coudik.v Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Zdravim,prosim o radu.Mam Octu 1.9Tdi 66kw r.v.99.Pri jizde zhasina motor,nastartuju a po nekolika km zase chcipne.Je to bez skubani,jako kdyz se vypne klicem.To samy je i u volnobehu,bezi to 15-20min a pak zhasne.Palivovy filtr je novy.Nesetkal se s tim nekdo?Predem diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 vyměň relé RJ motoru pod palubní deskou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Upřesním, relé 109. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 nechci chytračit,mně tohle dělal přisávající se bordel na sacím koši,cukalo to hekalo to chcípalo to po chvilce odstavení zase chvíly klid,vyndal jsem z nádrže koš s plovákem vyčistil a zase to jelo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Také by to mohl dělat ventil chcípací klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stejski Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 píše, že mu to chcípá bez jakýho-koli náznaku cukání a pokud se mu občas stane, že při startování neproblikne žhavení a nejde to natočit, tak je to na 100% relé č. 109 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coudik.v Vloženo 14. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Díky moc za rady,ale stále nejezdím.Relé č 109 jsem vyměnil.Vyměnil jsem pro jistotu znovu palivový i vzduchový filtr a ujel asi 50km,vše O.K.pak to běželo na volnoběh a asi po 10min auto opět zhaslo.Až napodruhé jsem opět nastartoval,a po 1min konec.Pak už to nechytlol.Kolega mě odtáhl k baráku, znovu jsem to zkusil a zase to naskočilo,tak nevim.Zdá se mi že kouř z výfuku je nezvykle černej.Za všechny rady a nápady předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 (editace) Škoda, že jsi z Mostecka, jinak moje doporučení, dotáhni to ke garnymu do Prahy a není boha, aby to nejezdilo. Nejsem jako kluci tady, abych věděl čím to může být, ale asi bych prošel všechny pojistky, které s tím mohou mít co do činění, kabely, kontakty. To vypadá, jako by se něco během jízdy utřepalo a najednou bác, bez el. energie nebo bez signálu do ŘJ. Ale opravdu tomu nerozumím, píšu jen co mne napadá. Pokud ale nevíš, tak prostě servis. Nejlépe jak jsem psal výše. On se nad tím párkrát rozčílí, pohádá se s tím autem a na konec vyhraje a přijde na to. To samé MartinRS nebo kluci na Moravě, Vaša,Cosby. Zkus mu pohrozit prodejem, třeba to pomůže Editováno: 14. leden 2009, autor: Palo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter27 Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 píše, že mu to chcípá bez jakýho-koli náznaku cukání a pokud se mu občas stane, že při startování neproblikne žhavení a nejde to natočit, tak je to na 100% relé č. 109 Zdravim vsetkych.Mam ten isty problem.Dvakrat my zhasil motor pocas jazdy.Pri opatovnom skusani nastartovat nesvietila kontrolka zhavica.Zasvietila az na treti pokus.Naposledy, ked sa mi to stalo zasvietila mi aj kotrolka oleja a pipalo to.Pri kontrole hladiny oleja som zistil, ze mi ho v servise naliali strasne vela.Mam ho asi 1cm nad maximom.Moze to sposobovat tento problem?Prosim poradte mi niekto.Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moranka Vloženo 28. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 Dobrý večer,stalo se mi úplně to samé, máme krátce v provozu "uloženku" O1 1997 1.9TDI původní 66KW (je načipovaná tuším že na 81KW),najeto 40tis., pak dlouho stála a teď když jsme ji konečně zprovoznili (jen plechařina), tak po nějakém měsíci ježdění, nejdříve dělala, že při jízdě jakoby přestala reagovat na plyn, ale byl to krátkodobý výpadek, takové škubnutí- poslední škubnutí už ale bylo delší asi tak 2 vteřinový výpadek při jízdě po dálnici, dnes motor chcípl úplně za jízdy se zařazenou 4, bez varování. Pak jsme vyměnili na zkoušku váhu vzduchu a normálně to jelo, pak zase 2 umření, chytne to tak až za 3-5 minut, hned ne. Hledám tady na fóru už 2 hodiny, ale zase tak zdatná v mechanice nejsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.