AdamCZ Vloženo 18. leden 2009 Vloženo 18. leden 2009 Tak jsem dneska rozkuchal ty moje kabely a chechtám se ještě teď Koupil jsem je v Super-Hyper Albertu. Asi si nechám v Tesle na to udělat koncovky a použiju je jako sadu zapalovacích kabelů Ne dělám si srandu-svorky nechám a seženu pořádný průřez drátu to máš tak na propojení repráků s radiem ne ? Citovat
Vaša Vloženo 18. leden 2009 Vloženo 18. leden 2009 já to mám nějak takhle na liazku to není ale utočí to zavzdušněnou 2,5 V6 TDi přes minutu Citovat
TomášT Vloženo 18. leden 2009 Vloženo 18. leden 2009 (editace) kaje na tej prvej foto nieje ta svorka uchytena niak divne? ja som myslel ze pod nou nema byt izolacia aby to bolo vodive no tu sa dotykaju len konce dratov tej svorky. Mam pravdu? ci som uplne mimo???? Mimo tak úplně ne. Správně by to mělo být tak, že pod ty první plíšky na kraji svorky se zamáčkne kabel s izolací a pod ty druhé delší plíšky se zamáčknou jen odizolované měděné vodiče. Takže izolace kabelu končí za těmi prvními plíšky. Takhle to sice taky jde, ale až se vymačká ta gumová izolace, tak tam bude přechodový odpor jako prase. Jo a kdybych to chtěl mít betálný, tak po zamáčknutí to ještě propájím Editováno: 18. leden 2009, autor: TomášT Citovat
danone Vloženo 25. leden 2009 Vloženo 25. leden 2009 no tak som bol mimo len z 50% to je na mna celkom uspech Citovat
indet Vloženo 1. Březen 2009 Vloženo 1. Březen 2009 Tak ještě jedna zkušenost se startováním OI TDI pěkné mladé slečny z realitky M&M. Její známý měl Fiata Grande Punto s 44Ah baterii a nešlo jim nastartovat ani přes jejich kabely. Po výměna za mé kabely se situace opakovala. Pak jsme zaměnili startovací auto za mou OII s 77Ah baterkou a slečně to naskočilo hned napoprvé. Tak při startování není jen důležité jen jaké kabely použiješ, ale také jak silnou baterii máš v help autě a jaký má auto alternátor a elektriku (rozdíl mezi malým benzinem, a naopak 2,0l dieselem). Citovat
rjulius Vloženo 28. Červenec 2014 Vloženo 28. Červenec 2014 Ahoj všem, tak mě dneska zavolala dcera, že nemůže nastartovat auto. Tak jsem jako vzorný otec naskočil a jel pomoci. Po změření bylo jasné, že problém je baterie. No nic, dostala od nás kdysi pěkné startovací kabely, tak je použijeme. Po propojení aut zase nic. Tak jsem změřil napětí na mém autě a na autě dcery. Vše vypadalo jako by tam ani nějaké kabelové propojení nebylo. Není se čemu divit. Prohlédněte si obrázky. Jak už tu někdo psal, tak to byly opět kabely TESCO. Tak pozor, přeji pěkný den. Citovat
Alma Vloženo 29. Červenec 2014 Vloženo 29. Červenec 2014 Ty samé, nebo velmi podobné jsem koupil slevněné z cca 400 na 125Kč v zimě v Globusu. To, že pruřez drátu je tak max 0,75mm jsem věděl, ale když jsem je chtěl poprvé použít tak kabely nefungovaly přesně jak je na fotce. Ta žíla prostě nebyla spojena s kleštěmi. Ale jinak vypadají fakt velice pěkně a profi, mají krasný futrál a pěkné gumové sice nedržící rukojetě. Tak jsem to všechno zapájel a je to OK. Silnější průřez kabelu dát nemá ani moc cenu, protože ty plechové kleštičky nemají dostatečnou plochu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.