Publikováno Únor 10, 200916 r Dobrý den, snad svůj problém popíšu správně. Mám favorita na LPG/benzin. 1) ať už při jízdě na LPG nebo na benzin příliš brzy vypíná automatický sytič. V létě mi to nevadí, ale každodenně potřebuju jezdit cca 100km a v zimě je to dost problém, hlavně při jízdě na benzin - motor pak netáhne a ztrácí výkon, musím pak držet motor ve vysokých otáčkách než se zahřeje a jede uspokojivě. 2) při jízdě na LPG motor po zahřátí začne "cukat" a jakoby se dusil. Je to od třetího do pátého rychlostního stupně. Za studena nebo na volnoběh žádné cukání není. Moc děkuju za radu (pokud možno polopaticky, přeci jen jsem baba-amatér).
Únor 10, 200916 r Vyjadrim sa len teory reticky- ten sytic by som riesil prerabkou na manual. Existuje original sada mal som ju v rukach. Pri starsich benzinakoch byva termo sytic vecny problem. A ten problem s cukanim pri plyne mozu sposobovat sviecky-pri LPG je vyber vhodnych sviecok dolezity. Ta prerabka na manualny sytic zavisi od typu motora- mas klasicky karburator?
Únor 11, 200916 r Řešil jsem něco podobného na benzínu. Sytič moc nefungoval a motor šel jako traktor a chcípal když jsem nedržel plyn. Nakonec to bylo naprasklou hadicí k posilovači brzd.
Únor 11, 200916 r Autor Řešil jsem něco podobného na benzínu. Sytič moc nefungoval a motor šel jako traktor a chcípal když jsem nedržel plyn. Nakonec to bylo naprasklou hadicí k posilovači brzd. Ale mě to nechcípá (pominu-li to, že při jízdě na benzín vypne brzy sytič a pak musím "tůrovat", abych do zahřátí motoru jakž takž jela. Na plyn to jede krom toho cukání pohodvě...a dnes dostal můj favoušek zátěžovou zkoušku při "prorážení" sněhové bariéry a taky dobrý (jízda na LPG). Jen to cukání po dostatečném zahřátí motoru mě pořád trápí.
Únor 11, 200916 r Autor Vyjadrim sa len teory reticky- ten sytic by som riesil prerabkou na manual. Existuje original sada mal som ju v rukach. Pri starsich benzinakoch byva termo sytic vecny problem. A ten problem s cukanim pri plyne mozu sposobovat sviecky-pri LPG je vyber vhodnych sviecok dolezity. Ta prerabka na manualny sytic zavisi od typu motora- mas klasicky karburator? Asi ano, nevím jak se ten klasický karburátor pozná....autí je narozeno v r. 1989 pro "německý trh", přestavba na plyn v r. 1991. Jsem podle velkého techničáku druhý majitel v republice. Ale kolik jich měl v Německu, to jsem se nedočetla.
Únor 11, 200916 r Myslím že juro sdi měl na mysli system ecotronic ( karbec s ŘJ, výroba snad 91-92 ). Takže ty máš snad obyč. karburátor.
Únor 27, 200916 r zdarec i automatickej sytič se dá potáhnout jsou tam 2 nebo 3 šroubky ty se povolijou a celým ustrojím se potočí tím vlastně povolíš nebo dotáhneš tu pružinu která se teplem rostahuje a vypíná sytič
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.