Přejít na obsah

cukání motoru+brzy vypíná sytič LPG


milča

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

snad svůj problém popíšu správně. Mám favorita na LPG/benzin.

1) ať už při jízdě na LPG nebo na benzin příliš brzy vypíná automatický sytič. V létě mi to nevadí, ale každodenně potřebuju jezdit cca 100km a v zimě je to dost problém, hlavně při jízdě na benzin - motor pak netáhne a ztrácí výkon, musím pak držet motor ve vysokých otáčkách než se zahřeje a jede uspokojivě.

2) při jízdě na LPG motor po zahřátí začne "cukat" a jakoby se dusil. Je to od třetího do pátého rychlostního stupně. Za studena nebo na volnoběh žádné cukání není.

Moc děkuju za radu (pokud možno polopaticky, přeci jen jsem baba-amatér).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyjadrim sa len teory reticky- ten sytic by som riesil prerabkou na manual. Existuje original sada mal som ju v rukach. Pri starsich benzinakoch byva termo sytic vecny problem. A ten problem s cukanim pri plyne mozu sposobovat sviecky-pri LPG je vyber vhodnych sviecok dolezity.

Ta prerabka na manualny sytic zavisi od typu motora- mas klasicky karburator?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešil jsem něco podobného na benzínu. Sytič moc nefungoval a motor šel jako traktor a chcípal když jsem nedržel plyn. Nakonec to bylo naprasklou hadicí k posilovači brzd.

Ale mě to nechcípá (pominu-li to, že při jízdě na benzín vypne brzy sytič a pak musím "tůrovat", abych do zahřátí motoru jakž takž jela. Na plyn to jede krom toho cukání pohodvě...a dnes dostal můj favoušek zátěžovou zkoušku při "prorážení" sněhové bariéry a taky dobrý (jízda na LPG). Jen to cukání po dostatečném zahřátí motoru mě pořád trápí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyjadrim sa len teory reticky- ten sytic by som riesil prerabkou na manual. Existuje original sada mal som ju v rukach. Pri starsich benzinakoch byva termo sytic vecny problem. A ten problem s cukanim pri plyne mozu sposobovat sviecky-pri LPG je vyber vhodnych sviecok dolezity.

Ta prerabka na manualny sytic zavisi od typu motora- mas klasicky karburator?

Asi ano, nevím jak se ten klasický karburátor pozná....autí je narozeno v r. 1989 pro "německý trh", přestavba na plyn v r. 1991. Jsem podle velkého techničáku druhý majitel v republice. Ale kolik jich měl v Německu, to jsem se nedočetla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...