Přejít na obsah

Přídavné budíky


Pepa72

Doporučené příspěvky

Ahoj,

dával jsem kamarádovi do Focusu přídavné budíky na levý a sloupek, velice se mně zalíbili. Jen řeším kam je připojit, voltmetr a podsvětlení je jasný, jsem elektrikář, ale kam připojit měřič podtlaku, mám 1,6 75kW, to nevím. Uvažuji o voltmetru a možná i podle složitosti připojení i o měřiči podtlaku.

Máte někdo nějaké zkušenosti? A jak dobře jde sundat obložení a sloupku?

Pro inspiraci přikládám fotky kamarádova auta.

Dík za odpověď a za rady.

post-6939-1230910025_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a-sloupek je jen nacvakanej,takže za něj vezmeš a odtrhneš ho..

a proč chceš měřit podtlak? nebyl by třeba lepší tlak a teplota oleje?

Ahoj,

díky za radu ohledně sloupku. Proč chci měřit podtlak, auto je ještě v záruce a nechce se mi moc šťourat v motoru, ale aspoň se zeptám, kde to nejlépe připojit, myslím tu teplotu a tlak oleje, motorizace 1,6/75kW.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tlak a teplota se zapojuje u tlakový čidla oleje který zhasíná kontrolku na palubce.. ale teď nevím kde je na tomhle motoru..

dělá se to tak,že koupíš jakoby "Téčko" který našroubuješ místo čidla.. do jedný větve dáš zpátky čidlo na kontrolku a do druhý zapojíš čidlo,který měří tlak a teplotu - vypadá nějak takhle:

http://speedpro.cz/catalog/images/cidlo_tlaku_oleje_hobb.jpg

tohle je ale jen pro měření tlaku,pak se prodává že je v něn i měření teploty a to má vývody pro dva drátky

od tohohle čidla pak vedeš kabliky k budíkům do kabiny - to je pro elektronický budíky..

pak jsou ještě mechanický a k tomu musíš vést tlakovou olejovou hadičku do kabiny do budíku,ale to je složitější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

díky za odpovědi. Jinak jak jsem kamarádovi zapojoval ty budíky tak téčka a snímače byli přibaleny. Škoda, že nikdo nemá zkušenosti přímo s mým motorem. Ale asi zapojím jen ten voltmetr, přeci jen je to ještě v záruce, a kdyby se něco potento pak by nemuseli uznat záruku.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten voltmetr bych celkem chápal, sám uvažuju, že si ho pořídím, ale k čemu je mi vědět jaká je teplota a tlak oleje? Jsem tak nějak v tomhle oboru zelenáč, tak by mě to zajímalo jen pro mou informaci. Bratranec má totiž už rok tyto budíky a jediný co má zapojený je ten voltmetr, tak by mě zajímalo jestli jsou opravdu k něčemu dobrý, nebo je to jen zbytečně drahá paráda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kupříkladu teplota oleje je důležitější než teplota vody.. když je olej studenej a kor v týhle zimě,tak je hustej a kanálky v motoru sakra malý,takže se mu tam leze ztuha a kdo motor hned za studena prohání,tak nedělá dobře.. takhle máš info o oleji a víš kdy za to můžeš pořádně začít tahat.. ;)

tlak informační zda li motor maže na správný tlak,jak maže na volnoběh..

ale spíš j to v sériových vozech taková parádička.. asi jako voltmetr ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, přesně tak, zbylo mě to ještě z minulýho auta, nestihl jsem to tam už implantovat.mě napadá, jestli by to nějakej šikovnej soustružník nedokázal udělat, kdybych to čidlo na kontrolku vymontoval, aby viděl závit? nebo je to blbost, o soustružení toho moc nevím, spíš nic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar také jsem řešil podobné věci na svém TDI ale nelíbí se mi budíky na sloupkách no a pak jsem objevil J-DOT a bylo po problému jde to připojit jen na budíky s mexi-dotem a požadované hodnoty se mi zobrazují v políčku místo rozhlasové stanice je to supeeer ve škodovce v servisu na to čuměli jak telata lol

post-9250-1231753659_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek, jen se chci zeptat, nevíte někdo jak a kam zapojit ten voltmetr, jsem v tomhle amatér, tak se ptám. Hudby mám v autě docela dost, takže by se mi tam hodil. Dík za rady.

Ahoj, na Octe jsem to zatím nedělal, ale na tom Focusu jsem se napojil na napájení od klíčku na ISO konektoru rádia, chtěl aby to po zapnutí klíčku i svítilo, myslím podsvět budíků a tak jsem zabil dvě mouchy jednou ranou, napojil sem na to i podsvětlení budíků. Po zapnutí auta-zapalování se budíky rozsvítí a ukazují požadované údaje, zatím jen napětí v síti, zbytek čeká na servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, na Octe jsem to zatím nedělal, ale na tom Focusu jsem se napojil na napájení od klíčku na ISO konektoru rádia, chtěl aby to po zapnutí klíčku i svítilo, myslím podsvět budíků a tak jsem zabil dvě mouchy jednou ranou, napojil sem na to i podsvětlení budíků. Po zapnutí auta-zapalování se budíky rozsvítí a ukazují požadované údaje, zatím jen napětí v síti, zbytek čeká na servis.

A kolik vede z toho voltmetru drátků? Popř. který drát kam na tom ISO konektoru napojit. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kolik vede z toho voltmetru drátků? Popř. který drát kam na tom ISO konektoru napojit. Dík

Ahoj,

do voltmetru vedou 4 dráty. A to + pro osvětlení, + pro ukazatel, - pro osvětlení a - pro ukazatel.

Ale kde to připojit na ISO konektoru tak to si najdi na netu, jedná se o kostru - a + pro osvětlení a + pro ukazatel, tj. + od spínací skříňky, ne to trvalé pro paměť autorádia.

Držím pěsti :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 roky později...

Tak raději to udělám pořádný a bytelný ať to něco snese než abych řezal do hadic. Ale na něco jsem stejně přišel. co tam dát samouzavíratelnou rychlospojku? Mám buď plast post-74110-0-98270500-1340117229_thumb.j nebo kov post-74110-0-23665500-1340117233_thumb.j. Co by jste mi poradily tam dát. ten kov je sice jistota ale ten plast taky nevypadá špatně, a snese asi 5 barů. Vefinále by to vypadalo stejně jako na tom prvním příspěvku.( navrtaný egr z vršku )

Editováno: , autor: Svačinkář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...