Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

snad svůj problém popíšu správně. Mám favorita na LPG/benzin.

1) ať už při jízdě na LPG nebo na benzin příliš brzy vypíná automatický sytič. V létě mi to nevadí, ale každodenně potřebuju jezdit cca 100km a v zimě je to dost problém, hlavně při jízdě na benzin - motor pak netáhne a ztrácí výkon, musím pak držet motor ve vysokých otáčkách než se zahřeje a jede uspokojivě.

2) při jízdě na LPG motor po zahřátí začne "cukat" a jakoby se dusil. Je to od třetího do pátého rychlostního stupně. Za studena nebo na volnoběh žádné cukání není.

Moc děkuju za radu (pokud možno polopaticky, přeci jen jsem baba-amatér).

Vyjadrim sa len teory reticky- ten sytic by som riesil prerabkou na manual. Existuje original sada mal som ju v rukach. Pri starsich benzinakoch byva termo sytic vecny problem. A ten problem s cukanim pri plyne mozu sposobovat sviecky-pri LPG je vyber vhodnych sviecok dolezity.

Ta prerabka na manualny sytic zavisi od typu motora- mas klasicky karburator?

Řešil jsem něco podobného na benzínu. Sytič moc nefungoval a motor šel jako traktor a chcípal když jsem nedržel plyn. Nakonec to bylo naprasklou hadicí k posilovači brzd.

  • Autor
Řešil jsem něco podobného na benzínu. Sytič moc nefungoval a motor šel jako traktor a chcípal když jsem nedržel plyn. Nakonec to bylo naprasklou hadicí k posilovači brzd.

Ale mě to nechcípá (pominu-li to, že při jízdě na benzín vypne brzy sytič a pak musím "tůrovat", abych do zahřátí motoru jakž takž jela. Na plyn to jede krom toho cukání pohodvě...a dnes dostal můj favoušek zátěžovou zkoušku při "prorážení" sněhové bariéry a taky dobrý (jízda na LPG). Jen to cukání po dostatečném zahřátí motoru mě pořád trápí.

  • Autor
Vyjadrim sa len teory reticky- ten sytic by som riesil prerabkou na manual. Existuje original sada mal som ju v rukach. Pri starsich benzinakoch byva termo sytic vecny problem. A ten problem s cukanim pri plyne mozu sposobovat sviecky-pri LPG je vyber vhodnych sviecok dolezity.

Ta prerabka na manualny sytic zavisi od typu motora- mas klasicky karburator?

Asi ano, nevím jak se ten klasický karburátor pozná....autí je narozeno v r. 1989 pro "německý trh", přestavba na plyn v r. 1991. Jsem podle velkého techničáku druhý majitel v republice. Ale kolik jich měl v Německu, to jsem se nedočetla.

Myslím že juro sdi měl na mysli system ecotronic ( karbec s ŘJ, výroba snad 91-92 ). Takže ty máš snad obyč. karburátor.

  • 3 týdny později...

zdarec i automatickej sytič se dá potáhnout jsou tam 2 nebo 3 šroubky ty se povolijou a celým ustrojím se potočí tím vlastně povolíš nebo dotáhneš tu pružinu která se teplem rostahuje a vypíná sytič :palec2:

  • 1 měsíc později...

vymen karburator to pmohlo kamosovi mal podobny problem

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.