kingo12 Vloženo 25. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2006 to Klokaran: a o kolko stupla spotreba? Niekto tu tvrdil ze jemu zase klesla tusim niekde na prvej strane o tom pisal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 25. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2006 Firemná O2 ide na flash v pondelok, som zvedavý na ten rozdiel. Potom poreferujem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokaran Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 To kingo: Není to nějak zvlášť dramatický, zhruba tak o 0,5 l, ale je pravda, že je motor živější a to něco stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 BKD-Občas jde špatně za plynem,při řazení neraaguje tak,jak by měl. Minuly tyzden mi davali flash na moj motor BKD - javi sa mi, ze to ozaj ide lepsie "za plynom", chod je kultivovanejsi pri akceleracii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fan!s Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 Pánové, co je na tom pravdy: Mám motor BJB a prý na tento motor flesh není. Je to pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otakaro Vloženo 29. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2006 Asi po 1000km s novým SW můžu konstatovat: - cukání v cca 2300ot vymizelo, ale stejně ten motor není až tak úplně klidný, a to nyní kolem 1500ot, ale to už je téměř neznatelné a třeba si to opravdu ještě sedne. Když to ale porovnávám s autem, co jsem měl předtím (Fabia Combi 1,9TDI PD), tak tam se motor od začátku choval velmi kultivovaně (samozřejmě v rámci možností TDI). - změnil se zátah motoru, kdy opravdu je nyní kolem 2000ot cítit nástup síly. - rozjezdy, a zejména je to cítit při couvání, se výrazně vyhladily, takže je možné se rozjet na volnoběh (zajíždění do garáže), aniž by motor "chcípnul". Ale opět v porovnání s Fabií ten rozjezd, hlavně při studeném motoru, není tak hladký. - osobně bych řek, že se trochu změnil zvuk motoru, takže ho v některých chvílích registruju víc než předtím. - spotřeba u mě zůstala plus mínus stejná, možná je teď akorát víc citlivá na práci s pedálem plynu. Ale s dalšími kilometry zaručeně půjde dolů. U Fabie jsem začínal s průměrem asi 5,2 a při prodeji jsem měl průměr 4,7 při stejném stylu jízdy (cca 85tis km). Na druhou stranu při volnoběhu dřív byla okamžitá spotřeba 0,7l/h a nyní se pohybuje v rozmezí 0,5 - 0,6l/h - při zrychlování pomocí tempomatu je delší prodleva mezi stiskem tlačítka a reakcí motoru, navíc to zrychlování je méně výrazné, než bylo se starým SW. Stejně tak při zpomalování pomocí tempomatu je brzdění motorem méně citelné, než tomu bylo předtím. Závěrem asi tedy takto, jsem spokojený, ale s porovnáním s TDI ve Fabce mi to stejně v některém ohledu pořád nepřijde jako to pravé ořechové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 1. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2006 Pánové, co je na tom pravdy: Mám motor BJB a prý na tento motor flesh není. Je to pravda? Kedy bolo tvoje auto vyrobené? Minimálne 1 flash na BJB existuje - rieši nasledovný problém: Svítí kontrolka elektroniky motoru a v paměti závad řídicí jednotky motoru jsou uložena chybová hlášení 17978 Řídicí jednotka motoru zablokovaná 18048 Řídicí jednotka motoru vadná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fan!s Vloženo 2. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2006 Pánové, co je na tom pravdy: Mám motor BJB a prý na tento motor flesh není. Je to pravda? Kedy bolo tvoje auto vyrobené? Minimálne 1 flash na BJB existuje - rieši nasledovný problém: Svítí kontrolka elektroniky motoru a v paměti závad řídicí jednotky motoru jsou uložena chybová hlášení 17978 Řídicí jednotka motoru zablokovaná 18048 Řídicí jednotka motoru vadná Auto mám vyrobené 8/2004. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 2. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2006 Auto mám vyrobené 8/2004. Takže jedna z prvých O2. Skús pootravovať v servise, nech ti spravia ten flash, ale neviem, či to pomôže niečomu inému, než riešeniu tej chyby, čo som písal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 Také mám pocit, že mi pocukává, ale mám MR2007 a tam se to prý neprojevuje.. tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 ja si myslim, ze to patri k vlastnosti toho PD motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FenderStrat Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 Prochaine: Na to nespoléhej, taky mám model 2007 a už byl na přeflashování ŘJ. Cukal, bestie Ale nebylo to hned, začal někdy po 1500 km a zhoršovalo se to. Do servisu jsem ho dal v 5000 Km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 Motory BJB mají podezřele divné vstřikovače.Po ujetí několika desítek tisíc km auto začne ztrácet výkon a špatně startovat.Cukají a nejedou ,jak by měly....Doporučuju zaměřit se na vstřikovače a vysokotlakké čerpadlo-tandemovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fan!s Vloženo 3. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2006 Motory BJB mají podezřele divné vstřikovače.Po ujetí několika desítek tisíc km auto začne ztrácet výkon a špatně startovat.Cukají a nejedou ,jak by měly....Doporučuju zaměřit se na vstřikovače a vysokotlakké čerpadlo-tandemovku. Zatím nepociťuji ztrátu výkonu, jen to cuknutí cca mezi 1800- 2300ot. Taky to tady někdo psal, přijde mi, když to cukne, že to potom vydá takovej divnej zvuk, jako by někde v dálce „zaštěkali psi“. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otakaro Vloženo 5. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2006 ja si myslim, ze to patri k vlastnosti toho PD motoru Nepatří, ve Fabii jsem měl PD (1,9 74kW) a žádné cukání se nekonalo. Spíš věřím tomu, co bylo napsáno v různých diskuzích, že se to děje díky tomu, aby se motor vešel do normy Euro IV. V případě, že ŘJ vyhodnotí možnost překročení emisních limitů, tak se přepouští část výfukových plynů zpět do sání. A protože těch výfukových plynů převedených zpět do sání bylo víc, než je přípustné, tak se vlastně motor sám dusil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Ako som pisal vyssie pocukavanie je vyriesene prehratim softu. Bohuzial ta spotreba nesla dolu. Moj nazor preco to robi aj na MR 2007 (aj moj pripad), je ze v automobilke to nemozu davat z dovodu nesplnania emisnych noriem Euro 4. Preto to riesia takto v servisoch, takze teraz mi uz motor nesplna normu Euro 4. Bavil som sa o tom s technikom v servise povedal som tento moj nazor - a cuduj sa svete vobec mi ho nevyvratil. Opakujem je to moj nazor. Ale zaujimala by ma ina vec. Riesil uz niekto problem vyssej spotreby bud u dealera alebo cez automobilku? Myslim tym ze auto momentalne nema sancu splnit papierove hodnoty , ktore ma uvedene v technicaku ( u mna kombinovana spotreba 5,1 l). Pretoze pre ludi co to maju na firmu je dost problem kvoli danovnikom, pretoze nesplnaju spotrebu podla technicaku a pritom sa to ani neda splnit. Inak zaujimave, ze uz na stranke v techn. parametroch octaviezdvihli priemernu spotrebu na 5,3 (asi ich uz niekto nahanal). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Tu spotrebu sme tu uz rozoberali, hladaj moje prispevky... mam rovnaku skusenot, vliezt do tabuliek je takmer nemozne a ked tak rozhodne nie "normalnou" jazdou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Nemám síce nafťák, ale niečo na tom názore môže byť pravdivé. Čo sa spotreby týka, tak som mal dlhodobú vždy o nejaké to deci vyššiu, než udáva výrobca, ale to je v podstate veľmi malý rozdiel, takže mne sa to v podstate darí podľa údalov výrobcu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 to Boco: presiel som v rychlosti tvoju prispevky ale nenasiel som to co hladam. Ja proste chcem len to co mi slubovali ked som sa pre toto auto rozhodoval a co mam aj v technicaku. Vykon 77kw (co po zmene softwaru cca moze byt) a spotrebu 5,1 (kombinovana), resp. 4,2 pri stovke. Napr. dnes som si nastavil tempomat na 100ku (presne podla priemernej rychlosti PPC nie podla tachometra) presiel som po rovinke (nie do kopca ani z kopca) na dialnici cca 10 km a spotreba 4,7 (sam v aute, plus cca 50 kg nakladu). A preto sa pytam ci to niekto normalne regularne reklamoval s tym ze auto islo do skusobne kde ho otestovali? Pretoze jednoducho neverim, ze to auto dokaze dosiahnut papierove hodnoty. Proste ked si kupim nejaky vyrobok nech aj za par korun, kde mi v navode povedia ze za normalnych podmienok to ma taketo a taketo hodnoty a ono tie hodnoty nema tak to reklamujem a ziadam nejaku napravu. Nie to pri aute za 700tisic. Ked si to jednoducho zratam, ze rozdiel v spotrebe je cca 0,5l na 100 km pri cene nafty cca 38Skk a ja najazdim rocne 100tis km tak to je 19tisic rocne (no potesili by ma na konci roka). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 (editace) tohle mi prijde uz dost pritazeny za vlasy, zkouset nejaky reklamace kvuli spotrebe. ja jel ted z lyzi, na dalnici tempomatovych 140km/h, obcas stoupani, obcas kopec a prumerna spotreba byla 5.0l/100km ve dvou lidech a lyzarsky vybave, takze tech 4.2l/100km by dle me slo dosahnout. nicmene te nechapu, kdyz pri 100tis km rocne resis, jestli to bere o pul litru vic nebo min. ano, 19tis Kč ročně je slusnej rozdil, ale v ty porci km bych od auta spis zadal dobry jizdni vlastnosti a spolehlivost nez to, jestli dosahne papirovy spotreby. podle me i dost zalezi na tom, jak dobre nebo spatne sis ji zajel... Editováno: 20. Prosinec 2006, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Ano to co som pisal je trochu pritiahnute za vlasy. Takisto je dufam z toho zrejme ze 100tis rocne su firemne kilometre. A 19 tis korun bol len priklad. Len sa trochu zle vysvetluje uctovnicke neustale prekracovanie priemernej spotreby oproti technicaku. Pretoze pri O1 66kw sa relativne bezproblemov dalo zmestit do komb. spotreby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 S OII Combi 77kW + DSG jsem se zatím ještě pod 6.3L/100km nedostal. Je pravda, že to má teprve cca 6.400km a je to naládovaný vším možným, takže váha taky dost vysoká, ale stejně... Provoz převážně po dálnici ve stylu limit +10km a ani na tempomat prostě míň než těch 6.3 nedá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 to jako, ze pri tempomatovych 140ti ti to nesleze pod 6.3l/100km? tak potom at zije DSG nebo nebo je blbe zajeta. i kdyz pri tech km by si jeste mohla sednout. jinak ja tam krom DSG mam z vybavy taky spoustu veci, takze vaha tu spotrebu mozna ovlivni, ale ne nijak zasadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 to jako, ze pri tempomatovych 140ti ti to nesleze pod 6.3l/100km? tak potom at zije DSG nebo nebo je blbe zajeta. i kdyz pri tech km by si jeste mohla sednout. jinak ja tam krom DSG mam z vybavy taky spoustu veci, takze vaha tu spotrebu mozna ovlivni, ale ne nijak zasadne JJ, přesně tak. Nemyslím, že to je špatně zajetý. Mám ještě FRS a ta je v pohodě a jezdí i za 4.7 když si člověk dá záležet, ale tahle mrcha prostě pod 6.3 nesleze... Jinak pohybuju se hlavně po R10 Praha - JBC a pak D8 Pha-Litoměřice...takže žádný extra kopce apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 fakt to nechapu, ze ja jezdim za spotrebu klidne okolo 7, tak kdyz jedu opravdu volnou, tak mi to na tech 5 sleze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.