Přejít na obsah

Před koupí OII na VAG


Yogurt

Doporučené příspěvky

Nazdárek, poradí mi někdo, co znamenají nějaké věci, u diagnostiky? když jsem se byl koukat na auto, nebyl problém udělat si diagnostiku, ale do ruky jsem dostal tři klíče od vozu, což mě maličko zarazilo. Zkusil jsem to nastartovat a na poprvé to nechytlo, pak hned naskočil, možná tam stojí 14 dní, ale nevim. Je to OII, do provozu 06, 1,9TDi 77kW, 4x4. Kdyby jste někdo k tomu něco měl..???

Kilometry: 44330km

00-Snímač úhlu rízení -- stav: OK 0000

01-Motor -- stav: Nefunkční 0010

03-ABS brzdy -- stav: Nefunkční 0010

08-Klima/topení -- stav: OK 0000

09-Centrální elektrika -- stav: OK 0000

15-Airbagy -- stav: OK 0000

16-Elektronika volantu -- stav: OK 0000

17-Přístrojová deska -- stav: OK 0000

19-CAN Gateway -- stav: OK 0000

22-Pohon všech kol -- stav: OK 0000

25-Imobilizér -- stav: Nefunkční 0010

42-El. dveří řidiče -- stav: OK 0000

44-Posilovač řízení -- stav: OK 0000

46-Komfort systém -- stav: Nefunkční 0010

52-El. PP dveří -- stav: OK 0000

55-Reg. sklonu Xenonů -- stav: OK 0000

56-Rádio -- stav: OK 0000

62-El.LZ dveří -- stav: OK 0000

69-Funkce přívěsu -- stav: OK 0000

72-El.PZ dveří -- stav: OK 0000

76-Park. pomocník -- stav: OK 0000

7D-Přídavné topení -- stav: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování

Řídící jednotka SW: 03G 906 021 DN HW: 03G 906 021 AB

Díl: R4 1,9L EDC G000SG 9105

Revize: --H02--- Seriové číslo: SKZ7Z0F3691312

Kódování: 0000172

Dílna #: WSC 73430 000 00000

2 závad nalezeno.

005659 - Neznámý chybový kód

P161B - 000 - -

info o závadě:

Stav závad: 01100000

Priorita závad: 3

Frekvence závad: 1

Kilometry: 44329 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 09:04:54

info o závadě:

Otáčky: 1428 /min

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 25.9 %

Napětí: 14.52 V

Provozní stav: 00001100

Teplota: 10.8°C

Provozní stav: 10110000

005660 - Neznámý chybový kód

P161C - 000 - - - Sporadická

info o závadě:

Stav závad: 00100000

Priorita závad: 3

Frekvence závad: 1

Kilometry: 44329 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 09:04:54

info o závadě:

Otáčky: 1428 /min

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 25.9 %

Napětí: 14.52 V

Provozní stav: 00001100

Teplota: 10.8°C

Provozní stav: 10110000

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 03: ABS brzdy Labely: 1K0-907-379-MK60-A.lbl

Řídící jednotka SW: 1K0 907 379 AB HW: 1K0 907 379 AB

Díl: ESP 4MOTION MK60 0102

Revize: 00H13001

Kódování: 0021121

Dílna #: WSC 73430 790 00000

Nalezena 1 chyba:

01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285)

004 - zadny signal / komunikace - Sporadická

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 25: Imobilizér Labely: 1K0-920-xxx-25.lbl

Řídící jednotka SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D

Díl: IMMO VD1 1610

Revize: V1610036 Seriové číslo: SKZ7Z0F3691312

Dílna #: WSC 21022 123 21023

Nalezena 1 chyba:

00003 - ridici jednotka

014 - defekt

info o závadě:

Stav závad: 01101110

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 44339 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 09:18:07

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 46: Komfort systém Labely: 1K0-959-433.lbl

Řídící jednotka SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT

Díl: KSG PQ35 G2 020 0202

Revize: 00020000 Seriové číslo: 00000000000000

Kódování: 00801A085283007F3F02050FC0084FD6907C00

Dílna #: WSC 41645 427 07973

Řídící jednotka: 1Z0 951 171 A

Díl: NeigungsSensor 008 5003

Kódování: 00000000

Dílna #: WSC 41645

Řídící jednotka: 1K0 951 605 B

Díl: LIN BACKUP HORN H07 7001

Řídící jednotka: 1Z0 951 171 A

Díl: Innenraumueberw.008 5003

Nalezena 1 chyba:

00323 - snimac naklonu vozidla (G384)

014 - defekt

info o závadě:

Stav závad: 01101110

Priorita závad: 4

Frekvence závad: 1

Počítadlo resetů: 198

Kilometry: 44329 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 07:52:14

-------------------------------------------------------------------------------

A taky kdo ví, který motor je lepší, spolehlivější? 1,9 TDi 77kW nebo 2,0 TDi 103kW? Ta sedmdesát sedma u čtyřkole se dá čipnout líp, má taky šestíkvalt, různě jsem slyšel, že dvoulitr moc spolehlivosti nepobral, když sem někdo loupnete zkušenosti, bude to fajn...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo na 2.0 TDI tady toho moc dobrého nenajdeš.Psali tady cca 3-4 jedinci , kteří s tímto motorem měli a prožili zlé časy. :angry: Zase musíš brát kolik jich u nás jezdí a ti co jim dobře slouží tu samozřejmě nepíši až na nás pár. Prozatím jsem s tímto motorem spokojen.Můj kamarád ho má taky a má najeto kolem 200 tis. a bez jediného problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co ti budu povídat. Slyšel jsem, že v jedné prodejně se kupující ptal na reklamace obou motorů a řekli mu, že na 103 nejdou žádné reklamace a na 77 už vůbec :-) Problém ve 103 je lavně v tom, že jich je více typů. Jednak typ BMP - 8ventil a pak typ BKP - 16v. To jsou oba 103kw. Říká se, že jsou spolehlivější ty 8v. 16 mají v sobě více kanálků a tudíž jsou celkově slabší a hrozí tedy praskání hlav apod. Celkově jsou motory PD / PPD velmi citlivé na zacházení. 103 obzvlášť. Já bych osobně šel asi do 77kw, v reálu totiž klidně maj i 90kw. VW dokonce už i měl žaloby u soudů, že neuvádá skutečné výkony.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdybych kupoval ja,tak jdu do 1.9 protoze je urcite spolehlivejsi nez 2.0tdi aspon co se tady pise....ale je pravda,ze muzes koupit 2.0tdi a budes jezdit bez problemu...proste je to kus od kusu.Kdyz chipnes 1.9tdi u toho kdo to umi poradne treba clen TDI fun,tak dosahnes vykonu jako 2.0tdi a budes spokojeny....4x4 je 6rychlostni takze pohoda....co se tyce tech chyb na VAGU ti neporadim protoze tomu taky nerozumin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty závady nuic neznamenají,vypadá to jako by někdo jen něco odpojil-třebas Gateway a měl zaplé zapalování.To se pak nasekají chyby všude.

Ale co ty tři klíče? A že to na poprvé nechytlo, za ty prachy by to mělo být oki. Jinak teda všechno lícovalo a sváry a šrouby vypdaly vpořádku od výroby, byla to vonavka no.. Nebo nějaká rada, která by se diagnostikou dala přečůrat a vyštourat neplecha?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdybych kupoval ja,tak jdu do 1.9 protoze je urcite spolehlivejsi nez 2.0tdi aspon co se tady pise....ale je pravda,ze muzes koupit 2.0tdi a budes jezdit bez problemu...proste je to kus od kusu.Kdyz chipnes 1.9tdi u toho kdo to umi poradne treba clen TDI fun,tak dosahnes vykonu jako 2.0tdi a budes spokojeny....4x4 je 6rychlostni takze pohoda....co se tyce tech chyb na VAGU ti neporadim protoze tomu taky nerozumin

Ty máš čip na pětikvaltu 77kW? Kolik nalítáno, vše vpořádku? Pětikvaltíky nejsou prej tolik dimenzovaný na větší krouták, nebo je to jen informační šotek??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, když ti tady napíše Cosby, že to nic neni, tak to nic neni ... ;)

Já jsem pochopil z pročítání fora, že Cosby je bedna, ale rád se optám, proč by někdo něco odpojoval, je to velká investice a rád bych nešlápl vedle. Vim, že mi to nikdo nezaručí a za pět tisíc kiláků se to může vysypat, ale Octava mi tak nějak sedla k tělu a nafta je pro mě jasná volba ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co ti budu povídat. Slyšel jsem, že v jedné prodejně se kupující ptal na reklamace obou motorů a řekli mu, že na 103 nejdou žádné reklamace a na 77 už vůbec :-) Problém ve 103 je lavně v tom, že jich je více typů. Jednak typ BMP - 8ventil a pak typ BKP - 16v. To jsou oba 103kw. Říká se, že jsou spolehlivější ty 8v. 16 mají v sobě více kanálků a tudíž jsou celkově slabší a hrozí tedy praskání hlav apod. Celkově jsou motory PD / PPD velmi citlivé na zacházení. 103 obzvlášť. Já bych osobně šel asi do 77kw, v reálu totiž klidně maj i 90kw. VW dokonce už i měl žaloby u soudů, že neuvádá skutečné výkony.

Vim, že maj v reálu víc 77 a je to marketingovej tah, aby vyhrávali ruzný srovnání a tak, ale nedělá se náhodou BMP jen v kombinaci s PDF? A to možná ještě u Pašíků, ale jak je to u Octavek?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třebas nemusel odpojovat,ale někdy se pokusit startovat a pokud byla baterie KO a jen to chrčelo ve startéru tak to taky zapíše dost závad.Kupoval jsem 2,0 TDi kdysi a bylo to podobné.Auto nechtělo chytnout,jak chytlo tak po 5 sec.chcíplo.Stílo dlouho.Pak jsem ho protáhl,napíchnul na VAG,závad jak máku.Smazal jsem je,nabil baterku a pak už vše OK.

Ty 3 klíče nevím,je to neobvyklé,leda by si někdo záměrně koupil jeden na víc-jsou takoví lidé

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třebas nemusel odpojovat,ale někdy se pokusit startovat a pokud byla baterie KO a jen to chrčelo ve startéru tak to taky zapíše dost závad.Kupoval jsem 2,0 TDi kdysi a bylo to podobné.Auto nechtělo chytnout,jak chytlo tak po 5 sec.chcíplo.Stílo dlouho.Pak jsem ho protáhl,napíchnul na VAG,závad jak máku.Smazal jsem je,nabil baterku a pak už vše OK.

Ty 3 klíče nevím,je to neobvyklé,leda by si někdo záměrně koupil jeden na víc-jsou takoví lidé

Takže to chce zkouknout, popřípadě vymazat, projet a pak zase zkouknout diag., aby jsi viděl, jestli ty chybky jsou stálýho charakteru, to mě nenapadlo. Bohužel jsem včera našel nevalné info o kupskodu.cz kde jsem to chtěl koupit a asi najdu někde něco jinýho, tohle mi maličko smrdí. Serviska psaná od ledna 07 a do provozu prej 06. Že já volodrojd se zapoměl podívat na pásy :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty máš čip na pětikvaltu 77kW? Kolik nalítáno, vše vpořádku? Pětikvaltíky nejsou prej tolik dimenzovaný na větší krouták, nebo je to jen informační šotek??

Mam na chipu najeto 70tisim km a vse v poradku.....a bez jedineho problemu mam to na 103kw a 320nM......vubec bych se chipu nebal,ale musi ti fakt delat nekdo rozumny kdo s tim ma zkusenost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud to chceš kupovat na kupskod. tak ted mas asi docela jasno, ne? kol103

Poohlídni se jinde, aut je nyní na výběr nepočítaně.

T.

No to asi docela jo :-(

Když někdo bude mít nějakej dobrej tip, nebránim se. Už by to chtělo MAXI-DOT, ale nechci to uspěchat, dneska se kouknu na Jarov, jestli bude něco zajímavýho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ty máš čip na pětikvaltu 77kW? Kolik nalítáno, vše vpořádku? Pětikvaltíky nejsou prej tolik dimenzovaný na větší krouták, nebo je to jen informační šotek??

Ja mam tiež číp na 5 rýchlostnej O II a som veľmi spokojný. Výužívam ho však viac na zníženie spotreby ako využitie vyššieho výkonu. Ak áno, tak hlavne pri predchádzaní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Ja mam tiež číp na 5 rýchlostnej O II a som veľmi spokojný. Výužívam ho však viac na zníženie spotreby ako využitie vyššieho výkonu. Ak áno, tak hlavne pri predchádzaní.

Ahoj, my máme O II, 1,9 TDi, 77 kw, r.v. 2006 a máme 324000 km bez problémov!!! Klopem!!! Len bežná údržba, tlmiče, pružiny, spojka, rozvody, filtre a olej. Super kára. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...