Volvak Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 Při vým.oleje v motoru jsem zjistil že teče olej mezi motorem(16v) a převodovkou .Jde mi oto jestli to udělám doma. Jestli je třeba přípravek na těsnění za setrvák ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Fabian Vloženo 21. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2008 na klice mas gufero pod setrvákem..... takže prevodovka ven + setrvák a nový gufero natlačíš prstma a doklepneš kladivem ..třeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volvak Vloženo 22. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2008 To je jasné že teče gufero za setrvákem.Podle mě se tam gufero lisuje né kladívkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2008 a co si myslíš, že je v řeči dílenské příručky lis :-) Já bych ho tam také naklepal přes kus dřeva kladivem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volvak Vloženo 24. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 (editace) Tohle asi nepujde kladívkem Editováno: 24. Prosinec 2008, autor: Volvak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 S trochou sikovnosti si na to udelas pripravecek, nejlepe drevenej a pude to kladivkem . V jednom nejmenovanem servise dokonce sundavaj kolova loziska kladivem a to i presto ze je chteji znovu pouzit, tam bych si auto radsi nedal, ale tadyto tam natluces Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
12htp47kw Vloženo 28. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2009 Ahoj chlapi, můžete mi poradit? Mělo by se jednat MOŽNÁ o stejný problém, zkusel jsem to vyfotit. Má otázka je, jestli měnit gufero nebo to takhle prosakuje a jezdí se dál. Na fotce je dole orosení s kapkou oleje a teče to tam někde zvrchu. Zkuste poradit, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 28. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2009 Vždycky to jde kladivem (a když ne kladivem, tak 5 kg palicí určitě) Pokud to jen rosí, olej neteče a moc neubývá, spojka neklouže, tak bych na to šel ekonomicky. Vyplatí se dolít 1-2 dcl v intervalu výměny oleje, nebo nechat rozpůlit agregát za 6-8 hod práce ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
12htp47kw Vloženo 29. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2009 Vždycky to jde kladivem (a když ne kladivem, tak 5 kg palicí určitě) Pokud to jen rosí, olej neteče a moc neubývá, spojka neklouže, tak bych na to šel ekonomicky. Vyplatí se dolít 1-2 dcl v intervalu výměny oleje, nebo nechat rozpůlit agregát za 6-8 hod práce ? Nechal jsem to očistit, za týden se mrknu, kolik přiteklo a pak se uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
12htp47kw Vloženo 9. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2009 takže po cca 14ti dnech od vyčištění ani náznak prosakování, další kontrola po 2.000 km, uvidíme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.