Březen 1, 201015 r Tisková konference Škoda Auto bude zítra ve 12.45 Die Pressekonferenz von Škoda Auto in Halle 2, Stand 2160, findet am 2. März 2010 um 12:45 Uhr statt.
Březen 1, 201015 r Podle toho, co teď vylezlo, tak konečně opravili čudlíky ventilace, ty stávající byly příšerný. Vypadá to, že se povedly i poklice, hlavně stávající Hermes byly dost bídný. Divim se, že nehodili na sportovní verzi sedadel novej potah, asi nadčasový design Climatronic mně ale přijde zmatenější, proč je u automatického systému ventilace tlačítko s popiskem "AC"... U obyčejných světel přidání další žárovky pro dálkový pomůže, proč ale nezachovali stávající systém u dálkovejch, to fakt nechápu. Takle z toho bude paskvil. Docela by mě zajímalo, jestli je změna z ABS/ESP 8.0 na 8.2 jenom v přidání nových kravinek (HHC) a nebo je i nějaký pokrok ve funkčnosti. U fl OI (MK20 > MK60) i FI (5.7 > 8.0) říkali o zkrácení dráhy kolem tří procent.
Březen 1, 201015 r Taky by me zajimalo, kde prisel na HTP 55kW. Nic takovyho nebude. Hoši vy taky víte prd HTP 55Kw místo 51Kw se dělá pro Indii. Tak nějak jsem počítal že při faceliftu a nových motorech naběhne tato verze i pro evropský trh. Čili: HTP 44 a 55Kw a pak TSI 66 a 77Kw
Březen 2, 201015 r Protože mi nějakou záhadou nechce tohle fórum vzít dlouhé příspěvky, tak sem (s dovolením) dám odkazy na garáž, kde jsem dal všechny novinky ze Ženevy, nejen FL FII a R, ale i Superba 2.0 TSI DSG, Yetiho 1.4 TSI a 2.0 TDI DSG 4x4 a ostatní + kompletní fotogalerii ve full-ress: Garáž
Březen 2, 201015 r Z fotek tipuju,že nová světla budou zase mít klasicky rozdělený žárovky na tlumený a dálkový .. však by v tak velkejch světlech byla spousta místa No až čas dovolí a homologuje LED zdroje světla místo H7 ,tak zase budeme vysmátý my s projektorama
Březen 2, 201015 r Autor Z fotek tipuju,že nová světla budou zase mít klasicky rozdělený žárovky na tlumený a dálkový .. však by v tak velkejch světlech byla spousta místa No až čas dovolí a homologuje LED zdroje světla místo H7 ,tak zase budeme vysmátý my s projektorama tak o 20 rokov pre Skodu
Březen 2, 201015 r Autor U R podle me se zadkem problem nebyl U Rooma asi nie, ale F by si zasluzila viac bielej plochy v zadnych svetlach - hlavne do ich sirky...
Březen 2, 201015 r Tak sem si prohlidl fotky: - ovladace Climaticu sou na fotkach ve dvou verzich, jedna dobra, druha zbastlena soucasna verze - palubka pod sklem vypada zlepsena - podsvetleni budiku je do modra, radio zase zeleny - kdo vyhraje? - krivky TSI63kW ukazujou cca 10kW navic ve trech tisicich otackach oproti 1.4, i kdyz to pak chcipne, tak je to imho super - 44 a 51kW HTP sou do cca 3000 zcela otacek srovnatelny - jestli ciperi vyspizujou rozdil v RJ, tak nema cenu 51kW vubec kupovat - rozdil 1.6 16V a 1.2TSI 77kW je podle krivek cca 6kW v celym spektru - ten chrom na fotkach mne prijde takovej nakej divnej, uvidime
Březen 2, 201015 r Autor je to biele podsvietenie budikov, len to tak modrasto vyzera na foto... Niekedy som si toto iste myslel o australskej verzii O2 Upraveno Březen 2, 201015 r od Cjoctavian
Březen 2, 201015 r Včera jseme s Pticou zprovoznili další etapu galerie a jdnes jsem Vám tam album s fotkama Fabia II facelift http://forum.skodahome.cz/index.php?/gallery/album/3/76-skoda-fabia-ii-facelift-2010/
Březen 2, 201015 r Autor Moze byt. Aj u O2 FL sa dost zmenila elektrika oproti predFL... BTW: som zvedavy, kedy ukazu faceliftovanu Fabiu Scout + hatchback...
Březen 2, 201015 r Moze byt. Aj u O2 FL sa dost zmenila elektrika oproti predFL... BTW: som zvedavy, kedy ukazu faceliftovanu Fabiu Scout + hatchback... Už ukázali...je v Garáži.
Březen 2, 201015 r Tak bude samozřejmě záležet i na změnách výbav, ale u cen docela žádný překvapení (snad s výjmkou zaváděcího příplatku 15k za 63kW TSI).
Březen 2, 201015 r žádný velký překvapení, žádná revoluce, vůbec mě nemrzí že jsem teď vzal R-Duo 1,4 16V, jsem naprosto v klidu-zaplaťpánbůh :-)
Březen 2, 201015 r Autor Motorová paleta modelů Scout: • 1,4 16V/63 kW (86 k) – EU 5 (pro Roomster bude k dispozici později) • 1,2 TSI/63 kW (86 k) – EU 5 • 1,2 TSI/77 kW (105 k) – EU 5 • 1,6 16V/77 kW (105 k) – EU 4/EU 2 (bude k dispozici později) • 1,6 16V/77 kW (105 k) (A) – EU 4/EU 2 (bude k dispozici později) • 1,2 TDI CR DPF/55 kW (75 k) – EU 5/EU 4 (pro Roomster bude k dispozici později) • 1,6 TDI CR DPF/66 kW (90 k) – EU 5 • 1,6 TDI CR DPF/77 kW (105 k) – EU 5
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.