Přejít na obsah

V - POWER SHELL ...zkušenosti


TELEPORT

jaký máte skušenosti s tímto palivem  

38 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

přemyšlím že bych natankoval par nádrží na shellu toto palivo vychvalují ale zajímaly by mě názory a skušenosti obyčejných uživatelů

vychvalují to že:

- snízení spotřeby (nonevím)

- tišší motor

- vyčištění motoru

- lepší studený starty

Editováno: , autor: TELEPORT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bral i shell V power racing....

Ale tyhle 100 oktanový benzíny beru jen pro svůj dobrej pocit. Mám najeto cca 4500km a nevzal jsem tam ještě nic jinýho než 100 oktan.

Auto jezdí, nelítá :) nevím no :) ale desetiny litru spotřeby neřeším při spotřebě 9,3...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přijde mi, že teď v zimě na krátkých cestách s V P (95) nic moc změna (ve Fábce) do Oktávky ted zkouším něco jiného (zatím se mi zvýšila spotřeba o 0,2 = nic když je benzin jinde levnější).. Jak budu mít nějaké pro mě zajímavější výsledky, dám vědět..

V létě u Fábky spotřeba opravdu až o litr nižší. Vedlejší odbočkou je, že po nastartování teď v zimě cítím jak kdyby líh.. což do toho Shell asi dává skrz zimu.. v létě vše OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já taky přidám. Párkrát jsem si koupil "lepší" benzín u Shellu a přišlo mi, že to auto nejelo líp. A když jsem koupil u Shellu N95 tak jsem byl "mile" překvapen jak auto vůbec nejelo (snad jako kdybych tam nalil N50) auto nejelo, žralo a mělo hrozný chod. Vyjel jsem nádrž a dal obyč N95 od Benziny a naprosto něco jiného. Od té doby beru Shell jako firmy ONO... Shell u mě skončil. Kupuji benzín jen u Benziny a OMV. Je to vše na FII 1.2Htp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono když naliješ do auta, který je dělaný na N95 N98 moc lepší to není.

Když tam dáš N100 tak se ti zvedne spotřeba a to auto i hůř pojede, protože ten motor na to není seřízenej a ten potenciál toho paliva nedokáže využít.

To je jak s tebou, když by sis jako rekreační sjezdař koupil super závodní lyže, tak taky nevyužiješ všechno co dokážou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já, ale nikde nepsal, že jsem tam dával 100. Dal jsem tam to jejich Shell V-Power a nic moc. A když jsem tam dal obyč N95 tak mi to přišlo jako úplně nejhorší benzín co jsem tam kdy dal( spotřeba se zvedla o 1 litr, při běžné jízdě co jezdím). Oproti tomu N95 u Benziny je úplně, ale úplně něco jinčího.

Krásně to na něj jede. A ohledně benzínu Verva 100 je to to nejlepší co můj auťák měl. Na něj si nemůžu stěžovat, jen kdyby byl lacinější:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono když naliješ do auta, který je dělaný na N95 N98 moc lepší to není.

Když tam dáš N100 tak se ti zvedne spotřeba a to auto i hůř pojede, protože ten motor na to není seřízenej a ten potenciál toho paliva nedokáže využít.

To je jak s tebou, když by sis jako rekreační sjezdař koupil super závodní lyže, tak taky nevyužiješ všechno co dokážou.

Pockej, pockej, to je trochu nadhodnecene napsane, ne? To auto, jak rikas ktere je delane na 95, tak to jiz nasi dedeckove vedeli, ze je to nejnizsi octan pripustny pro tento motor, respektive doporuceny. Jiz Skoda 120L byla na special 91 a kdyz jsi dal super, litalo to lepe... To smae plati zde, mas psano 95 doporucene, das 100 a rozdil proste citis (citim) jak jsem jiz psal, i nekdo potvrdil. A melo by to i lehce vycistit trysky, ale do toho nevidim, ten efekt neno asi uplne takovy, jak hlasaji... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

občas tam taky naleju Shell V-power N95, ale žádnou změnu nepozoruji. Proč taky, když to má 95 oktanů jako běžný natural. Auto prostě lépe nepojede.

Je to ale asi 2 až 3 roky zpět, kdy ve Světu motorů testovali V-power na Fabii z autopůjčovny, která měla najeto okolo 80 tis km. Motor před testem rozebrali a nafotily. S autem najezdili x tisíc km (cca do 10i plných nádrží V-power) a pak motor rozebrali a opět nafotili. Závěr byl ten, že motor byl uvnitř čistější a napálené zbytky, které tam ještě zůstaly, se dalo lehce odstranit nehtem, tudíž by je další používání paliva zřejmě odstranilo. Úplný závěr byl ale ten, že od paliva čekali více. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...