Publikováno Leden 23, 200916 r Zdravím všechny a ptám se jestli používáte dvoutaktní olej do nafty, nebo jen třeba VIF. Přidávání je velice důležité hlavně u CR motorů. Jaké máte zkušenosti? Info: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=156131 http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=145766 http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=194452 Upraveno Leden 23, 200916 r od wolfspitz
Leden 23, 200916 r Jen VIF....nic jiného bych do nafty nepřidal....obvzláště u PD nebo CR....... Pár známých co maj buďto 3.0TDI-CR nebo 2.7TDI-CR řikaj že jim ten motor na naší naftu i VPD jakoby koktá(zakopává).....ale z VIFem je to o.k.
Leden 24, 200916 r velice důležité? a uvádí to i automobilky? Tak tak, kdyby to bylo tolik důležité, asi by to doporučil přímo výrobce...
Leden 24, 200916 r Autor Díky za názory a já se taky kloním k VIF který používám již snad 10 let. Jen mě zaráží že v Německu na všech forech píšou o oleji a ne o této přísadě. Jako kdyby byla u nich bylo neznámé a přitom to má původ v Rakousku u Lang chemie. Rozhodně po zkušenostech s VIF a taky že je to odzkoušené testma dám přednost tomuto. Hlavně když se to dá koupit i po 50 litrech
Leden 24, 200916 r Pár známých co maj buďto 3.0TDI-CR nebo 2.7TDI-CR řikaj že jim ten motor na naší naftu i VPD jakoby koktá(zakopává).....ale z VIFem je to o.k. bez VIFu, 3.0TDI CR, po dvou letech najeto cca 100tis km a motor běží jak novej...
Leden 24, 200916 r Autor Ještě info proč jsem psal tento dotaz. V Německu jsem se dočetl, že vzhledem k podsatně sníženému obsahu síry v naftě dle nařízení EU a to platí obžvlášť u nás, dochází k snížení mazivosti nafty. Také zvýšený obsah biosložek není optimální pro soustavy CR kde je vstřikovací tlak 1800 - 2000 Bar a veškeré komponenty jsou mazány pouze naftou. Takže v poslední době se objevila řada zadřených vstřikovacích čerpadel a to dokonce i z jemnách mosazných a hliníkových špon, které se uvolňují z čerpadel na spojanech pump. Také byly zaregistrovámy případy veklého množství špon v nádržích auta z důvodu nahromadění při tankování. Tahle problematika je poměrně nová a výrobci ještě nezareagovali na tyto problémy, potože v Bruselu zavedly bio přimíchávání až v posledních letech bez času na přípravu výrobců.
Leden 24, 200916 r pokud to tak bude, myslim, že se k tomu brzo automobilky vyjádří, protože jim přibude mraky záručních oprav
Leden 24, 200916 r Ještě info proč jsem psal tento dotaz. V Německu jsem se dočetl, že vzhledem k podsatně sníženému obsahu síry v naftě dle nařízení EU a to platí obžvlášť u nás, dochází k snížení mazivosti nafty. Také zvýšený obsah biosložek není optimální pro soustavy CR kde je vstřikovací tlak 1800 - 2000 Bar a veškeré komponenty jsou mazány pouze naftou. Takže v poslední době se objevila řada zadřených vstřikovacích čerpadel a to dokonce i z jemnách mosazných a hliníkových špon, které se uvolňují z čerpadel na spojanech pump. Také byly zaregistrovámy případy veklého množství špon v nádržích auta z důvodu nahromadění při tankování. Tahle problematika je poměrně nová a výrobci ještě nezareagovali na tyto problémy, potože v Bruselu zavedly bio přimíchávání až v posledních letech bez času na přípravu výrobců. Že zákonitě dochází k otěru je jasné. Ale nazvat to šponou a ještě nebezpečnou mi připadá trochu přitažené za vlasy.
Leden 24, 200916 r Autor Bohužel v posledních týdnech umřela řada vstřikovacích čerpadel CR v Německu a nikdo z nich nedával přísadu. Jaguar a Landrover nepovolil tankování B7 který se vyrábí od začátku roku. Pro téměř všechna dosud vyráběná auta byla povolena B5 ( % přísady biosložky). Staré vstřikovací systémy ( 200 bar) nemají žádná omezení a můžou cokoliv spalovat. Čert aby vzal ty ekology v Bruselu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.