Leden 6, 200916 r http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php?cis...anku=2008022801dobrej článek.... :palec2: Dobry clanok ved som o tom pisal vyssie ake su tam kable-priemer. 666dia diky za podporu
Leden 6, 200916 r Autor Tak to je fakt perfektní článek! řekl bych že ty moje jsou úplně ten samej šmejd... aspoň opticky je to ono... bohužel jsem je nekupoval já, no ale jak se znám, taky bych nevědět toto, koupil to samé.... Mně fungovaly ty kabely.... ale při natočení favorita v 15-20°C nad nulou Tak jsem myslel, že jsou v pořádku... http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php?cis...anku=2008022801dobrej článek.... Upraveno Leden 6, 200916 r od jirka80s
Leden 6, 200916 r to dANODEF: k ojru kongratulejšn at hledam jak hledam nad 1000 jsem kable nevidel ... kasli na to. ja patrim do kategorie OFF-Road a tam poriadne znackove kable trebars WARN stoja nejaku tu korunu. ... proste podstatny je prierez kabla od 10mm hore
Leden 6, 200916 r Tento problém jsem vyřešil když jsem dal největší možnou baterku co se tam vlezla a ještě se stačí dobíjet mám tam 92amh a je po problému auto natočím i v těch největších mrazech Musím podotknout že mám TDI a tam jsou kompresní tlaky podstatně větší než u benzínu.
Leden 6, 200916 r ... kasli na to. ja patrim do kategorie OFF-Road a tam poriadne znackove kable trebars WARN stoja nejaku tu korunu.... proste podstatny je prierez kabla od 10mm hore :palec2: Tu si to pozri-rtg61: http://www.narva.sk/default.asp?mtc=0&...amp;stiid=17165 Upraveno Leden 6, 200916 r od PROCHY603
Leden 6, 200916 r :palec2: Tu si to pozri-rtg61: http://www.narva.sk/default.asp?mtc=0&...amp;stiid=17165 nepotřebuju startovat auto sousedovi přes balkon. na co 4,5m?
Leden 6, 200916 r nepotřebuju startovat auto sousedovi přes balkon. na co 4,5m? ... z casti mas pravdu ale su aplikacie kedy treba dlhsie kable a vtedy je dobry väcsi prierez. 2m je malo.
Leden 6, 200916 r Hoodně kabelů je vyrobeno ze zapalovacích kabelů, takže vela izolace a hodně pomálu mědi min. průřez na nastartování je cca 16mm2 (aby se ty dráty nevlnily ve vzduchu)
Leden 6, 200916 r nepotřebuju startovat auto sousedovi přes balkon. na co 4,5m? :palec2: TO JE VELA 4,5M???? VED tie obyc kable maju 2,5M
Leden 7, 200916 r ja jsem mel kably z marketu. Pri vybite baterce a startovani pres ne ani tuk. Tak jsem ten kabel rozstrihl a tloustka dratu byla tak max 2mm. Smejd.(pry 400A startovaci proud pres tyhle kabely). Tak jsem sel za vedoucim marketu a nechal si vratit penize. Kupodivu mi penize vratili a vzali si ty presmiknuty kabely. Pak jsem vzal draty ze svarecky. 16mm. 3.5m delka, par uprav , napajeni klestin. Start i s uplne vybitou babterkou je na brnknuti ))) Asi tak ...
Leden 7, 200916 r :palec2: TO JE VELA 4,5M???? VED tie obyc kable maju 2,5M jo cim delsi tim lepsi, jak rika kamarad, aspon nemusis strkat cely neresim delku, jen me prijde zbytecny vyhazovat tisice za prkotinu, kterou pouzijes jenou za dva roky... nic vic
Leden 7, 200916 r V žádném případě to není návod: Dnes řekla baterka: "nenastartuji"....co s tím? Nabíječku nemám (stačí přeci v práci), kabely taky ne. Takže hop k sousedovi- půjčuji si jeho Tourana, propojím baterky jediným co v baráku na rychlo nacházím : 8m kabelu CYKY 4x 1,5mm nechám "celou 1minutu" dobít....a startuji... a je to. Podotýkám je to benzin a v nouzi....znáte to
Leden 7, 200916 r ... jen me prijde zbytecny vyhazovat tisice za prkotinu, kterou pouzijes jenou za dva roky... nic vic ... nezabudni su aj taky co to pouzivaju castejsie. Takze kazdy si moze vybrat. ... propojím baterky jediným co v baráku na rychlo nacházím : 8m kabelu CYKY 4x 1,5mm nechám "celou 1minutu" dobít....a startuji... a je to.Podotýkám je to benzin a v nouzi....znáte to ... samozrejme zalezi na sikovnosti. Nie kazdy je toho schopny. Aj taky kabel postaci ak vies ako na to a u benzinu o to viac.
Leden 7, 200916 r Pri nafte by si tym kablom asi vyrobil najdlhsi žvavič na svete.Je rozdiel pretocit benzin skomp.pomerom 9.5/1 a naftak s komp.pomerom 19.5/1.
Leden 7, 200916 r Autor Ahoj, tek dnes jsem opět nedojel svým autem... napodařilo se natočit ani se třetími kabely a s baterkou ze třetího půjčeného auta... museli jsme to odtáhnout do relativně teplé haly aby vše povolilo a zítra nanovo... pokud to nechytne, táhnu to do servisu:( jinak fakt nevím... zřejmě prý přimrzl startér a je tam někde zkrat, protože pak rychle pohasínají kontrolky a startér dá zase jen pár líných otáček.... Mimochodem... objednal jsem: Varta Blue Dynamic 74 AH (2300 Kč) Upraveno Leden 7, 200916 r od jirka80s
Leden 7, 200916 r Autor No právě že nedopadlo:( Teď stojí v jedný teplý hale na rozmrazení... jestli tam do zítra vydrží, snad se to už podaří nakopnout... zřejmě přimrzlý / zkratovaný startér... podle známého opraváře co tam byl... když ani on svými kabely nedosáhl žádného zlepšení... Zatím zkouším rozmrazení, pokud nepomůže táhnu to do servisu :-/ EDIT: zkoušeli jsme to i přímo přes kabely s jedním odpojeným pólem mé baterky, aby nebyla v cestě.... taky nic. ahoj,jak ti to dopadlo?jinak tu vartu mam taky asik 6 mesicu a zatim v poho Upraveno Leden 7, 200916 r od jirka80s
Leden 7, 200916 r tak se snami potom podel jak ti to dopadlo?jsem moc zvedavej,jestli ti to fakt zmrzlo
Leden 7, 200916 r nedokážu si představit aby sartér zamrzl má takovou sílu že spíš přepálí přívodní kabel než aby se nepohl
Leden 7, 200916 r Autor On se pohne, ale strašně pomalu... jak držím klíček, pár sekund, párkrát se to takhle pootočí a pak zhasnou pomalu kontrolky... jako když dochází šťáva... a to bylo napojený na baterku nastartovanýho auta (propojovací kabely byly teplý.)... zítra budu snad moudřejší... sakra nemůže to být snad nic jinýho když jsem včera ráno normálně v garáži nastartoval a bez problémů dojel až na parkoviště.... a po 8 hodinách šlus.... nedokážu si představit aby sartér zamrzlmá takovou sílu že spíš přepálí přívodní kabel než aby se nepohl
Leden 7, 200916 r To je právě ono, že kabely byly teplý. Je v nich velká ztráta. Ta enegrie místo aby se dostala do tvého vozu tak se promění na teplo v kabelech
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.