Přejít na obsah

pavel01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pavel01

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Dovolte laický názor. Reakce na kroutící moment na kolech je zachycen silentbloky motoru. Přidání nebo ubrání plynu způsobí mírnou změnu stlačení silentbloků a tím i změnu pozice motoru. Předpokládám, že v zatáčce a to i při rovnoměrné jízdě dochází ke změně rozdělení kroutícího momentu mezi levým a pravým kolem a tím také k pohybu motoru. Pokud ale tyto pohyby přesahují běžnou mez (nedokážu posoudit), ukazuje to na problém v uložení motoru.
  2. pavel01

    Mizí olej

    Vážení! Také mi mizel olej (1,6 benzín, 2003). Pod autem nic nebylo, spotřeba v normálu, už jsem viděl účet za opravu motoru. Doprovodným jevem bylo, že když jsem zastavil na křižovatce, cítil jsem za chvíli výfukové plyny v kabině. Až jeden mechanik šáhl do změti v motoru, a část vlnovce na odvětrávací hadičce skříně mu zůstala v ruce. Olej tekl pouze za chodu motoru po skříni na výfukové potrubí a tam se spaloval (čistá podlaha v garáži, smrad v kabině na křižovatce). Po výměně hadičky je vše OK. Zdravím a přeji hodně úspěchů při odstraňování problémů.
  3. Problém jsem řešil 2x. Jednou byl postižen zámek (určitou dobu jsem nastupoval přes dveře spolujezdce), podruhé se samovolně otvírala za jízdy okna. Problém bylo otevřít zamknuté dveře zevnitř. (nejrychleji to šlo - zevnitř odtrhnou tapecírunk, najít dva vodiče, které vedou k motorku zámku, napíchnot se na ně a poslat do motorku 12V. Při správné polaritě se dveře otevřou i bez ŘJ). Jak jsem již dnes napsal u jiného dotazu, v konektoru jsem měl upadlý pin a také přerušený pin v ŘJ. Zvenku byl pin na svém místě ale v konektoru uvnitř byl přerušený. Toto místo jsem přemostil vodičem mimo konektor. Rovněž jsem do plastů udělal dole otvory, protože si myslím, že nezabráním tomu, aby se tam voda dostala (myslím, že se dostává přes motorek), ale vadí, že tam voda zůstane.
  4. pavel01

    centrál

    Měl jsem také vodu v ŘJ ve dveřích a problém se díky vodě objevil ne v konektoru na kabeláži ale přímo v konektoru ŘJ. Vizuálně bylo vše v pořádku, ale přímo v konektoru byl přerušený pin (zoxidovaný). Řešení je - díru do plastu ŘJ, na vývod do tišťáku příslušného pinu připojit vodič a ten spojit s protikusem mimo konektor. Ve spodní části konektoru s kabely jsem udělal rovněž otvor aby měla voda kam odtékat. Hodně úspěchů!
  5. Problém asi nebude v žárovkách, ale ve velikosti palubního napětí, tzn. v regulátoru dobíjení. Obdobné problémy zajistila Škodovka všem uživatelům Fabie I, kde je základní nastavení mírně vyšší, než je obvyklé. Životnost žárovek klesá se třetí mocninou přepětí.
  6. Příči může být více. Já jsem měl problém s konektorem řídící jednotky, která je umístěna ve dveřích pod motorem stahování oken. Do konektoru zatékala voda a piny byly zoxidované, jeden dokonce upadl. V servise mi potvrdili, že to není neobvyklá závada. Přes řídící jednotku jdou funkce zámku a oken. Mě se dveře nezamykaly nebo nešly odemknout, za jízdy se mi stahovalo okno. Dokonce jsem musel dveře otevřít přes "tapecírunk" napojením napětí na dráty motorku zámku.
  7. Zdravím všechny! OI s benzínovým motorem 1,6 75kW (rok 2003) mám cca 1,5 roku. Zjišťuju, že motor "žere" příliš mnoho oleje. Občas se po nastartování z výfuku vyvalí tmavý dým. Při zastavení (např. před křižovatkou) je po chvíli v kabině cítit nepříjemný zápach spáleného oleje. Jinak si myslím, že je vše v normě. Motor táhne, spotřeba (60% dálnice, 40% I.třída) cca 7l/100km. Zatím jsem s motorem nic nepodnikal. Má někto zkušenosti s podobným problémem? Na co se mám připravit? Dík!
×
×
  • Vytvořit nový...