Kubiik Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 (editace) dneska sem si všiml, že když při jízdě víc zatočím volantem, tak se mi hýbe ( na 4 se i ř. p. posune dopředu, když zatočím doleva; ale dělá to i na ostatní stupně) řadící páka. dělá vám to taky??? nevím, jestli to patří sem. kdyžtak to ADMINi přesuňtě... Editováno: 28. Prosinec 2008, autor: Kubiik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Tak tohle mi nedělá a ani netuším, co by to mohlo způsobovat. Docela zvláštní až divné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 no,nemas neco volneho -urvaneho na motoru,naprave ?Ze by se to cele hybalo,kdyz zatocis ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 29. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 no já sem si toho všiml až nedávno. taky vůbec netuším, čím to je. když sem naposledy mazal táhla řazení, tak se mi zdálo všechno OK. je to jenom o kousek. okem to vidět nejde, ale když na řadičku položím ruku a při jízdě zatočím volantem, tak se to maličko pohne. nemůže to být jwnom tím, jak v zatáčce pohnou kola motorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jen Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 a neni to nahodou tim, ze v zatacce pridavas nebo ubiras na plynu? motor se pak hybe v ulozeni..naprosto normalni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 29. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 to je možný. to by mohlo. no já sem to nemyslel jako závadu, ale jen mi to přišlo takový zvláštní. nikdy sem si toho dřív nevšiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jen Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 JJ ja myslim ze jde o normalni vec (snad), si vsimni jak pridas treba na 2jku a pak uplne pustis plyn, jak se bude radicka hybat...a nemusis ani tocit volantem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Tak dela mi to uplne stejně! a bylo mi řecěno že je to normalní. takže to neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 U okt co mají řazení táhlem je to celkem normální, ale u těch co mají lana, to dle mě normální není a jestli se nepletu, tak 74 kw ta má jako já lana. Tam ti ty lana nemůžou přeci přenést pohyb motoru na řadící páku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 U okt co mají řazení táhlem je to celkem normální, ale u těch co mají lana, to dle mě normální není a jestli se nepletu, tak 74 kw ta má jako já lana. Tam ti ty lana nemůžou přeci přenést pohyb motoru na řadící páku. mam 1.6 74kw a mam tam teda tahla!bohuzel! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 74Kw má táhla. 55Kw má taky táhla, 1,9SDi taky táhla a stejně tak 1,4 16V(ta asi jen u prvních ročníků výroby) ostatní motorizace mají bowdeny. Ten pohyb je normální. Neřeš to. V zatáčce prostě ubereš nebo přidáš a výkyv motoru v uložení se přenese na řadící páku. To stejné můžeš pozorovat i na rovině když přidáš plyn, nebo prudce ubereš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 29. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 KaJe - mám táhla no řešit to nebudu, ale ujel sem s tím autem cca 30t km a teprve teď sem si toho všiml... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel01 Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Dovolte laický názor. Reakce na kroutící moment na kolech je zachycen silentbloky motoru. Přidání nebo ubrání plynu způsobí mírnou změnu stlačení silentbloků a tím i změnu pozice motoru. Předpokládám, že v zatáčce a to i při rovnoměrné jízdě dochází ke změně rozdělení kroutícího momentu mezi levým a pravým kolem a tím také k pohybu motoru. Pokud ale tyto pohyby přesahují běžnou mez (nedokážu posoudit), ukazuje to na problém v uložení motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 3. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2009 no jak sem psal. je to okem neviditelný. jenom když mám ruku položenou na řadičce, tak to jde cítit. a jenom při trochu ostřejším průjezdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.