PeterM Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Zdravim Vas, chystam sa na vymenu palivoveho filtru, kupil som BOSCH WK 853/3x. Na internete som nasiel nasledovny postup: Povolíš svorky na hadičkách a stáhneš Pokud si nebudeš pamatovat odkud jsi kterou hadičku vzal, tak si to označ, dobrý je když tam máš někoho, aby Ti je pridržel Povolíš šroub na svorce, kde je upevněný filtr a vyjmeš ho (bacha je tam nafta tak se nepolej Nový filtr naleješ plný naftou Usadíš - správně zapojíš hadičky Nastartuješ a necháš to na volnoběh (může si to škytnout) Chcípneš, (motor ) a nastartuješ znova (přidáš-popr. projedeš) a zkontroluješ, jestli si to tam dal dobře a nepřisává Ti to vzduch. Moja otazka je ale? Bude vadit ak v hadickach zostane trochu vzduchu? Dakujem. Octavia SLX Combi 1,9TDI 81kW, r.v.2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 NEVADI !!!! Same sa to odvzdusni. Nezabudni naliat naftu do NOVEHO palivoveho filtra.!!!! Teraz v ZIME je najlepsie menit naftovy filter po jazde ked mas este teply motor. 1. Hadicky nie su tak tvrde a zkrehnute.2.Lepsia demontaz+montaz.3.Ked ti zhasne motor v dosledku vymeny filtra tak ho lahsie natocis. potom ho drz v otackach cca 1500 asi 1minutu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homer Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Budu kupovat naftovej filtr a filtr pilovej nebo kabinovej (jak se tomu presne rika)co je pod prednim oknem pod listou. Myslite,ze cim drazsi tim lepsi?? Nebo je to jedno ?? Jaka se Vam osvedcila znacka??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Úplně to nejlevnější neber, někde kolem toho středu už bude myslím dost jedno co koupíš. Někdo kupuje Bosch, někdo Mann, Fram... je to vpodstatě jedno. Hlavně si jen trochu projdi net a nekupuj hned to první na co narazíš, i "originální" díly jsou leckde o dost levnější než v autorizovaném servisu. Já osobně jsem jezdil tři roky s Filtronama u Renaultu a nemůžu si stěžovat, namísto 1000.- za origo kabinový, jsem koupil za 125,- a měnil ho před zimou a na jaře se stejným výsledkem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Taky doporučuju vyměnit na termoventilu ty dva gumové o-kroužky, třeba Mann je dává už si filtrem v krabičce, levnější výrobci ne, takže kdyžtak dokoupit extra a vyměnit taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homer Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 termoventil je kde prosim? ma to neco spolecnyho s filtrem naftovym nebo kabinovym jsem se ptal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Termo ventil je priamo na palivovom filtri- idu donho 2 hadicky(prepad do nadrze resp. spetna vetva) Je vo filtri nasunuty a zaisteny sponou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homer Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 dekuji za vysvetleni,jen jsem se lekl toho nazvu.Nevedel jsem,ze se tomu tak rika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homer Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 tak nakonec jsem koupil naftovej bosch za 522kc a kabinovej jsem vyfoukal kompresorem a je jak novej.Ale na jaro koupim novej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.