Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak po dlouhé době nějaký problém. Teď mi říkala žena, že ji před pár dny na kluzkém při brždění rachtalo ABS, což je normální, ale pak jí zustalo svítit kontrolka ABS a svítí dodnes. Máte tip co to je? Budu na to muset kouknout, protože s ní se o tom domluvit co to vlastně dělá je nemožné, protože co mi před pár dny říkala, tak že jí při brždění nějak divně chroupalo auto. No to bylo samozřejmě jen ABS podle mně, bylo kluzko. Ale od té doby jí svítí tak kontrolka pořád.

Vloženo

Ahoj Tomasi nejčastějším problémem bývá přechodový odpor v boxu na akumulátoru. Zkus vytáhnout pojistky podle obrázku jestli nejsou zaoxidované. Pokud to ne tak potom VAG a tam nejčastější příčina čidlo u někrerého kola

post-1028-1234679877_thumb.jpg

Vloženo

Mě se stávalo když bylo třeba mokro,tak mi to psalo čidlo ne jednom předním kole. Ale i když kontrolka svítila,tak ABS fungovalo tak jak mělo.. Čidlo jsem neměnil. Kontrolka po smazání nesvítili a byl klid..

Vloženo

TAKŽE, DÍKY ZA RADY. zjistil jsem následující. pojistky na baterce jsou jak zrcadlo, jako nové. Projel jsem to a ABS nefunguje, gumoval jsem oběma předními koly několik metrů. Takže co teď? Domluvím se s kámošem a hodím mu to na VAG. Co by jste teď předpokládali za závadu?

Vloženo

moje pojistky taky byly tehda jako nové,jen jsem je drobet ošmilgroval a byl klid,přeci jen jsem dělal vše pro to aby to nebylo čidlo,zkus to pro jistotu ještě aspon odmastit,kdyby se nic nezměnilo tak to bude některé z čidel na kole

jinak pokud ti svítí abs je jasné že abs nejde

Vloženo

U mě to bylo čidlem ABS na levém předním kolem stačilo čidlo očistit a už měsíc je klid, ale mě kontrolka nesvítila pořád ale jen někdy.

Vloženo

hlavně mě asi nefunguje vůbec, protože obě kola kousnutý při brždění. Má někdo šajna co může bej v hajzlu? Ve středu jsem domluvil návštěvu u kámoše na VAG, doufám, že na to žena nezapomene tam dojet.

Vloženo

Skus cez VAG akcne cleny ci sa vobec rozbehne cerpadlo, ak ano ci ide hladko.Kontrolka sa ti rozsvieti az po dosiahnuti rychlosti 20 km/h ?

Skus sa pozriet na www.skodaforum.sk , tam som to uz riesil. Az to nenajdes tak to tam napis , urcite to neako vyriesime.

Vloženo (editace)

aha, tak jsem četl na tom odkazu a diskutoval se ženou jak to začalo. No a teď z ní vylezlo, že jak nastartovala, tak jí celou cestu(asi 10km) jakoby pracovalo ABS při brždění. Podle toho co píšou na tom škodaforu.sk, tak by mělo bejt čerpadlo OK a asi zasraný čidlo, takže by teoreticky mohlo stačit vyčistit. Při nejhorším asi výměna čidla.

Bubáku, díky :palec2:

Editováno: , autor: TomasB
Vloženo

Pokuď to byly pazvuky za jízdy, dělá to EDS (je též závislé na snímačích ABS) a budeš muset měnit čidlo

na jednom z předních kol. Čidlo může po určitou dobu dávat falešný signál ale zřejmě ještě v toleranci hodnot,

než se úplně vyřadí ABS z činnosti.

Vloženo

takže čidlo na kole to prej není, nevypsalo to typickou hlášku. Ale hlásí to nějakou chybu signálu nebo tak něco na nějakém čidle. říkal, že to musí projet ještě jednou důkladně s manuálem v ruce, aby vystudoval co to je. Ve čtvrtek neměl moc času a navíc na 14 dní odjížděl na hory. Tak nevím, jaké jiné čidlo nebo jakej člen tam je ještě jinej než na kolech.

Vloženo (editace)
jasně že při brždění. Tak tedy jinak, přední kola se zablokovala na několik metrů. Prostě ABS nefunkční. Takže jaká to může bejt závada?

špatné čidlo na jednom z kol vyměnit a pak ABS opět funkční čidlo stojí cca 510,-

nebo jinak pak problém v kabelech,ale já vyměnil čidlo a OK :help:

Editováno: , autor: perníkář
Vloženo (editace)

no ono to asi bude v těch akčních členech. Bohuřel ten kámoš byl před odjezdem na hory, tak říkal, že to musí projet s příručkou pořádně. Jen vím to, že to není čidlo na kole, ale nějaký ten akčná člen či co. To nevím co je. Za 2 týdny se vrátí, tak tam zase žena zajede.

Jen teda jestli t+ě napadá co by to mohlo bejt? Čerpadlo podle těch stránek co jsi uvedl asi bude OK, když před kolapsem makalo.

Editováno: , autor: TomasB
Vloženo

Jednoduše vyměň čidlo na kterým to píše chybu a máš hotovo, nenapíše ti to přímo že je v háji čidlo, ale že je třeba nesmyslnej signál nebo přerušený vedení. Něco podobnýho už jsem dělal.

Vloženo

Taky bych to viděl na to čidlo, ať si říká ten mechanik co chce ... Minimálně bych změřil jejich odpor jestli mají kolem toho 1,2Kohm, když se nenaměří nic nebo 0 tak je čidlo mrtví ...

  • o 2 týdny později...
Vloženo
Ahoj Tomasi nejčastějším problémem bývá přechodový odpor v boxu na akumulátoru. Zkus vytáhnout pojistky podle obrázku jestli nejsou zaoxidované. Pokud to ne tak potom VAG a tam nejčastější příčina čidlo u někrerého kola

mal som ten istý problém . Nakoniec som s mechanikom zistil ,že mám vypálený a zaoxidovaný prepoj

v boxu na akumulátoru , ale zo spodu ( medená prepojka). VAG mi ukázal skrat na kostru - pred tým som prečistil každé čidlo na kolesách + konektory

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...