flames Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 50tku jezdím na 4, když je to do kopce nebo je třeba být akčnější, tak na 3. To je opravdu výživná debata tohle. Jo a při akceleraci řadím podle toho, jak moc to řve a jak moc rychle se potřebuju rozjet. Na civění esli náhodou nejedu ´už 25 bo to musim řadit´, na to nemám čas, musím čučet před sebe, no ni? Jinak teda sem byl v Lučenci minulý týden a docela mě příjemně překvapilo, jak se na Slovensku padesátka dodržuje a že většina řidičů opravdu jela od značky po značku poměrně čistě. Taktéž na trase Půchov - Trenčín po dálnici sem celkem čuměl, že sem byl na tachometrových 135 asi nejrychlejší široko daleko, to předevčírem na trase Bělotín - Příbor sem klasicky při cca 100-110 sotva dojel jediné auto (a to ještě náklaďák s uhlím). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 50tku jezdím na 4, když je to do kopce nebo je třeba být akčnější, tak na 3. To je opravdu výživná debata tohle. Jo a při akceleraci řadím podle toho, jak moc to řve a jak moc rychle se potřebuju rozjet. Na civění esli náhodou nejedu ´už 25 bo to musim řadit´, na to nemám čas, musím čučet před sebe, no ni? Jinak teda sem byl v Lučenci minulý týden a docela mě příjemně překvapilo, jak se na Slovensku padesátka dodržuje a že většina řidičů opravdu jela od značky po značku poměrně čistě. Taktéž na trase Půchov - Trenčín po dálnici sem celkem čuměl, že sem byl na tachometrových 135 asi nejrychlejší široko daleko, to předevčírem na trase Bělotín - Příbor sem klasicky při cca 100-110 sotva dojel jediné auto (a to ještě náklaďák s uhlím). U nás to po zavedení BS vypadalo pár týdnů taky tak. Ono je to přejde, ale jestli ne, tak budu pěkně nasraný, protože se mi tam teď jezdí docela nepříjemně - dřív to bývala pohoda..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 1,4 44kW rok 2000: Normálně jezdím prázdné město 55km/h na 5. kvalt, při větším provozu jezdím za 4. a když nevím co ten předemnou vyvádí nebo když potřebuju být pružnější tak za 3. Velmi často ale 55 za 5. Spotřeba 7,2 - 7,6l Když jezdí máti tak většinou 55km/h za 3 nebo 4 a spotřeba 8+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Doe Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Rychlost dodrziavam len ked videm nieco male cierne pofiderne na stojane Niečo také ako má Mischicka v avatare? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 25. Květen 2009 Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 John Doe - hej Sak breznan kua... medzi BB a BR stale meraju, musis vediet ako to vyzera Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flames Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 1,4 44kW rok 2000: Normálně jezdím prázdné město 55km/h na 5. kvalt, při větším provozu jezdím za 4. a když nevím co ten předemnou vyvádí nebo když potřebuju být pružnější tak za 3.Velmi často ale 55 za 5. Spotřeba 7,2 - 7,6l Když jezdí máti tak většinou 55km/h za 3 nebo 4 a spotřeba 8+ No já nevím, ale já jezdím 3-4 a bere mi to šest na sto. To bude chyba asi na jiném mezičlánku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Taky se mi to zdálo hodně, už nějaký čas s Fabií nejezdím, ale ta čísla mám ještě v paměti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 (editace) to s tou spotřebou se tu už řešilo mnohokrát. První kousky (2000) 1,4 44kW MPi jsou opravdu žravější. Jezdím jen město a pod 7 na 100 si ani nepamatuju. Jo a nejsem žádný ploužič, tak asi tak Editováno: 3. Červen 2009, autor: Jirka_CZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Moje zkušenost je květen 2001. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.