KRYSIMLADE Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Zdarec. Dneska sem zjistil zajimavou vec... Pri rozjezdech v kolone na zasnezeny ceste ma Okina tendenci prohrabnout a sune se doprava takze je nutna korekce rizenim doleva. Rikal jsem si divny ze by geometrie ???? Ale kdyz jede tak nikam netahne. Takze sem geo hned zavrhnul. Zkoumal a dumal a pak me napadlo vypnout ASR. A hle auto sice zacne prohrabavat vice, ale nikam se nesune a pekne si to sine rovne. ????? Mate nekdo podobnou zkusenost ??? Kde heldat pricinu ??? Podotykam, ze auto nema ESP pouze ASR a ABS a je to 1.6 MPi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Pokud to má ASR a klouzala víc jedna strana tak je to OK...vem to na zmrzlej rybník a zkus tam...hlavně ať je zamrzlej pořádně!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 5. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Pokud to má ASR a klouzala víc jedna strana tak je to OK...vem to na zmrzlej rybník a zkus tam...hlavně ať je zamrzlej pořádně!!! Mno ale nikdy doleva vzdy jen doprava na ruznych mistech. S ASR OFF je to ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 (editace) přikláněl bych se k tomu co píše ferda. elektronika podle mě i v případě stejně kluzkýho povrchu nikdy nevyhodnotí obě strany totožně až bude příležitost, vyzkoušim Editováno: 5. leden 2009, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tinima Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 mne sa stalo ze s asr som zacal na mieste hrabat a ked asr off tak vyjdem na kopec bez problemov ,naco je vlastne dobre to asr?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 ASR- to je v podstatě česky regulace prokluzu a během zrychlení(akcelerace) zabranuje protáčení předních hnacích kol.Taky ulehčuje rozjezd a zrychlení třeba v tomto dnešním počasi ASR uzce spolupracuje s ABS a jestli je závada na ABS tak se automaticky vypíná i ASR. ASR se muže vypínat když máš nasazeny sněhové řetězy a nebo když chceš vytáhnout nějaké auto z přikopu a pak podle toho jestli jedeš v hlubokém sněhu nebo něčim takovym.Asi takhle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Tiež som si to všimol, síce na mojom to až tak moc necítim, ale dnes na križovatke pri rozjazde hore kopcom vo vedľajšom pruhu išla OII predkom skoro o pol metra doprava a až potom dopredu... To vypnuté ASR musím vyskúšať, doteraz som v podstate elektroniku v aute nemal a dostal som sa kam bolo treba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenvelo Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 s tim ASR mi to tež přijde nějake divné... jednou jsem kopec od baraku nemohl vyjet, furt to blikalo, tak sem to vypnul, rozjel sem to trochu víc... sice jsem na jedničku točil asi 5000, ale nahoru jsem se prostě vyškrábal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 v príručke píše že ak idete po zasneženej ceste vypnite ASR je to bez neho lepšie a neťahá auto do strany všimol som si to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 taky mi to přijde na sněhu lepší bez něj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 No vidíte to...a já si to nemužu vynachválit a cítim se s tou funkci fakt bezpečněji.Přijde mi to že mi to vyrovnává nápravu při smyku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 tiež sa mi to zdá, príručku som ešte nestihol naštudovať... ale išiel som teraz asi 10km bez ASR a úplná pohoda, keď som chcel tak samozrejme sa kolesá pretáčali, ale pri kľudnej jazde bez problémov... a to mi predtým blikalo ASR každú chvíľu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 To pozná každý řidíč co to chce....když pojedeš do kopce a najednou zjistíš, že to furt jen bliká a rychlost klesá a už není mimo dvojku nic jiného tak v klidu vypni a zjistíš, že je to na sněhu o ničem jiném, prostě kvalitní zimáky tě zase pustí víc, ale nikdy to nevypínej když vletíš při předjíždění do břečky kolem 90 a ono ti to začne svítit a auto zpomalovat. No já si myslím, že při nízkých rychlostech to je lepší mít vyplé, pokud někde nemůžu vyjet, ale při vysokých rychlostech jsem na to nikdy nešách. To jsem radši zpomalil a vrátil se za to auto co jsem chtěl předjet...když něco hrozilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milos_s Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Zdarec. Dneska sem zjistil zajimavou vec...Pri rozjezdech v kolone na zasnezeny ceste ma Okina tendenci prohrabnout a sune se doprava takze je nutna korekce rizenim doleva. Podotykam, ze auto nema ESP pouze ASR a ABS a je to 1.6 MPi Auto mám po FL se vší elektronikou a při rozjezdu také ujede doprava :-( ESP jsem ještě nevypínal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Skúšal som to snáď 4x,ale hrabalo to rovno,až po chvíli jemne do lava,aj to iba velmi krátko a opat rovno,aj do kopceka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 já mám s tím ASR taky zkušenosti z Fabule... a musím říct, že jsem vyjížděl zasněženou polňačku i s ASR... blikalo to jak cip, auto tancovalo ze strany na stranu, ale výhodu to mělo v tom, že ač jsem přidával moc plynu, tak si to právě ASR regulovalo a nepustilo na kola víc než bylo třeba... a vyjel jsem... ale jak už tu bylo popsáno, tak na zasněženou cestu - rozjezdy myslím, ASR vypínat a pracovat jemně s plynem a spojkou... jinak u 4x4 se mi ve sněhu jezdí také líp bez ESP (součástí je právě ASR)... teď samo nemyslím nějaký drifty v rychlosti, ale popojíždění na louce, konkrétně v cca 25 cm prašanu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.