acek Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Trochu ti to tlakuje a víčko neodfoukne přetlak a nafouknou se hadice proto to klesne a po schladnutí se to vrátí do původního stavu.Zkus jiný víčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas1 Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Trochu ti to tlakuje a víčko neodfoukne přetlak a nafouknou se hadice proto to klesne a po schladnutí se to vrátí do původního stavu.Zkus jiný víčko. to mužu vyskoušet ale je nový ..stary asi 3 měsíce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas1 Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 to mužu vyskoušet ale je nový ..stary asi 3 měsíce to znamena ze je problem s hlavou nebo těsněnim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Nový neznamená funkční. Popřípadě zkus si půjčit odněkoho komu funguje. Nebo až se ti to stane opatrně povoluj víčko a nech odfouknout tlak a koukni jestli se kapalina vrátí zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas1 Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Nový neznamená funkční. Popřípadě zkus si půjčit odněkoho komu funguje. Nebo až se ti to stane opatrně povoluj víčko a nech odfouknout tlak a koukni jestli se kapalina vrátí zpět. bez problemu se vratí zpet do nadobky delato to same i sjinym víčkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Nedělala se tam výměna chladící kapaliny?Jestli není někde bublina.Jinak by nebylo naškodu povyměňovat hadice,máš je asi elastický a bude to dělat pořád dokud nedáš nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martas1 Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Nedělala se tam výměna chladící kapaliny?Jestli není někde bublina.Jinak by nebylo naškodu povyměňovat hadice,máš je asi elastický a bude to dělat pořád dokud nedáš nový. zdar kapalina se tam neměnila ale ty hadice nevim nevim v utery jdu na rozvody tak to necham prohlídnout ale mam obavy že to bude neco jinyho než hadice..jinak kapalina v nadržce i olej jsou čisty .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humik Vloženo 22. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2010 (editace) Zdravím, Koupil jsem Octavii II, 1.9 TDi PD, 77kW a mám problém s tím, že mi kontrolka hlásí "málo chladící kapaliny". Když kouknu pod kapotu, chladící kapalina nikde. Po otevření výka ale chladící kapalina "vybublá" nad rysku "Max". Máte s tím nějaké zkušenosti? Na ujetých 400 km jsem postupně dolil 3,5 litru. Včera jsem jel v noci zhruba 150km (hladina neklesla ani trochu) - venkovní teplota byla tak 15 stupňů. Dnes cesta do Rakovníka (z Prahy) - a v Rakovníku už se rozsvítila kontrolka a bylo potřeba dolít. Parkuji v podzemní garáži s upraveným povrchem (lesklý a hladký) - auto 10 hodin stálo a pod ním ani kapka (takže únik to zřejmě nebude). Kudy to může mizet? Máte s tím nějaké zkušenosti? Případně je možné, že tam předemnou někdo doléval vodu (která se rychleji vypaří)? Díky za každou pomoc! Edit: Pokud vodu doleju tak pochopitelně kontrolka zhasne. A ještě jedna indikace občas teplota vylezla na chvilku nahoru i když nesvítila kontrolka, že je málo kapaliny. Větrák, ale normálně funguje a fouká (kontroloval jsem vizuálně, včetně kontroly pojistky). Editováno: 22. Srpen 2010, autor: Humik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Možné je všechno. Zkusil bych dolít chladící kapalinu (G12++)-to je ta ruzova, než jen vodu. Pak bych se kouknul jestli ta voda není v oleji - stačí kouknout na měrku oleje, pokud ano je špatné těsnění pod hlavou. A pak by to mohl být nějak načnutý termostat, pokud povidáš, že ti teplota přesáhne 90 stupnů ač jenom chvilkově. Ale automechanik nejsem, tak to ber s rezervou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri739 Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Mě taky u 1.9 TDI II zmizela klesla chladící kapalina na minimum po půl roce používání. Tak jsem dolil tu origo růžovou G12+ od Škody a od té doby se drží pořád mezi min a max. Hlavně nedolévej vodu do chlazení. Ta G12+ je celoroční chladící kapalina a už je z výroby upravené pro provoz i v zimě. Zkus dolít tu G12+ a uvidíš co to bude dělat, jinak je to asi na servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Jo, Sniper_2003 Ti radí dobře. Mrkni na měrku oleje nebo otevři víčko pro dolití oleje do motoru. Pokud tam bude bílá sraženina tak je buď prdlé těsnění nebo v horším a dražším případě hlava. Jinak za studena to téct třeba nemusí (může to být vlásečnicová trhlinka, která se zvětší právě až zahřátím). Zkus normálně zahřátý motor chvíli běžet v té podzemní garáži a sleduj fleky pod autem (ještě si u toho vypni klimu-odvod kondenzátu). Co výfuk? Dělají se bílé páry??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humik Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Dekuji za rady. Bohuzel to vypada, ze to asi nakonec bude ta hlava :-( teď je to v servisu a čeká se na nové těsnění a vybroušení. Vůbec nevím jak dlouho taková oprava může trvat :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 (editace) Dekuji za rady. Bohuzel to vypada, ze to asi nakonec bude ta hlava :-( teď je to v servisu a čeká se na nové těsnění a vybroušení. Vůbec nevím jak dlouho taková oprava může trvat :-( Oprava těsnění pod hlavou je poodle toho kolik toho maji v servisu nasmlouvano jinak do 3-4 dni by jsi to měl mit hotové. Ale jak říkám záleží kolik tam toho v tuto chvíly mají. No a pokud je to hlava tak by se to o den či dva mohlo protáhnout, jelikož ji budou muset dovézt. Jinak mohu se tě zeptat kolik máš najeto na tvé OII, že máš špatné těsnění pod hlavou??? Editováno: 24. Srpen 2010, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humik Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Ou :-( tak to je celkem na dlouho.. ale tak neni to zrovna jednoducha oprava.. Mam najeto jen 102 000 km prave .. proto me to docela nemile prekvapilo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 to 'Humik': V jakém servisu to máš? Ať načtou data o km přímo z řídící jednotky. Jinak kde jsi to kupoval? To je jasná skrytá závada = reklamace! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humik Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 to 'Humik': V jakém servisu to máš? Ať načtou data o km přímo z řídící jednotky. Jinak kde jsi to kupoval? To je jasná skrytá závada = reklamace! Vzhledem k tomu, ze se to projevilo hned v ten den, kdy jsem ji kupoval, tak se celou dobu tvari tak, ze reklamaci uznaji. Coz je aspon pozitivni. Jen je skoda, ze clovek koupi auto, pojezdi den, ma z nej radost a pak ho zase tyden nemuze pouzivat.. Data o KM si nacist necham.. Diky za tip! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 (editace) Na 102 tis. mít špatné těsnění pod hlavou tak to je docela nějaké divné. Přikláním se k načtení dat o km , ale domnívám se že prodejce pokud ti uznává reklamaci na skryté závady tak bude počítat že si necháš o tom voze zjistit vše. Takže se domnívám, že kilometry budou sedět. I když v naší republice..................... Jo a prosím tě, u jakého prodejce a v kterém městě jsi vůz zakoupil????????????????? Editováno: 25. Srpen 2010, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 pokud kupovals u nas octavku ze 102000 tak to tam bylo pred 2 rokama tak :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humik Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Vrátili mi to s tím, že je to opraveno, že to nakonec nebyla ta hlava, ale vadný termostat.. (že se neotevíral druhý okruh) Problém je, že mi to cestou udělalo to samé - akorat tentokrát se to už nehřálo ale napsalo, že nemá kapalinu a když jsem zastavil a otevřel expanzní nádobku, tak se zase celý obsah vrátil do ní.. tak já už nevím.. Zítra s tím mám jet větší vzdálenost, tak to asi ještě radši pojedu večer projet, jestli to je ono nebo není.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humik Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Byl jsem to projet 50km po dálnici a 50km zpět po dálnici a dělá to úplně to samé. Servis tvrdí, že to je tím, že se to musí samo odvzdušnit. Nevíte jak se provádi odvzdušnění na OII? .. nikde jsem to nenašel.. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Byl jsem to projet 50km po dálnici a 50km zpět po dálnici a dělá to úplně to samé. Servis tvrdí, že to je tím, že se to musí samo odvzdušnit. Nevíte jak se provádi odvzdušnění na OII? .. nikde jsem to nenašel.. Děkuji. Odvzdušnění probíhá samo.Postupným vytlačováním vzduchu z okruhu prez expanzní nádobku(děje se to cirkulací kapaliny). Pokud ti měnili termostat tak museli vypustit chladící kapalinu. Po opravě ti ji nalili zpět tak by to odvzdušněním mohlo být. A až se okruh odvzušní tak určitě budeš dolévat chladicí kapalinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 No to sice jo, ale neříkej že za 100km po dálnici to není ještě odvzdušněné. Já to měl odvzdušněný tak za 5km ve městě (pak jsem na pumpě doléval)... to Humik: Podle mě na to ani nešáhli a dělají z Tebe vola! Buď neodbytný a stále je otravuj. Přinejhorším trvej na vrácení peněz to Hunterkyjov: Taky bych to tak viděl! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 (editace) No to sice jo, ale neříkej že za 100km po dálnici to není ještě odvzdušněné. Já to měl odvzdušněný tak za 5km ve městě (pak jsem na pumpě doléval)... To máš asi pravdu je to nějake divné. Editováno: 27. Srpen 2010, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZRI Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Zdravím, tak já mám trošku jinej problém. Mám už asi rok OII 6/2005 1,9TDi 77kW a při minulé zimě kdy teploty klesly pod cca -10st tam mi zahlásil PC červenou barvou, že mám málo kapaliny. No a jak jsem otevřel kufr a kontroluji kapalinu tak je mezi ryskami. Po min. jsem motor vypnul a zkusil nastartovat a uz bylo vse OK. Letos mi to dělá už při -1st. Prosím o radu co s tím. Děkuji předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidonus48 Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 Už se to tu řešilo několikrát. Odšroubuj víko expanzní nádoby a starým kartáčkem na zuby očisti kontakty co jsou vidět v nádobce. Mě to pomohlo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.