Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

To nevím jestli by stačil jen napínak já jsem měnil obojí..... myslím že ten řetěz je taky trošku vytahaný ale je to jen můj názor, musel bych se zeptat v sevise proč měnily obojí.

Vloženo

Já měnil jen napínák (cena dílu asi 1250,-) a je už dlouho klid. Značný podíl na této poruše má kvalita a interval výměny oleje.....

Nejhorší na celé opravě je povolení šroubu variatoru na výfukové vačce. Ten nejde za boha povolit.

T.

Vloženo

Je napínán tlakem oleje, tak že hydraulický.....proto jsem to psal o té kvalitě oleje. Jsou tam drobné otvory a komůrka, které se snadno zanesou.

Tuším, že od MR2007 je napínák inovovaný a má na vstupu sítko aby se do nědo nedostal nějaký bordel.

T.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím,

také mi občas při startu zachrastí motor. Myslel jsem, že až budu dělat rozvody, tak nechám vyměnit napínák řetězu a ve škodovce mi také řekli, že na VAGu jim to ukázalo závadu na přestavovači vačky. Jinak jede motor bez problému. Předpokládám, že po výměně toho napínáku to bude ok. Přestavovač prý stojí cca 7 tkč.

  • o 4 roky později...
Vloženo

Taky bych chtěl vyměnit řetěz ale nemůžu povolit ten šroub potřeboval bych vědět jestli má pravy nebo levy závit nebo prostě jestli se povoluje směrem ke chladiči nebo k prednimu oknu když mám páku nahoře dík

  • o 6 měsíců později...
Vloženo (editace)

Kluci měnil někdo ten přestavovač vačky ??? při zahřatem motoru mam zvuk ja TDI je to hnus .. v servisu mě bylo řeceno ze to děla ten přestavovač ktery stoji na muj motor BLR 32000 kč a na ostatní kody motoru u FSI stoji 13000kč nevim jak je to možné ... stačí teda vyměnit pouze napinak a řetěz a je klid ?? diky za odpověd 

VID_20161130_130425.mp4

Editováno: , autor: Patas111
Vloženo

Je to nesmysl. Ja jsem přestavovač měnil  a stál na 2.0 FSI 110 kW  BLR  8.500 Kč.  Vtom to děsné klepání nebylo. Až po delší době jsem se dočetl na foru že to dělá řetízek a napínák vačkových hřídelí. Koupil jsem si řetízek a napínák od FEBI za 2.400Kč a vyměnil jsem si to sám. Klepání je pryč a motor si jen vrní. Tak jak to má být. Při výměně musí jít dolu přestavovač. Tam je problém protože nejde povolit ten šroub co drží přestavovač. Tak jsem ho odvrtal a pří montaži jsem dal nový. Muj názor je že to zpusobuje dlouhý nájezd kilometru mezi výměnou oleje. Výrobce doporučuje 30 000 km na Longlif . Olej muže být kvalitní ale filtr je pořád obyčejný papírák a takový nájezd kilometru nemůže kvalitně čistit. Ja měním co 12.000km filtr+olej syntetický 5Wna40 502 00 až 505 00 což povoluje i výrobce.

  • o 5 let později...
Vloženo

Souhlasím s výše popsaným. Ten šroub co drží přenastavovač nejde povolit ani 2000 Nm rázákem. Vyžvejkaly se zoubky. Jedině odvrtat. Bez toho se napínák ani řetěz sundat nedají. To jen tak pro někoho, kdo by nad tím uvažoval.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...