny. Bylo horko tak jsem pustil klimu a při dojezdech na neutrál se to krásně houpalo, a nechtělo přestat po vypnuti klimy klid, po zapnuti zase a pořád dokola (zdůrazňuji vždy na neutrál při dojezdu, při stání se to ani nehne 900) Pak zase klid jezdil jsem krátké trasy do práce 10km. A dnes zase při klimě, bylo jsem blízko domu tak jsem ji vypnul zrovna jsem dojížděl na neutrál tak to přestalo kolísat a jak jsem přibrzdil na křižovatce ( zrovna situace bez klimy tak se to 3x zhouplo, ale mín 900-700-900 o tu čárečku) Při zapnuté klimatizaci to děla 900-400cca. Nedělá to pořád, ale intenzita se zvyšuje.

Nesetkal se někdy někdo s něčím podobným??

Byl jsem u kámoše na VAGu a byla tam chyba: váha vzduchu slabý signál- sporadicky(u té nové!!! předtím ta stará nehlásila nic, ale s tou novou to jelo lépe)

Auto mám skoro rok a najel jsem 10000km bez jakýchkoliv příznaku, až teď ten volnoběh zlobí..

Najeto by mělo mít 135000 teď, dle tacho., servisky a stavu

Váha vzduchu byla r.v.99 asi původní (před výměnou)

Baterka stále r.v.99 (origo)

Svíčky jsem neměnil, a kromě rozvodu, oleje a vzduch filtru taky nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný problém - volnoběh kolísal jen při jízdě, při stání (a také pod cca 10km/h) byl stabilní.

Pomohlo vyčištění škrtící klapky. Vymontoval jsem ji vem a odstranil z ní usazeniny, nejvíce jich bylo právě v místech, kde je klapka skoro zavřená (právě tady se odehrává řízení volnoběžných otáček). Vrstva byla místy až 1mm. Chce to trvdší hadr a něco na rozpouštění mastných usazenin.

Po namontování zpět to mělo volnoběh cca 1500 otáček, během dne se to samo přizůsobilo na předepsaný volnoběh.

Jen pro zajímavost, dej prosím vědět, jak jsi pochodil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám octavii 1.8T, AGU, a mám ten samej problém, když jedu a vyřadím otáčky na volnoběh kolísají, když zastavím srovnají se na správné hodnotě a drží. Chci se zeptat jestli to je ta součást na fotce, číslo 034 128 101, po jejíž výměne to přestane dělat. Předem děkuji za reakce ...

ano. v mém případě to bylo přesně tohle.

Mám asi taky stejnej problém...nevíš kde to nejdu v mim případě? mám 1.8 20V...dneska sem to zkoušel najít, pravda jen letmo, ale nikde za airboxem ani okolo něj to nemám :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný problém - volnoběh kolísal jen při jízdě, při stání (a také pod cca 10km/h) byl stabilní.

Pomohlo vyčištění škrtící klapky. Vymontoval jsem ji vem a odstranil z ní usazeniny, nejvíce jich bylo právě v místech, kde je klapka skoro zavřená (právě tady se odehrává řízení volnoběžných otáček). Vrstva byla místy až 1mm. Chce to trvdší hadr a něco na rozpouštění mastných usazenin.

Po namontování zpět to mělo volnoběh cca 1500 otáček, během dne se to samo přizůsobilo na předepsaný volnoběh.

Jen pro zajímavost, dej prosím vědět, jak jsi pochodil.

klapku jsem už čistil..., ale jen tam kde jsem se dostal nijak jsem ji nesundaval... volnoběh byl potom těch 1500 no... ale je tomu půl roku co jsem to dělal. Takže sundat a pořádně pročistit? Dneska byl opět klid.... a to jsem se nato soustředil.. a zkoušel... najeto 60km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám octavii 1.8T, AGU, a mám ten samej problém, když jedu a vyřadím otáčky na volnoběh kolísají, když zastavím srovnají se na správné hodnotě a drží. Chci se zeptat jestli to je ta součást na fotce, číslo 034 128 101, po jejíž výměne to přestane dělat. Předem děkuji za reakce ...

že by to byl i můj problém??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reší se tady toho celkem dost, tak přidávám pár poznatků ode mně a zároveň prosím o pomoc, radu.

Auto jede táhne(na 2ojku 120-130, max 235), ale někdy mám pocit, že v nízkých otáčkách za stejných podmínek bručí( jako by se mu nechtělo) 1300-1900 jindy krásny čistý zvuk. Sem tam při dojezdu na volnoběh mi kolísají otáčky 900-700-900 (o čárečku). Při zapnuté klimatizaci to dělá častěji. Jezdím převážně krátké trasy do práce cca 10km spotřeba od 5,9- 7l při klidné jízdě a víkendové projížďky 100km a vic.

K věci: Před měsícem jsem měnil váhu vzduchu (měla by být nová), auto bylo ne své právě v těch nízkých otáčkách, po výměně mi to přišlo lepší… tak jsem ji vzal (chystal jsem se do Prahy) a chtěl jsem zkusit tu mojí vyčistit jenže jsem byl tak důkladný, že jsem ji zničil. Po 14 dnech jsem zaregistroval znovu kolísáni otáček, z ničeho nic při dojezdu na křižovatku a to bylo 900-400-900-400 atd. pak ještě byl kousek, kolona takže na neutrál a zase 900-400-900 a vypadalo že to bude dělat pořád tak jsem prošlápl plyn 2x a drželo to 900 pak se zvýšil na 1100ccaa zpátky na 900. Jelikož jsem byl na místě… a při stojícím autě se volnoběh ani nehne tak jsem ho v klidu zhasnul a šel… Jak jsem jel domu byl klid.. nic jsem nezaregistroval. Pak zase klid asi 3dny. Bylo horko tak jsem pustil klimu a při dojezdech na neutrál se to krásně houpalo, a nechtělo přestat po vypnuti klimy klid, po zapnuti zase a pořád dokola (zdůrazňuji vždy na neutrál při dojezdu, při stání se to ani nehne 900) Pak zase klid jezdil jsem krátké trasy do práce 10km. A dnes zase při klimě, bylo jsem blízko domu tak jsem ji vypnul zrovna jsem dojížděl na neutrál tak to přestalo kolísat a jak jsem přibrzdil na křižovatce ( zrovna situace bez klimy tak se to 3x zhouplo, ale mín 900-700-900 o tu čárečku) Při zapnuté klimatizaci to děla 900-400cca. Nedělá to pořád, ale intenzita se zvyšuje.

Nesetkal se někdy někdo s něčím podobným??

Byl jsem u kámoše na VAGu a byla tam chyba: váha vzduchu slabý signál- sporadicky(u té nové!!! předtím ta stará nehlásila nic, ale s tou novou to jelo lépe)

Auto mám skoro rok a najel jsem 10000km bez jakýchkoliv příznaku, až teď ten volnoběh zlobí..

Najeto by mělo mít 135000 teď, dle tacho., servisky a stavu

Váha vzduchu byla r.v.99 asi původní (před výměnou)

Baterka stále r.v.99 (origo)

Svíčky jsem neměnil, a kromě rozvodu, oleje a vzduch filtru taky nic.

Měl jsem stejný problém, nejdřív to vypadalo na škrtící klapku. Po vyčištění na chvilku změna k lepšímu. Pak se to horšilo, zjistilo se, že vynechává 4. válec. Dlouho byla hledána příčina, po proměření zapalovacího modulu bylo jasno. Po výměně, 1/2 roku jede jako pila! Ten modul je ze zadu boxu na vzduchový filtr. Malá krabička s nápisem BOSCH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reší se tady toho celkem dost, tak přidávám pár poznatků ode mně a zároveň prosím o pomoc, radu.

Auto jede táhne(na 2ojku 120-130, max 235), ale někdy mám pocit, že v nízkých otáčkách za stejných podmínek bručí( jako by se mu nechtělo) 1300-1900 jindy krásny čistý zvuk. Sem tam při dojezdu na volnoběh mi kolísají otáčky 900-700-900 (o čárečku). Při zapnuté klimatizaci to dělá častěji. Jezdím převážně krátké trasy do práce cca 10km spotřeba od 5,9- 7l při klidné jízdě a víkendové projížďky 100km a vic.

K věci: Před měsícem jsem měnil váhu vzduchu (měla by být nová), auto bylo ne své právě v těch nízkých otáčkách, po výměně mi to přišlo lepší… tak jsem ji vzal (chystal jsem se do Prahy) a chtěl jsem zkusit tu mojí vyčistit jenže jsem byl tak důkladný, že jsem ji zničil. Po 14 dnech jsem zaregistroval znovu kolísáni otáček, z ničeho nic při dojezdu na křižovatku a to bylo 900-400-900-400 atd. pak ještě byl kousek, kolona takže na neutrál a zase 900-400-900 a vypadalo že to bude dělat pořád tak jsem prošlápl plyn 2x a drželo to 900 pak se zvýšil na 1100ccaa zpátky na 900. Jelikož jsem byl na místě… a při stojícím autě se volnoběh ani nehne tak jsem ho v klidu zhasnul a šel… Jak jsem jel domu byl klid.. nic jsem nezaregistroval. Pak zase klid asi 3dny. Bylo horko tak jsem pustil klimu a při dojezdech na neutrál se to krásně houpalo, a nechtělo přestat po vypnuti klimy klid, po zapnuti zase a pořád dokola (zdůrazňuji vždy na neutrál při dojezdu, při stání se to ani nehne 900) Pak zase klid jezdil jsem krátké trasy do práce 10km. A dnes zase při klimě, bylo jsem blízko domu tak jsem ji vypnul zrovna jsem dojížděl na neutrál tak to přestalo kolísat a jak jsem přibrzdil na křižovatce ( zrovna situace bez klimy tak se to 3x zhouplo, ale mín 900-700-900 o tu čárečku) Při zapnuté klimatizaci to děla 900-400cca. Nedělá to pořád, ale intenzita se zvyšuje.

Nesetkal se někdy někdo s něčím podobným??

Byl jsem u kámoše na VAGu a byla tam chyba: váha vzduchu slabý signál- sporadicky(u té nové!!! předtím ta stará nehlásila nic, ale s tou novou to jelo lépe)

Auto mám skoro rok a najel jsem 10000km bez jakýchkoliv příznaku, až teď ten volnoběh zlobí..

Najeto by mělo mít 135000 teď, dle tacho., servisky a stavu

Váha vzduchu byla r.v.99 asi původní (před výměnou)

Baterka stále r.v.99 (origo)

Svíčky jsem neměnil, a kromě rozvodu, oleje a vzduch filtru taky nic.

Měl jsem stejný problém, nejdřív to vypadalo na škrtící klapku. Po vyčištění na chvilku změna k lepšímu. Pak se to horšilo, zjistilo se, že vynechává 4. válec. Dlouho byla hledána příčina, po proměření zapalovacího modulu bylo jasno. Po výměně, 1/2 roku jede jako pila! Ten modul je ze zadu boxu na vzduchový filtr. Malá krabička s nápisem BOSCH.

na tom boxu to je zapalovací modul?? a to nepozná vag?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reší se tady toho celkem dost, tak přidávám pár poznatků ode mně a zároveň prosím o pomoc, radu.

Auto jede táhne(na 2ojku 120-130, max 235), ale někdy mám pocit, že v nízkých otáčkách za stejných podmínek bručí( jako by se mu nechtělo) 1300-1900 jindy krásny čistý zvuk. Sem tam při dojezdu na volnoběh mi kolísají otáčky 900-700-900 (o čárečku). Při zapnuté klimatizaci to dělá častěji. Jezdím převážně krátké trasy do práce cca 10km spotřeba od 5,9- 7l při klidné jízdě a víkendové projížďky 100km a vic.

K věci: Před měsícem jsem měnil váhu vzduchu (měla by být nová), auto bylo ne své právě v těch nízkých otáčkách, po výměně mi to přišlo lepší… tak jsem ji vzal (chystal jsem se do Prahy) a chtěl jsem zkusit tu mojí vyčistit jenže jsem byl tak důkladný, že jsem ji zničil. Po 14 dnech jsem zaregistroval znovu kolísáni otáček, z ničeho nic při dojezdu na křižovatku a to bylo 900-400-900-400 atd. pak ještě byl kousek, kolona takže na neutrál a zase 900-400-900 a vypadalo že to bude dělat pořád tak jsem prošlápl plyn 2x a drželo to 900 pak se zvýšil na 1100ccaa zpátky na 900. Jelikož jsem byl na místě… a při stojícím autě se volnoběh ani nehne tak jsem ho v klidu zhasnul a šel… Jak jsem jel domu byl klid.. nic jsem nezaregistroval. Pak zase klid asi 3dny. Bylo horko tak jsem pustil klimu a při dojezdech na neutrál se to krásně houpalo, a nechtělo přestat po vypnuti klimy klid, po zapnuti zase a pořád dokola (zdůrazňuji vždy na neutrál při dojezdu, při stání se to ani nehne 900) Pak zase klid jezdil jsem krátké trasy do práce 10km. A dnes zase při klimě, bylo jsem blízko domu tak jsem ji vypnul zrovna jsem dojížděl na neutrál tak to přestalo kolísat a jak jsem přibrzdil na křižovatce ( zrovna situace bez klimy tak se to 3x zhouplo, ale mín 900-700-900 o tu čárečku) Při zapnuté klimatizaci to děla 900-400cca. Nedělá to pořád, ale intenzita se zvyšuje.

Nesetkal se někdy někdo s něčím podobným??

Byl jsem u kámoše na VAGu a byla tam chyba: váha vzduchu slabý signál- sporadicky(u té nové!!! předtím ta stará nehlásila nic, ale s tou novou to jelo lépe)

Auto mám skoro rok a najel jsem 10000km bez jakýchkoliv příznaku, až teď ten volnoběh zlobí..

Najeto by mělo mít 135000 teď, dle tacho., servisky a stavu

Váha vzduchu byla r.v.99 asi původní (před výměnou)

Baterka stále r.v.99 (origo)

Svíčky jsem neměnil, a kromě rozvodu, oleje a vzduch filtru taky nic.

Měl jsem stejný problém, nejdřív to vypadalo na škrtící klapku. Po vyčištění na chvilku změna k lepšímu. Pak se to horšilo, zjistilo se, že vynechává 4. válec. Dlouho byla hledána příčina, po proměření zapalovacího modulu bylo jasno. Po výměně, 1/2 roku jede jako pila! Ten modul je ze zadu boxu na vzduchový filtr. Malá krabička s nápisem BOSCH.

na tom boxu to je zapalovací modul?? a to nepozná vag?

Můj osobní servisman tomu tak říká - zapalovací modul - je zezadu na boxu (směrem k řidiči), ve kterém je vzduchový filtr. Z toho modulu vedou kabely k jednetlivým zapalovacím cívkám. Vyčtení závad nepomohlo, známý mého osobního servismana ze škoda servisu si ten modul půjčil, proměřil a zjsistil, že právě výstup ke 4. cívce vykazuje odchylky. Dal se nový a byl klid. Majitel přede mnou měl stejný problém a také došlo na výměnu tohoto modulu. Kdybych mu zavolal, tak se nemusela týden hledat závada.

Doporučuji na zkoušku tento model vyměnit (je drahý skoro 10 000 Kč) a navíc odchází poměrně často. U mě 2x za 190 000 km, které mám najeto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak to mi tay dělá, ty otáčky kolísají za volnoběhu ale i když stojim, mezi těmi 900-400-900-400 a poblikává palubka jak jsou ty otáčky dole, ještě to nechcíplo a po pár vteřinách se to vždy srovná... ale ten zapalovací modul se mi teda moc měni nechce, 10 000 je dost :p

Editováno: , autor: huskye
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto mám 4 roky od nova, takže vím co bylo a nebylo měněno - nic :p (olej,svíce,fltry samozřejmě ano) 123000km

Jezdím kraťounké cesty do 10km po městě, pak 2hod stání a zase 10km a tak pořád dokola každý den. Otáčky se mi houpou od začátku, v létě ne, ale v zimě ano. Je to naprosto nepravidelný někdy několik dní klid. Zmizí to když vyjedu ven a ujedu dlouhou trasu, takže myslím že na to má vliv ten stálý provoz studeného motoru - bohatá směs = zanesené svíce, lambdasondy, benzín v oleji atd. Nikdy mi to nehoupalo o víc jak 200ot ale většinou jen o 100. Protože to dělá od nova a jen v zimě a v létě ne, přičítám to neustálému studenému provozu a neřeším to.

Váhu jsem nikdy nezkoumal - je tam jak jí tam v MB namontovali.

Klapku jsem čistil cca 3x vždy jsem ji vyndal a vyčistil i za klapkou. Bylo to pak lepší, nehoupalo se to vůbec. Nikdy se mi nestalo aby se to zvedlo na 1200 nebo 1500 jak tady někteří píší. Většinou jsem měl odpojenou baterku aby se vymazalo co mohlo, i když adaptační hodnoty klapky se tím nenastaví.

Přesně to samé jsem dělal i s 1,6 74kW kterou jsem měl 6 let a najezdil s ní 225000 a taky občas v zimě zahoupala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mněl jsem něco podobného na mé 1,6 tce.na volnoběh padaly otáčky motor šel jakoby na 3 válce.aš jsem vymněnil svíčky a káblíky ,tak jsem přišel na to ,že je prasklá plastová hadice od brzdového posilovače,bylo to ono.přitom i když podtlak částečně unikal posilovači to stačilo na to aby fungoval vcelku normálně.Hadice byla prasklá v místě tkzv:ventilku.hned jsem sy vspomněl na otce má stařičkou samaru a mnel ten samy problém,v servise mu rozdělali skoro celý motor a nic.aš uš sy s tím nikdo nevěděl rady došel borec,vyměnil posilovač a závada odstraněna.tak že skus ještě kouknot i na tohle.pak napiš jak to dopadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.8T,20V,2004,160 tisic

Po nastartovaní studeného motora je všetko OK,otáčky na voľnobeh držia na 900 nekolísajú,pri rozjazde dojde ku kolisaniu otáčok a cukaniu auta.

Tu mi vždy pomôže stlačenie spojky-musim to urobit,krátke pridanie plynu otacky na 2500 a potom už je všetko OK,niekedy to musím urobit 2x.

Mám podozrenie na 1.skrtiacu klapku-vyčistit 2.lambda sonda-? vyhrievanie.VAG nemam.Ešte mam podozrenie ,že mi to robi len za chladného počasia.

/sviecky ,filtre,rozvody,olej vymenené/.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mi tay dělá, ty otáčky kolísají za volnoběhu ale i když stojim, mezi těmi 900-400-900-400 a poblikává palubka jak jsou ty otáčky dole, ještě to nechcíplo a po pár vteřinách se to vždy srovná... ale ten zapalovací modul se mi teda moc měni nechce, 10 000 je dost :p

No a včera mi to poprvé nechtělo nastartovat... Ráno v sedm, docela zima byla, to chytlo úplně v klidu, dojel jsem asi 15km do Tesca, koupil si tam Ice Cofee a šel do auta a asi 10 minut se snažil startovat a až pak když jsem už zuřil, že tu zustanu trčet, to chytlo, pak krom kolísání už normálně, taky to už zase chytá normálně... Myslíte že bude stačit jen něco pročistit, nebo bude chyba jinde když to nechtělo ani chytnout?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zde piši moje poznatky k mému případu... OD nepoužiti klimy jsem to nezaregistroval...(sporadické zhoupnuti otáček na volnoběh při dojezdu) Jen jsem měl nějakou dobu pocit že auti jede lepe "za studena",... jedná se jen o to jak tam je ten sitič.. a ještě nějakou dobu než se zahřeje na provoz. teplotu(čistota přechodu při přeřazeni ze stupně na horu či dolu v závislosti na rychlosti puštěni spojky... prostě, když pustim spojku rychle za studena je to čistounke bez znatelného škubnuti, za tepla se sem tam projevi při stejne rychlosti uvolněni spojky, škubnuti což se mi nelibi, ale nebylo to vždy) Jezdím převážně krátké trasy 9km do práce ... nebo narazovky cca 30km tam a 30 domu takže o dlouhých trasách se nedá mluvit. JO k tomu uvolnění spojky... aby někdo nenaražel nato, že ji pouštim jako prase, tak to co tu pišu udělalo i když sem se sebevic snažil a pomalu pouštěl.. prostě to tam nema byt a doufám že dlouho nebude!!

A teď k poslednímu poznatku - měsíc jezdím jen na Shell V-power a po 2 nádrži jsem u auta nepocitil ty škuby při řazení co mi pořád tak vadily a řešil je.. :palec2: takže rozmyšlet co tankujete :) ty pitome 2 koruny na vic asi budou stát zato, aspon si zatim myslím. Schválně za měsíc natankuji u globusa tu 98 co jsem pořád bral a dam vědět.. řešil někdo kvalitu paliva??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...