Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny a ptám se jestli používáte dvoutaktní olej do nafty, nebo jen třeba VIF. Přidávání je velice důležité hlavně u CR motorů. Jaké máte zkušenosti?

Info:

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=156131

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=145766

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=194452

Upraveno od wolfspitz

velice důležité? a uvádí to i automobilky?

Jen VIF....nic jiného bych do nafty nepřidal....obvzláště u PD nebo CR.......

Pár známých co maj buďto 3.0TDI-CR nebo 2.7TDI-CR řikaj že jim ten motor na naší naftu i VPD jakoby koktá(zakopává).....ale z VIFem je to o.k.

Tak tak max. VIF, žádný olej a podobné věci.

velice důležité? a uvádí to i automobilky?

Tak tak, kdyby to bylo tolik důležité, asi by to doporučil přímo výrobce...

  • Autor

Díky za názory a já se taky kloním k VIF který používám již snad 10 let. Jen mě zaráží že v Německu na všech forech píšou o oleji a ne o této přísadě. Jako kdyby byla u nich bylo neznámé a přitom to má původ v Rakousku u Lang chemie. Rozhodně po zkušenostech s VIF a taky že je to odzkoušené testma dám přednost tomuto. Hlavně když se to dá koupit i po 50 litrech :)

Pár známých co maj buďto 3.0TDI-CR nebo 2.7TDI-CR řikaj že jim ten motor na naší naftu i VPD jakoby koktá(zakopává).....ale z VIFem je to o.k.

bez VIFu, 3.0TDI CR, po dvou letech najeto cca 100tis km a motor běží jak novej...

  • Autor

Ještě info proč jsem psal tento dotaz. V Německu jsem se dočetl, že vzhledem k podsatně sníženému obsahu síry v naftě dle nařízení EU a to platí obžvlášť u nás, dochází k snížení mazivosti nafty. Také zvýšený obsah biosložek není optimální pro soustavy CR kde je vstřikovací tlak 1800 - 2000 Bar a veškeré komponenty jsou mazány pouze naftou. Takže v poslední době se objevila řada zadřených vstřikovacích čerpadel a to dokonce i z jemnách mosazných a hliníkových špon, které se uvolňují z čerpadel na spojanech pump. Také byly zaregistrovámy případy veklého množství špon v nádržích auta z důvodu nahromadění při tankování.

Tahle problematika je poměrně nová a výrobci ještě nezareagovali na tyto problémy, potože v Bruselu zavedly bio přimíchávání až v posledních letech bez času na přípravu výrobců.

pokud to tak bude, myslim, že se k tomu brzo automobilky vyjádří, protože jim přibude mraky záručních oprav

Ještě info proč jsem psal tento dotaz. V Německu jsem se dočetl, že vzhledem k podsatně sníženému obsahu síry v naftě dle nařízení EU a to platí obžvlášť u nás, dochází k snížení mazivosti nafty. Také zvýšený obsah biosložek není optimální pro soustavy CR kde je vstřikovací tlak 1800 - 2000 Bar a veškeré komponenty jsou mazány pouze naftou. Takže v poslední době se objevila řada zadřených vstřikovacích čerpadel a to dokonce i z jemnách mosazných a hliníkových špon, které se uvolňují z čerpadel na spojanech pump. Také byly zaregistrovámy případy veklého množství špon v nádržích auta z důvodu nahromadění při tankování.

Tahle problematika je poměrně nová a výrobci ještě nezareagovali na tyto problémy, potože v Bruselu zavedly bio přimíchávání až v posledních letech bez času na přípravu výrobců.

Že zákonitě dochází k otěru je jasné. Ale nazvat to šponou a ještě nebezpečnou mi připadá trochu přitažené za vlasy.

  • Autor

Bohužel v posledních týdnech umřela řada vstřikovacích čerpadel CR v Německu a nikdo z nich nedával přísadu. Jaguar a Landrover nepovolil tankování B7 který se vyrábí od začátku roku. Pro téměř všechna dosud vyráběná auta byla povolena B5 ( % přísady biosložky). Staré vstřikovací systémy ( 200 bar) nemají žádná omezení a můžou cokoliv spalovat. Čert aby vzal ty ekology kol114 v Bruselu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.