Přejít na obsah

milča

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení milča

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Asi ano, nevím jak se ten klasický karburátor pozná....autí je narozeno v r. 1989 pro "německý trh", přestavba na plyn v r. 1991. Jsem podle velkého techničáku druhý majitel v republice. Ale kolik jich měl v Německu, to jsem se nedočetla.
  2. Ale mě to nechcípá (pominu-li to, že při jízdě na benzín vypne brzy sytič a pak musím "tůrovat", abych do zahřátí motoru jakž takž jela. Na plyn to jede krom toho cukání pohodvě...a dnes dostal můj favoušek zátěžovou zkoušku při "prorážení" sněhové bariéry a taky dobrý (jízda na LPG). Jen to cukání po dostatečném zahřátí motoru mě pořád trápí.
  3. Dobrý den, snad svůj problém popíšu správně. Mám favorita na LPG/benzin. 1) ať už při jízdě na LPG nebo na benzin příliš brzy vypíná automatický sytič. V létě mi to nevadí, ale každodenně potřebuju jezdit cca 100km a v zimě je to dost problém, hlavně při jízdě na benzin - motor pak netáhne a ztrácí výkon, musím pak držet motor ve vysokých otáčkách než se zahřeje a jede uspokojivě. 2) při jízdě na LPG motor po zahřátí začne "cukat" a jakoby se dusil. Je to od třetího do pátého rychlostního stupně. Za studena nebo na volnoběh žádné cukání není. Moc děkuju za radu (pokud možno polopaticky, přeci jen jsem baba-amatér).
×
×
  • Vytvořit nový...