wolfspitz Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 (editace) Zdravím všechny a ptám se jestli používáte dvoutaktní olej do nafty, nebo jen třeba VIF. Přidávání je velice důležité hlavně u CR motorů. Jaké máte zkušenosti? Info: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=156131 http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=145766 http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=194452 Editováno: 23. leden 2009, autor: wolfspitz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 velice důležité? a uvádí to i automobilky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Jen VIF....nic jiného bych do nafty nepřidal....obvzláště u PD nebo CR....... Pár známých co maj buďto 3.0TDI-CR nebo 2.7TDI-CR řikaj že jim ten motor na naší naftu i VPD jakoby koktá(zakopává).....ale z VIFem je to o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Tak tak max. VIF, žádný olej a podobné věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 velice důležité? a uvádí to i automobilky? Tak tak, kdyby to bylo tolik důležité, asi by to doporučil přímo výrobce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2009 Díky za názory a já se taky kloním k VIF který používám již snad 10 let. Jen mě zaráží že v Německu na všech forech píšou o oleji a ne o této přísadě. Jako kdyby byla u nich bylo neznámé a přitom to má původ v Rakousku u Lang chemie. Rozhodně po zkušenostech s VIF a taky že je to odzkoušené testma dám přednost tomuto. Hlavně když se to dá koupit i po 50 litrech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 Pár známých co maj buďto 3.0TDI-CR nebo 2.7TDI-CR řikaj že jim ten motor na naší naftu i VPD jakoby koktá(zakopává).....ale z VIFem je to o.k. bez VIFu, 3.0TDI CR, po dvou letech najeto cca 100tis km a motor běží jak novej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2009 Ještě info proč jsem psal tento dotaz. V Německu jsem se dočetl, že vzhledem k podsatně sníženému obsahu síry v naftě dle nařízení EU a to platí obžvlášť u nás, dochází k snížení mazivosti nafty. Také zvýšený obsah biosložek není optimální pro soustavy CR kde je vstřikovací tlak 1800 - 2000 Bar a veškeré komponenty jsou mazány pouze naftou. Takže v poslední době se objevila řada zadřených vstřikovacích čerpadel a to dokonce i z jemnách mosazných a hliníkových špon, které se uvolňují z čerpadel na spojanech pump. Také byly zaregistrovámy případy veklého množství špon v nádržích auta z důvodu nahromadění při tankování. Tahle problematika je poměrně nová a výrobci ještě nezareagovali na tyto problémy, potože v Bruselu zavedly bio přimíchávání až v posledních letech bez času na přípravu výrobců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 pokud to tak bude, myslim, že se k tomu brzo automobilky vyjádří, protože jim přibude mraky záručních oprav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 Ještě info proč jsem psal tento dotaz. V Německu jsem se dočetl, že vzhledem k podsatně sníženému obsahu síry v naftě dle nařízení EU a to platí obžvlášť u nás, dochází k snížení mazivosti nafty. Také zvýšený obsah biosložek není optimální pro soustavy CR kde je vstřikovací tlak 1800 - 2000 Bar a veškeré komponenty jsou mazány pouze naftou. Takže v poslední době se objevila řada zadřených vstřikovacích čerpadel a to dokonce i z jemnách mosazných a hliníkových špon, které se uvolňují z čerpadel na spojanech pump. Také byly zaregistrovámy případy veklého množství špon v nádržích auta z důvodu nahromadění při tankování. Tahle problematika je poměrně nová a výrobci ještě nezareagovali na tyto problémy, potože v Bruselu zavedly bio přimíchávání až v posledních letech bez času na přípravu výrobců. Že zákonitě dochází k otěru je jasné. Ale nazvat to šponou a ještě nebezpečnou mi připadá trochu přitažené za vlasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2009 Bohužel v posledních týdnech umřela řada vstřikovacích čerpadel CR v Německu a nikdo z nich nedával přísadu. Jaguar a Landrover nepovolil tankování B7 který se vyrábí od začátku roku. Pro téměř všechna dosud vyráběná auta byla povolena B5 ( % přísady biosložky). Staré vstřikovací systémy ( 200 bar) nemají žádná omezení a můžou cokoliv spalovat. Čert aby vzal ty ekology v Bruselu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.