Pepa72 Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Ahoj, dával jsem kamarádovi do Focusu přídavné budíky na levý a sloupek, velice se mně zalíbili. Jen řeším kam je připojit, voltmetr a podsvětlení je jasný, jsem elektrikář, ale kam připojit měřič podtlaku, mám 1,6 75kW, to nevím. Uvažuji o voltmetru a možná i podle složitosti připojení i o měřiči podtlaku. Máte někdo nějaké zkušenosti? A jak dobře jde sundat obložení a sloupku? Pro inspiraci přikládám fotky kamarádova auta. Dík za odpověď a za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 a-sloupek je jen nacvakanej,takže za něj vezmeš a odtrhneš ho.. a proč chceš měřit podtlak? nebyl by třeba lepší tlak a teplota oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 2. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2009 a-sloupek je jen nacvakanej,takže za něj vezmeš a odtrhneš ho..a proč chceš měřit podtlak? nebyl by třeba lepší tlak a teplota oleje? Ahoj, díky za radu ohledně sloupku. Proč chci měřit podtlak, auto je ještě v záruce a nechce se mi moc šťourat v motoru, ale aspoň se zeptám, kde to nejlépe připojit, myslím tu teplotu a tlak oleje, motorizace 1,6/75kW. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 2. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2009 (editace) Málem bych zapomněl, vše nej v novém roce. Editováno: 2. leden 2009, autor: Pepa72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 tlak a teplota se zapojuje u tlakový čidla oleje který zhasíná kontrolku na palubce.. ale teď nevím kde je na tomhle motoru.. dělá se to tak,že koupíš jakoby "Téčko" který našroubuješ místo čidla.. do jedný větve dáš zpátky čidlo na kontrolku a do druhý zapojíš čidlo,který měří tlak a teplotu - vypadá nějak takhle: http://speedpro.cz/catalog/images/cidlo_tlaku_oleje_hobb.jpg tohle je ale jen pro měření tlaku,pak se prodává že je v něn i měření teploty a to má vývody pro dva drátky od tohohle čidla pak vedeš kabliky k budíkům do kabiny - to je pro elektronický budíky.. pak jsou ještě mechanický a k tomu musíš vést tlakovou olejovou hadičku do kabiny do budíku,ale to je složitější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reddy Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 a to "téčko" se dá taky koupit nebo nehat někde udělat? mě se tlak a teplota oleje válí už dlouho doma, nevěděl jsem jak na to, co a kde zapojit a tohle vypadá zajímavě. jinak mám 1.6 55kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 3. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Ahoj, díky za odpovědi. Jinak jak jsem kamarádovi zapojoval ty budíky tak téčka a snímače byli přibaleny. Škoda, že nikdo nemá zkušenosti přímo s mým motorem. Ale asi zapojím jen ten voltmetr, přeci jen je to ještě v záruce, a kdyby se něco potento pak by nemuseli uznat záruku. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crros Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Tak ten voltmetr bych celkem chápal, sám uvažuju, že si ho pořídím, ale k čemu je mi vědět jaká je teplota a tlak oleje? Jsem tak nějak v tomhle oboru zelenáč, tak by mě to zajímalo jen pro mou informaci. Bratranec má totiž už rok tyto budíky a jediný co má zapojený je ten voltmetr, tak by mě zajímalo jestli jsou opravdu k něčemu dobrý, nebo je to jen zbytečně drahá paráda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 kupříkladu teplota oleje je důležitější než teplota vody.. když je olej studenej a kor v týhle zimě,tak je hustej a kanálky v motoru sakra malý,takže se mu tam leze ztuha a kdo motor hned za studena prohání,tak nedělá dobře.. takhle máš info o oleji a víš kdy za to můžeš pořádně začít tahat.. tlak informační zda li motor maže na správný tlak,jak maže na volnoběh.. ale spíš j to v sériových vozech taková parádička.. asi jako voltmetr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reddy Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 jj, přesně tak, zbylo mě to ještě z minulýho auta, nestihl jsem to tam už implantovat.mě napadá, jestli by to nějakej šikovnej soustružník nedokázal udělat, kdybych to čidlo na kontrolku vymontoval, aby viděl závit? nebo je to blbost, o soustružení toho moc nevím, spíš nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crros Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 :palec2: :palec2: Tak jsem zas o něco chytřejší, možná je tam jednou dám mně osobně se libí a když to má všechno takhle praktický využití tak se do toho hned na jaře pustím a pak dám foto jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Zdar také jsem řešil podobné věci na svém TDI ale nelíbí se mi budíky na sloupkách no a pak jsem objevil J-DOT a bylo po problému jde to připojit jen na budíky s mexi-dotem a požadované hodnoty se mi zobrazují v políčku místo rozhlasové stanice je to supeeer ve škodovce v servisu na to čuměli jak telata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys73 Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 Nazdárek, jen se chci zeptat, nevíte někdo jak a kam zapojit ten voltmetr, jsem v tomhle amatér, tak se ptám. Hudby mám v autě docela dost, takže by se mi tam hodil. Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 13. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2009 Nazdárek, jen se chci zeptat, nevíte někdo jak a kam zapojit ten voltmetr, jsem v tomhle amatér, tak se ptám. Hudby mám v autě docela dost, takže by se mi tam hodil. Dík za rady. Ahoj, na Octe jsem to zatím nedělal, ale na tom Focusu jsem se napojil na napájení od klíčku na ISO konektoru rádia, chtěl aby to po zapnutí klíčku i svítilo, myslím podsvět budíků a tak jsem zabil dvě mouchy jednou ranou, napojil sem na to i podsvětlení budíků. Po zapnutí auta-zapalování se budíky rozsvítí a ukazují požadované údaje, zatím jen napětí v síti, zbytek čeká na servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys73 Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Ahoj, na Octe jsem to zatím nedělal, ale na tom Focusu jsem se napojil na napájení od klíčku na ISO konektoru rádia, chtěl aby to po zapnutí klíčku i svítilo, myslím podsvět budíků a tak jsem zabil dvě mouchy jednou ranou, napojil sem na to i podsvětlení budíků. Po zapnutí auta-zapalování se budíky rozsvítí a ukazují požadované údaje, zatím jen napětí v síti, zbytek čeká na servis. A kolik vede z toho voltmetru drátků? Popř. který drát kam na tom ISO konektoru napojit. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 16. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2009 A kolik vede z toho voltmetru drátků? Popř. který drát kam na tom ISO konektoru napojit. Dík Ahoj, do voltmetru vedou 4 dráty. A to + pro osvětlení, + pro ukazatel, - pro osvětlení a - pro ukazatel. Ale kde to připojit na ISO konektoru tak to si najdi na netu, jedná se o kostru - a + pro osvětlení a + pro ukazatel, tj. + od spínací skříňky, ne to trvalé pro paměť autorádia. Držím pěsti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 no já u mojí 1,8T řeším tlak turba, plota oleje a bud voltmetr nebo teplotu vody, poradíte jak a co zapojit?? tlak turba bych zhruba veděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spilmer Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 (editace) Má někdo tušení co a kam napojit pokud bych chtěl ukazatel tlaku turba u 1,9 TDi 81 kW? Editováno: 8. Březen 2009, autor: spilmer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svačinkář Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 zdravim, nebudu zakládat nové téma tak to zkusim tady. potřebuju připojit na tdi ukazatel tlaku turba ale pořád jen čtu že mám navrtat egr ventil což se mi moc nechce. Neni jiná možnost tu hadičku připojit jinam ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 Tak teoreticky můžeš dát hadičku kam chceš na vedení vzduchu.Od turba až po motor. A to navrtání proč ne.Udělat dírku a závit a jen sehnat čvančlík na hadičku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svačinkář Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Mno nejspíš to tak udělám. Koupím pak z kompresoru jakousi spojku se závitem a budu doufat že to klapne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 19. Červen 2012 Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 Kup nejdřív něco se závitem a pak sháněj podle toho závitník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 19. Červen 2012 Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 A jakej tlak se prohání ve všech těch hadičkách co TDI má? Nedalo by se jen napojit na nějakou přes "téčko" .To se dá sehnat třeba v akvaristice Jako třeba já na motoru mám asi 7 hadiček kam bych mohl budík připojit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svačinkář Vloženo 19. Červen 2012 Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 (editace) Tak raději to udělám pořádný a bytelný ať to něco snese než abych řezal do hadic. Ale na něco jsem stejně přišel. co tam dát samouzavíratelnou rychlospojku? Mám buď plast nebo kov . Co by jste mi poradily tam dát. ten kov je sice jistota ale ten plast taky nevypadá špatně, a snese asi 5 barů. Vefinále by to vypadalo stejně jako na tom prvním příspěvku.( navrtaný egr z vršku ) Editováno: 19. Červen 2012, autor: Svačinkář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tunerX Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 Zdravím všechny chtěl jsem se zeptat na zapojení přídavných budíků.Konkrétně mě zajímá kam zapojit voltmetr jestli přímo na kontakty na baterce a další věc kam napojit osvětlení aby rožnulo současně s budíkama díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.