Přejít na obsah

Octavka pri jizde nahle chcipne - vadné relé 109


coudik.v

Doporučené příspěvky

Zdravim,prosim o radu.Mam Octu 1.9Tdi 66kw r.v.99.Pri jizde zhasina motor,nastartuju a po nekolika km zase chcipne.Je to bez skubani,jako kdyz se vypne klicem.To samy je i u volnobehu,bezi to 15-20min a pak zhasne.Palivovy filtr je novy.Nesetkal se s tim nekdo?Predem diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za rady,ale stále nejezdím.Relé č 109 jsem vyměnil.Vyměnil jsem pro jistotu znovu palivový i vzduchový filtr a ujel asi 50km,vše O.K.pak to běželo na volnoběh a asi po 10min auto opět zhaslo.Až napodruhé jsem opět nastartoval,a po 1min konec.Pak už to nechytlol.Kolega mě odtáhl k baráku, znovu jsem to zkusil a zase to naskočilo,tak nevim.Zdá se mi že kouř z výfuku je nezvykle černej.Za všechny rady a nápady předem díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda, že jsi z Mostecka, jinak moje doporučení, dotáhni to ke garnymu do Prahy a není boha, aby to nejezdilo. Nejsem jako kluci tady, abych věděl čím to může být, ale asi bych prošel všechny pojistky, které s tím mohou mít co do činění, kabely, kontakty. To vypadá, jako by se něco během jízdy utřepalo a najednou bác, bez el. energie nebo bez signálu do ŘJ. Ale opravdu tomu nerozumím, píšu jen co mne napadá. Pokud ale nevíš, tak prostě servis. Nejlépe jak jsem psal výše. On se nad tím párkrát rozčílí, pohádá se s tím autem a na konec vyhraje a přijde na to. To samé MartinRS nebo kluci na Moravě, Vaša,Cosby. Zkus mu pohrozit prodejem, třeba to pomůže

Editováno: , autor: Palo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
píše, že mu to chcípá bez jakýho-koli náznaku cukání a pokud se mu občas stane, že při startování neproblikne žhavení a nejde to natočit, tak je to na 100% relé č. 109 :palec2:

Zdravim vsetkych.Mam ten isty problem.Dvakrat my zhasil motor pocas jazdy.Pri opatovnom skusani nastartovat nesvietila kontrolka zhavica.Zasvietila az na treti pokus.Naposledy, ked sa mi to stalo zasvietila mi aj kotrolka oleja a pipalo to.Pri kontrole hladiny oleja som zistil, ze mi ho v servise naliali strasne vela.Mam ho asi 1cm nad maximom.Moze to sposobovat tento problem?Prosim poradte mi niekto.Dakujem. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrý večer,stalo se mi úplně to samé, máme krátce v provozu "uloženku" O1 1997 1.9TDI původní 66KW (je načipovaná tuším že na 81KW),najeto 40tis., pak dlouho stála a teď když jsme ji konečně zprovoznili (jen plechařina), tak po nějakém měsíci ježdění, nejdříve dělala, že při jízdě jakoby přestala reagovat na plyn, ale byl to krátkodobý výpadek, takové škubnutí- poslední škubnutí už ale bylo delší asi tak 2 vteřinový výpadek při jízdě po dálnici, dnes motor chcípl úplně za jízdy se zařazenou 4, bez varování. Pak jsme vyměnili na zkoušku váhu vzduchu a normálně to jelo, pak zase 2 umření, chytne to tak až za 3-5 minut, hned ne. Hledám tady na fóru už 2 hodiny, ale zase tak zdatná v mechanice nejsem. :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...