Přejít na obsah

Hmotnost diskov


Cjoctavian

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

neviem ci to pomoze..skor nie...

http://www.miata.net/faq/wheel_weights.html

ale ak chces vediet hmostnost konkretneho disku tak to urcite najdes na googli :)

myslim ze neexistuje zadna databaza diskov kde by boli uvedene hmotnosti...to by bolo neco strasne velke a muselo by sa to priebezne doplnat...najlepsie je ked vies ktory typ diskov chces a potom si uz najdes vahu a uvidis ci ti vyhovuje alebo ne...

edit: predsa len neco som nasiel...google ;)

http://www.prolepsis.net/carstuff/wheelweights.pdf

Editováno: , autor: CorradoVR6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si včera objednal nové 16" Apollony v salůnu. V sobotu si pro ně jedu, tak jsem zvědav, ale co jsem zjištoval já a ujišťoval mě i prodejce po telefonu, tak říkal že ty Apollony opravdu váží 9,8 kg jeden disk, což je super váha. Jsou to vlastně nejlehčí 16" kola pro OII. Už se těším na ně, ještě vybrat dobré gumy a jaro může začít :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si včera objednal nové 16" Apollony v salůnu. V sobotu si pro ně jedu, tak jsem zvědav, ale co jsem zjištoval já a ujišťoval mě i prodejce po telefonu, tak říkal že ty Apollony opravdu váží 9,8 kg jeden disk, což je super váha. Jsou to vlastně nejlehčí 16" kola pro OII. Už se těším na ně, ještě vybrat dobré gumy a jaro může začít :D

Tak až budou na autě tak hoď fotku, zájímaly by mě jak vypadaj na autě, já mam Pegasusy 17" ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Apollon:

http://press.skoda-auto.com/resource/acces...4/CCH600007.jpg

Pegasus

http://press.skoda-auto.com/resource/acces...4/CCB600008.jpg

No tak to už není ani rozdíl mezi fábii a Octávií.... :):):)

No jen jak je dělané zapuštění šroubů, lem, atd...no prostě, když něco kupuju tak si to pochválím...co F2 je vlastně new O2 nebo SUP2 :):):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by mne docela zajímal rozdíl v hmotnosti mého zimního plechového disku a Orionem z původní výbavy. Protože už kdys se tvrdilo, že hlavní výhody litých disků je v jejich nepoddajnosti v zatáčkách a hlavně v nižší neodpružené hmotnosti, což nejvíce přispívá k jistějšímu kontaktu s vozovkou. Proto jsem taky dodnes byl přesvědčen, že při stejné velikosti disků bude ten litý lehčí. Pokud by to mělo být v některých případech naopak, potom by některé jízdní vlastnosti byly horší naž na plechách. Čímž by takovéto lité disky pozbyly část svého opodstatnění a zůstaly jen na parádu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...