Yogurt Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Nazdárek, poradí mi někdo, co znamenají nějaké věci, u diagnostiky? když jsem se byl koukat na auto, nebyl problém udělat si diagnostiku, ale do ruky jsem dostal tři klíče od vozu, což mě maličko zarazilo. Zkusil jsem to nastartovat a na poprvé to nechytlo, pak hned naskočil, možná tam stojí 14 dní, ale nevim. Je to OII, do provozu 06, 1,9TDi 77kW, 4x4. Kdyby jste někdo k tomu něco měl..??? Kilometry: 44330km 00-Snímač úhlu rízení -- stav: OK 0000 01-Motor -- stav: Nefunkční 0010 03-ABS brzdy -- stav: Nefunkční 0010 08-Klima/topení -- stav: OK 0000 09-Centrální elektrika -- stav: OK 0000 15-Airbagy -- stav: OK 0000 16-Elektronika volantu -- stav: OK 0000 17-Přístrojová deska -- stav: OK 0000 19-CAN Gateway -- stav: OK 0000 22-Pohon všech kol -- stav: OK 0000 25-Imobilizér -- stav: Nefunkční 0010 42-El. dveří řidiče -- stav: OK 0000 44-Posilovač řízení -- stav: OK 0000 46-Komfort systém -- stav: Nefunkční 0010 52-El. PP dveří -- stav: OK 0000 55-Reg. sklonu Xenonů -- stav: OK 0000 56-Rádio -- stav: OK 0000 62-El.LZ dveří -- stav: OK 0000 69-Funkce přívěsu -- stav: OK 0000 72-El.PZ dveří -- stav: OK 0000 76-Park. pomocník -- stav: OK 0000 7D-Přídavné topení -- stav: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování Řídící jednotka SW: 03G 906 021 DN HW: 03G 906 021 AB Díl: R4 1,9L EDC G000SG 9105 Revize: --H02--- Seriové číslo: SKZ7Z0F3691312 Kódování: 0000172 Dílna #: WSC 73430 000 00000 2 závad nalezeno. 005659 - Neznámý chybový kód P161B - 000 - - info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Kilometry: 44329 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 09:04:54 info o závadě: Otáčky: 1428 /min Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 25.9 % Napětí: 14.52 V Provozní stav: 00001100 Teplota: 10.8°C Provozní stav: 10110000 005660 - Neznámý chybový kód P161C - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Kilometry: 44329 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 09:04:54 info o závadě: Otáčky: 1428 /min Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 25.9 % Napětí: 14.52 V Provozní stav: 00001100 Teplota: 10.8°C Provozní stav: 10110000 Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 03: ABS brzdy Labely: 1K0-907-379-MK60-A.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 907 379 AB HW: 1K0 907 379 AB Díl: ESP 4MOTION MK60 0102 Revize: 00H13001 Kódování: 0021121 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nalezena 1 chyba: 01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285) 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 25: Imobilizér Labely: 1K0-920-xxx-25.lbl Řídící jednotka SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D Díl: IMMO VD1 1610 Revize: V1610036 Seriové číslo: SKZ7Z0F3691312 Dílna #: WSC 21022 123 21023 Nalezena 1 chyba: 00003 - ridici jednotka 014 - defekt info o závadě: Stav závad: 01101110 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 44339 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 09:18:07 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 46: Komfort systém Labely: 1K0-959-433.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT Díl: KSG PQ35 G2 020 0202 Revize: 00020000 Seriové číslo: 00000000000000 Kódování: 00801A085283007F3F02050FC0084FD6907C00 Dílna #: WSC 41645 427 07973 Řídící jednotka: 1Z0 951 171 A Díl: NeigungsSensor 008 5003 Kódování: 00000000 Dílna #: WSC 41645 Řídící jednotka: 1K0 951 605 B Díl: LIN BACKUP HORN H07 7001 Řídící jednotka: 1Z0 951 171 A Díl: Innenraumueberw.008 5003 Nalezena 1 chyba: 00323 - snimac naklonu vozidla (G384) 014 - defekt info o závadě: Stav závad: 01101110 Priorita závad: 4 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 198 Kilometry: 44329 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 07:52:14 ------------------------------------------------------------------------------- A taky kdo ví, který motor je lepší, spolehlivější? 1,9 TDi 77kW nebo 2,0 TDi 103kW? Ta sedmdesát sedma u čtyřkole se dá čipnout líp, má taky šestíkvalt, různě jsem slyšel, že dvoulitr moc spolehlivosti nepobral, když sem někdo loupnete zkušenosti, bude to fajn... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Jo na 2.0 TDI tady toho moc dobrého nenajdeš.Psali tady cca 3-4 jedinci , kteří s tímto motorem měli a prožili zlé časy. Zase musíš brát kolik jich u nás jezdí a ti co jim dobře slouží tu samozřejmě nepíši až na nás pár. Prozatím jsem s tímto motorem spokojen.Můj kamarád ho má taky a má najeto kolem 200 tis. a bez jediného problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pásovec Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Co ti budu povídat. Slyšel jsem, že v jedné prodejně se kupující ptal na reklamace obou motorů a řekli mu, že na 103 nejdou žádné reklamace a na 77 už vůbec :-) Problém ve 103 je lavně v tom, že jich je více typů. Jednak typ BMP - 8ventil a pak typ BKP - 16v. To jsou oba 103kw. Říká se, že jsou spolehlivější ty 8v. 16 mají v sobě více kanálků a tudíž jsou celkově slabší a hrozí tedy praskání hlav apod. Celkově jsou motory PD / PPD velmi citlivé na zacházení. 103 obzvlášť. Já bych osobně šel asi do 77kw, v reálu totiž klidně maj i 90kw. VW dokonce už i měl žaloby u soudů, že neuvádá skutečné výkony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 kdybych kupoval ja,tak jdu do 1.9 protoze je urcite spolehlivejsi nez 2.0tdi aspon co se tady pise....ale je pravda,ze muzes koupit 2.0tdi a budes jezdit bez problemu...proste je to kus od kusu.Kdyz chipnes 1.9tdi u toho kdo to umi poradne treba clen TDI fun,tak dosahnes vykonu jako 2.0tdi a budes spokojeny....4x4 je 6rychlostni takze pohoda....co se tyce tech chyb na VAGU ti neporadim protoze tomu taky nerozumin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 ty závady nuic neznamenají,vypadá to jako by někdo jen něco odpojil-třebas Gateway a měl zaplé zapalování.To se pak nasekají chyby všude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yogurt Vloženo 28. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2009 ty závady nuic neznamenají,vypadá to jako by někdo jen něco odpojil-třebas Gateway a měl zaplé zapalování.To se pak nasekají chyby všude. Ale co ty tři klíče? A že to na poprvé nechytlo, za ty prachy by to mělo být oki. Jinak teda všechno lícovalo a sváry a šrouby vypdaly vpořádku od výroby, byla to vonavka no.. Nebo nějaká rada, která by se diagnostikou dala přečůrat a vyštourat neplecha? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rorda Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 No, když ti tady napíše Cosby, že to nic neni, tak to nic neni ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yogurt Vloženo 28. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2009 kdybych kupoval ja,tak jdu do 1.9 protoze je urcite spolehlivejsi nez 2.0tdi aspon co se tady pise....ale je pravda,ze muzes koupit 2.0tdi a budes jezdit bez problemu...proste je to kus od kusu.Kdyz chipnes 1.9tdi u toho kdo to umi poradne treba clen TDI fun,tak dosahnes vykonu jako 2.0tdi a budes spokojeny....4x4 je 6rychlostni takze pohoda....co se tyce tech chyb na VAGU ti neporadim protoze tomu taky nerozumin Ty máš čip na pětikvaltu 77kW? Kolik nalítáno, vše vpořádku? Pětikvaltíky nejsou prej tolik dimenzovaný na větší krouták, nebo je to jen informační šotek?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yogurt Vloženo 28. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2009 No, když ti tady napíše Cosby, že to nic neni, tak to nic neni ... Já jsem pochopil z pročítání fora, že Cosby je bedna, ale rád se optám, proč by někdo něco odpojoval, je to velká investice a rád bych nešlápl vedle. Vim, že mi to nikdo nezaručí a za pět tisíc kiláků se to může vysypat, ale Octava mi tak nějak sedla k tělu a nafta je pro mě jasná volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yogurt Vloženo 28. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Co ti budu povídat. Slyšel jsem, že v jedné prodejně se kupující ptal na reklamace obou motorů a řekli mu, že na 103 nejdou žádné reklamace a na 77 už vůbec :-) Problém ve 103 je lavně v tom, že jich je více typů. Jednak typ BMP - 8ventil a pak typ BKP - 16v. To jsou oba 103kw. Říká se, že jsou spolehlivější ty 8v. 16 mají v sobě více kanálků a tudíž jsou celkově slabší a hrozí tedy praskání hlav apod. Celkově jsou motory PD / PPD velmi citlivé na zacházení. 103 obzvlášť. Já bych osobně šel asi do 77kw, v reálu totiž klidně maj i 90kw. VW dokonce už i měl žaloby u soudů, že neuvádá skutečné výkony. Vim, že maj v reálu víc 77 a je to marketingovej tah, aby vyhrávali ruzný srovnání a tak, ale nedělá se náhodou BMP jen v kombinaci s PDF? A to možná ještě u Pašíků, ale jak je to u Octavek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Třebas nemusel odpojovat,ale někdy se pokusit startovat a pokud byla baterie KO a jen to chrčelo ve startéru tak to taky zapíše dost závad.Kupoval jsem 2,0 TDi kdysi a bylo to podobné.Auto nechtělo chytnout,jak chytlo tak po 5 sec.chcíplo.Stílo dlouho.Pak jsem ho protáhl,napíchnul na VAG,závad jak máku.Smazal jsem je,nabil baterku a pak už vše OK. Ty 3 klíče nevím,je to neobvyklé,leda by si někdo záměrně koupil jeden na víc-jsou takoví lidé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yogurt Vloženo 29. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Třebas nemusel odpojovat,ale někdy se pokusit startovat a pokud byla baterie KO a jen to chrčelo ve startéru tak to taky zapíše dost závad.Kupoval jsem 2,0 TDi kdysi a bylo to podobné.Auto nechtělo chytnout,jak chytlo tak po 5 sec.chcíplo.Stílo dlouho.Pak jsem ho protáhl,napíchnul na VAG,závad jak máku.Smazal jsem je,nabil baterku a pak už vše OK.Ty 3 klíče nevím,je to neobvyklé,leda by si někdo záměrně koupil jeden na víc-jsou takoví lidé Takže to chce zkouknout, popřípadě vymazat, projet a pak zase zkouknout diag., aby jsi viděl, jestli ty chybky jsou stálýho charakteru, to mě nenapadlo. Bohužel jsem včera našel nevalné info o kupskodu.cz kde jsem to chtěl koupit a asi najdu někde něco jinýho, tohle mi maličko smrdí. Serviska psaná od ledna 07 a do provozu prej 06. Že já volodrojd se zapoměl podívat na pásy :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Ty máš čip na pětikvaltu 77kW? Kolik nalítáno, vše vpořádku? Pětikvaltíky nejsou prej tolik dimenzovaný na větší krouták, nebo je to jen informační šotek?? Mam na chipu najeto 70tisim km a vse v poradku.....a bez jedineho problemu mam to na 103kw a 320nM......vubec bych se chipu nebal,ale musi ti fakt delat nekdo rozumny kdo s tim ma zkusenost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Tak pokud to chceš kupovat na kupskod. tak ted mas asi docela jasno, ne? Poohlídni se jinde, aut je nyní na výběr nepočítaně. T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yogurt Vloženo 29. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Tak pokud to chceš kupovat na kupskod. tak ted mas asi docela jasno, ne? Poohlídni se jinde, aut je nyní na výběr nepočítaně. T. No to asi docela jo :-( Když někdo bude mít nějakej dobrej tip, nebránim se. Už by to chtělo MAXI-DOT, ale nechci to uspěchat, dneska se kouknu na Jarov, jestli bude něco zajímavýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Maxidot je to poslední po čem bych šel.Těch je všude tady v bazaru dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jacan Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Ty máš čip na pětikvaltu 77kW? Kolik nalítáno, vše vpořádku? Pětikvaltíky nejsou prej tolik dimenzovaný na větší krouták, nebo je to jen informační šotek?? Ja mam tiež číp na 5 rýchlostnej O II a som veľmi spokojný. Výužívam ho však viac na zníženie spotreby ako využitie vyššieho výkonu. Ak áno, tak hlavne pri predchádzaní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martina V. Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Ja mam tiež číp na 5 rýchlostnej O II a som veľmi spokojný. Výužívam ho však viac na zníženie spotreby ako využitie vyššieho výkonu. Ak áno, tak hlavne pri predchádzaní. Ahoj, my máme O II, 1,9 TDi, 77 kw, r.v. 2006 a máme 324000 km bez problémov!!! Klopem!!! Len bežná údržba, tlmiče, pružiny, spojka, rozvody, filtre a olej. Super kára. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 324.000Km? to je slušné hmmm :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa Čech Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Můžu se zeptat z jakého VAGU je ten výpis, myslím program, verzi a tak, něco takovýho scháním ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dukar Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Ahoj, my máme O II, 1,9 TDi, 77 kw, r.v. 2006 a máme 324000 km bez problémov!!! Klopem!!! Len bežná údržba, tlmiče, pružiny, spojka, rozvody, filtre a olej. Super kára. turbo je puvodní ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.