harry-one Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Zdravim ve spolek, 24.12 mi ukradli z mýho miláčka xenony,tak jsem na rychlo sehnal nový(teda použitý). Po namontování se xenony neseřídili,tak jsem zkoušel Vag a tam zadat náký ty hodnoty (00005),ale vůbec to nepomohlo a ani Vag nehlásí žádnou chybu. PLS!!!!kluci pomožte at neoslnuju druhý.....předem dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 sešteluj stejně jak normální světla = mechanicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Tady to máš z DP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 VAG akorát zaaretuje světla ntakže to jde i bez něj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harry-one Vloženo 28. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 když jsem je tam montoval,tak jsem nic jako regulaci sklonu nenašel,ale podle toho vagu to vypadá dobře.....pudu vyzkoušet,jinak dík za ochotu a pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misom Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 když jsem je tam montoval,tak jsem nic jako regulaci sklonu nenašel,ale podle toho vagu to vypadá dobře.....pudu vyzkoušet,jinak dík za ochotu a pomoc Mali by tam byt dva otvory na imbusovy kluc jeden nastavuje vysku a druhy do stran. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spirit-of-tuning Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 Mali by tam byt dva otvory na imbusovy kluc jeden nastavuje vysku a druhy do stran. Když sem sejmul srnu měl jsem ten samej problém vyměnil jsem jedno světlo nové a šlo vidět že svítí jinam!!seřídil mi to v servise normál na světle!jsou tam díry normál v chladičovce a je tam křížák jeden do stran jeden dolu nějak tak:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 mam problem s nastavenim xenonu. Po te co jsem pri nalozenym aute zjistil ze oslnuju jak prase a kazdej na me blika jsem zjistil ze me uhnil drat na zadnim cidle. To jsem opravil, nastavil korektni napeti na predku i zadku. Napeti se na obou snimacich meni. Ale nedari se mi nastavit- resp. udelat zakladni nastaveni podle DP. Najedu na 001, ale tlacitko start je sede a nejde potvrdit a dostat se na 002. Nevite nekdo co s tim? Kdyz zkusim zahybat s treba prednim cidlem, parabola se nehne. NEjde ani smazat chyba, ze nebylo provedeno zakl. nastaveni, coz je asi logicky. Diky za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 hmmm .. to je divny, me neslo udelat zakladni nastaveni kdyz bylo jedno z cidel mimo tolerancni rozsah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 sakra jeste to zkontroluju a dekuju za tip! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca TDI Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 kdybys to ještě seřizoval,musíš je nechat puštěný aspon pět minut a auto by mělo byt prázdný.Čekat se musí,než řídicí jednotka si to srovná kvůli zátěžáku vzádu víš,jinak by si to mohl seřídit špatně,pak teprv začni seřizovat xenony,seřizuje se to jinak stejně jako klasicky halogeny.Hlavně na nic jinýho nešahej,než na ty šroubky,mohlo by tě to klidně i zabít.je tam nějakých 60tic voltů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 proc 5 minut? ta jednotka reaguje na zatizeni naprav okamzite, vzdyt by jinak ani nemely ty cidla smysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca TDI Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 mělo by to být dřív,ale píše se raději počkat dýl než hned,tohle nám říkaly na školení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 JJ u Dana jsem to řešil může vyprávět a když čidla jsou odlišné nejde to udělat.........takže měřené hodnoty najít čidla a měřit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 kdybys to ještě seřizoval,musíš je nechat puštěný aspon pět minut a auto by mělo byt prázdný.Čekat se musí,než řídicí jednotka si to srovná kvůli zátěžáku vzádu víš,jinak by si to mohl seřídit špatně,pak teprv začni seřizovat xenony,seřizuje se to jinak stejně jako klasicky halogeny.Hlavně na nic jinýho nešahej,než na ty šroubky,mohlo by tě to klidně i zabít.je tam nějakých 60tic voltů. Muzes me rict kam mam sahnout , aby me to zabilo?? resim zakladni nastaveni ve vagu, ne ze delam rozborku vn trafa pod napetim jinam mam postelovano, mel jsem predni snimac mimo toleranci, jak psal gdanx.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 (editace) musí se čeka 5 minut aby se ustálily všechny vlnky v nádrži a utichl okolní svět na pracovišti nechceš napsat ještě nejaký příhody ze školení ??? to tak školí ve škoda servisu ? Editováno: 14. leden 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 : vaso ty jsi basnik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Vaša ) Já přidám taky jednu otázku, měl jsem rozebraná světla, a vyndanej motorek. Nejspíš jsem ho tam potom dal v jiné poloze - sklonem paraboly jsem potom nehýbal. Mám problém - srovnám světla na jednu linku, ale při diagnostice akčních členů tohle světlo sjede vždycky o něco níž než to druhé, nahoru už potom taky nevyjede tolik a když se vrátí na střed, tak už svítí níž než to druhé. Zkoušel jsem to už několikrát vyndat, motorek dát do jiné polohy, ale nikdy jsem to netrefil Nějaké doporučení? Teď mi to sice nějak funguje, ale při otočení klíčkem to světlo nesjede úplně dolů jak by mělo, nicméně při jízdě vše ok a svítí dobře... To jsou ti kutilové, co by měli radši sedět doma u televize a na nic nešahat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 divné, mělo by to být v poloze kdes to vytáhl co by šlo dělat: nechat diagnostikou sjet světla dolů a zeštelovat na spodní hraně ale to asi nebude mit smysl pak by jestě šlo dotáhnout vrch /spodek čočky . Jsou tam šroubky na gumových podložkách a nechá se to ladit mě to na audině pomohlo (měl jsem skládaný světla) ale je to strašná pakárna musíš třeba po otočce dotahovat a pak zas doladit stavěcími šrouby ale pozor ladí se tím i vzájemná poloha dalková vs. čočka tak at ti pak dálka nesvítí pryč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 No na čočce to dělat nemůžu, to bych opravdu rozhodil vztah s dálkou, s čímž už jsem si taky vyhrál až dost.... Mám prostě pocit, že ten motorek tam jde dát správně jen v jedné poloze, aby nenarážel na omezení výkyvu té paraboly, a to se mi prostě nedaří trefit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Ono jako řešení je jednoduché - nebýt línej, tak vyndám a rozeberu druhou lampu, vytočím stavěcí šroub až na doraz a kouknu se v jaké poloze je potom vysunuta ta tyčka motorku. Podle toho to udělám ve druhém světle. No, asi jsem moc línej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 tak ted jste me dostali s tou cockou, ja ty svetla mel rozlozeny obe uplne durch, uz nevim jestli jsem ty cocky cistil, nebo delal neco jinyho, ale rozhodne jsem se s tim potom teda nesral .. co se tyce tech gumovejch podlozek a sile dotahovani .. proste jsem to poskladal od oka .. pokud jsem to teda nejak rozprasil, jak se to projevi? uz dlouhou dobu nejsem spokojenej jak to sviti, dle myho moc do zeme, byl jsem si to nechat seridit na STK, potom mi to nedalo a strcil jsem to do skodovky a tam mi rekli, ze to bylo uplne ok, jen mi to dali malinko dolu, coz me uz naprosto rozsekalo .. nevim no, asi jsem nejakej precitlivelej .. samozrejme, ze se xenon na O1 neda srovnavat s xenonem na O2, ale ja proste spokojenej nejsem s delkou osviceny plochy od auta kupredu, samozrejme tok a rozlozeni svetla po cely sirce je super .. bohuzel nemam moznost porovnani s jinou O1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 to me , kdyz serizovali svetla ve skodovce , tak mi je nastavili dost nahoru. Sam jsem se divil a ptal, pry to presne takhle ma byt. Jinak pokud se nedo dela se sroubama uvnitr , tak se rozhodi nastaveni mezi dalkovyma a potkavacima, takze napr, dalkovy pak sviti nizko, nebo moc vysoko. Na nastaveni potkavacek ty srouby uvnitr vliv nemaji. Nastaveni se provadi tak: - v nadrzi 20l benzinu - 80kg na prednim sedadle, 80 kg na sedadle spolujezdce - ve vagu se da zakladni nastaveni skup. 1 - seridi se svetla regloskopem - pak se prepne na skup 2 a poloha se ulozi. Pry jsou dulezity ty hmotnosti zateze, jak 20kg v nadrzi, tak 160 na prednich sedadlech, jinak by to svitilo moc do zeme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 tak to jsi me uklidnil, dalkovy pouzivam minimalne, takze to resit nebudu a pojedu opet do jinyho servisu na serizeni .. to bude muj evergreen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.