PROCHY603 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php?cis...anku=2008022801dobrej článek.... :palec2: Dobry clanok ved som o tom pisal vyssie ake su tam kable-priemer. 666dia diky za podporu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 to dANODEF: k ojru kongratulejšn at hledam jak hledam nad 1000 jsem kable nevidel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka80s Vloženo 6. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2009 (editace) Tak to je fakt perfektní článek! řekl bych že ty moje jsou úplně ten samej šmejd... aspoň opticky je to ono... bohužel jsem je nekupoval já, no ale jak se znám, taky bych nevědět toto, koupil to samé.... Mně fungovaly ty kabely.... ale při natočení favorita v 15-20°C nad nulou Tak jsem myslel, že jsou v pořádku... http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php?cis...anku=2008022801dobrej článek.... Editováno: 6. leden 2009, autor: jirka80s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanoDEF Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 to dANODEF: k ojru kongratulejšn at hledam jak hledam nad 1000 jsem kable nevidel ... kasli na to. ja patrim do kategorie OFF-Road a tam poriadne znackove kable trebars WARN stoja nejaku tu korunu. ... proste podstatny je prierez kabla od 10mm hore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Tento problém jsem vyřešil když jsem dal největší možnou baterku co se tam vlezla a ještě se stačí dobíjet mám tam 92amh a je po problému auto natočím i v těch největších mrazech Musím podotknout že mám TDI a tam jsou kompresní tlaky podstatně větší než u benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 (editace) ... kasli na to. ja patrim do kategorie OFF-Road a tam poriadne znackove kable trebars WARN stoja nejaku tu korunu.... proste podstatny je prierez kabla od 10mm hore :palec2: Tu si to pozri-rtg61: http://www.narva.sk/default.asp?mtc=0&...amp;stiid=17165 Editováno: 6. leden 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanoDEF Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 ... co si mam pozriet ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 :palec2: Tu si to pozri-rtg61: http://www.narva.sk/default.asp?mtc=0&...amp;stiid=17165 nepotřebuju startovat auto sousedovi přes balkon. na co 4,5m? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 ... co si mam pozriet ??? SORRY TO POZRETIE PATRILO rtg61 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novinář Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 to rtg61 Prohléni ty kabely, někdy bývají kleště zacvaknuté jen do izolace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanoDEF Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 nepotřebuju startovat auto sousedovi přes balkon. na co 4,5m? ... z casti mas pravdu ale su aplikacie kedy treba dlhsie kable a vtedy je dobry väcsi prierez. 2m je malo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Hoodně kabelů je vyrobeno ze zapalovacích kabelů, takže vela izolace a hodně pomálu mědi min. průřez na nastartování je cca 16mm2 (aby se ty dráty nevlnily ve vzduchu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 nepotřebuju startovat auto sousedovi přes balkon. na co 4,5m? :palec2: TO JE VELA 4,5M???? VED tie obyc kable maju 2,5M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 ja jsem mel kably z marketu. Pri vybite baterce a startovani pres ne ani tuk. Tak jsem ten kabel rozstrihl a tloustka dratu byla tak max 2mm. Smejd.(pry 400A startovaci proud pres tyhle kabely). Tak jsem sel za vedoucim marketu a nechal si vratit penize. Kupodivu mi penize vratili a vzali si ty presmiknuty kabely. Pak jsem vzal draty ze svarecky. 16mm. 3.5m delka, par uprav , napajeni klestin. Start i s uplne vybitou babterkou je na brnknuti ))) Asi tak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 :palec2: TO JE VELA 4,5M???? VED tie obyc kable maju 2,5M jo cim delsi tim lepsi, jak rika kamarad, aspon nemusis strkat cely neresim delku, jen me prijde zbytecny vyhazovat tisice za prkotinu, kterou pouzijes jenou za dva roky... nic vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 V žádném případě to není návod: Dnes řekla baterka: "nenastartuji"....co s tím? Nabíječku nemám (stačí přeci v práci), kabely taky ne. Takže hop k sousedovi- půjčuji si jeho Tourana, propojím baterky jediným co v baráku na rychlo nacházím : 8m kabelu CYKY 4x 1,5mm nechám "celou 1minutu" dobít....a startuji... a je to. Podotýkám je to benzin a v nouzi....znáte to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanoDEF Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 ... jen me prijde zbytecny vyhazovat tisice za prkotinu, kterou pouzijes jenou za dva roky... nic vic ... nezabudni su aj taky co to pouzivaju castejsie. Takze kazdy si moze vybrat. ... propojím baterky jediným co v baráku na rychlo nacházím : 8m kabelu CYKY 4x 1,5mm nechám "celou 1minutu" dobít....a startuji... a je to.Podotýkám je to benzin a v nouzi....znáte to ... samozrejme zalezi na sikovnosti. Nie kazdy je toho schopny. Aj taky kabel postaci ak vies ako na to a u benzinu o to viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Pri nafte by si tym kablom asi vyrobil najdlhsi žvavič na svete.Je rozdiel pretocit benzin skomp.pomerom 9.5/1 a naftak s komp.pomerom 19.5/1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka80s Vloženo 7. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2009 (editace) Ahoj, tek dnes jsem opět nedojel svým autem... napodařilo se natočit ani se třetími kabely a s baterkou ze třetího půjčeného auta... museli jsme to odtáhnout do relativně teplé haly aby vše povolilo a zítra nanovo... pokud to nechytne, táhnu to do servisu:( jinak fakt nevím... zřejmě prý přimrzl startér a je tam někde zkrat, protože pak rychle pohasínají kontrolky a startér dá zase jen pár líných otáček.... Mimochodem... objednal jsem: Varta Blue Dynamic 74 AH (2300 Kč) Editováno: 7. leden 2009, autor: jirka80s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 ahoj,jak ti to dopadlo?jinak tu vartu mam taky asik 6 mesicu a zatim v poho 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka80s Vloženo 7. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2009 (editace) No právě že nedopadlo:( Teď stojí v jedný teplý hale na rozmrazení... jestli tam do zítra vydrží, snad se to už podaří nakopnout... zřejmě přimrzlý / zkratovaný startér... podle známého opraváře co tam byl... když ani on svými kabely nedosáhl žádného zlepšení... Zatím zkouším rozmrazení, pokud nepomůže táhnu to do servisu :-/ EDIT: zkoušeli jsme to i přímo přes kabely s jedním odpojeným pólem mé baterky, aby nebyla v cestě.... taky nic. ahoj,jak ti to dopadlo?jinak tu vartu mam taky asik 6 mesicu a zatim v poho Editováno: 7. leden 2009, autor: jirka80s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 tak se snami potom podel jak ti to dopadlo?jsem moc zvedavej,jestli ti to fakt zmrzlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 nedokážu si představit aby sartér zamrzl má takovou sílu že spíš přepálí přívodní kabel než aby se nepohl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka80s Vloženo 7. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2009 On se pohne, ale strašně pomalu... jak držím klíček, pár sekund, párkrát se to takhle pootočí a pak zhasnou pomalu kontrolky... jako když dochází šťáva... a to bylo napojený na baterku nastartovanýho auta (propojovací kabely byly teplý.)... zítra budu snad moudřejší... sakra nemůže to být snad nic jinýho když jsem včera ráno normálně v garáži nastartoval a bez problémů dojel až na parkoviště.... a po 8 hodinách šlus.... nedokážu si představit aby sartér zamrzlmá takovou sílu že spíš přepálí přívodní kabel než aby se nepohl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 To je právě ono, že kabely byly teplý. Je v nich velká ztráta. Ta enegrie místo aby se dostala do tvého vozu tak se promění na teplo v kabelech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.