P2M Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 no já to taky nepobírám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 ja jazdím na MR2005 vpohode za 5litrov, ale kolegovia na MR2006 sa tiež pod 6litrov nedostanú... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Tohle je MR07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 pochybuju, ze by delali zmeny na motorech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 (editace) No, ja se pohybuju kolem 5,8 - 6,2, papirovka je 5,9... se zimakama to bere tak 6,8 - 7,2. MR 2006 4x4 Editováno: 21. Prosinec 2006, autor: Hany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 s uzsima zimakama ti to bere o litr vic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Luku: Jen moje domenka, ale valivy odpor toho vzorku bude vetsi. A taky to casteji zapoji zadni napravu a to bude nejvetsi zrout. H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 to je fakt, valivej odpor bude jinej, zadni naprava taky urcite neco vezme, nicmene tuhle zimu muze zadni naprava zustat klidne spat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Celkem by mne zajimalo co udela Octavie (s a bez ESP a vsech tech pomocniku), pokud se na displeji maxe objevi hvezdicka a samozrejme to pipne, ze hrozi naledi. Jestli dochazi k nejake zmene chovani auta, u 4x4 zapnuti zadku... H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 ja myslim ze nic, nebo u 4x4 se po klesnutí teploty pod 4°C zapne automaticky zadni naprava? to se mi nezda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 (editace) Luku nevim.... to byla otazka do plena, treba se nekdo chytne.... Osobne si myslim, ze vubec nic Editováno: 21. Prosinec 2006, autor: Hany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 jsem tehoz nazoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Urcite se zadni naprana nezapne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Nezapne se,proč by měla?Je to naprosto zbytečné,až když elektronika pozná,že jsou rozdílné otáčky kol,tak začne regulovat.Tím se zapne HALDEX. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 kingo12 - obávam sa, že to nevyreklamuješ. Vždy sa to dá zviesť na zhoršený technický stav vozidla, na vyššiu pohotovostnú hmotnosť, na iný tlak vzduchu či jeho vlhkosť, na inakšie obutie, taktiež spotreba el. energie dosť ovplyvňuje spotrebu, klimatizácie detto. A to ťa ešte poteším, že palubný počítač v aute zvykne ukazovať o 0,2-0,5 litra menej než je skutočná spotreba. kingo12 - účtovníčke nič nevysvetľuj. Pri troche šikovnosti sa dá písať aj vyššia spotreba pri jazde po meste resp. v teréne. Kolegyňa to našla v zákone. V bežných techničákoch (tých starých, kde sú ešte 3 spotreby) je spotreba v meste udávaná zhruba o 19% vyššie než novo vytvorený priemer v nových techničákoch (sťahovali sme sa, tak nám vymenili staré techničáky komplet na všetkých autách vo firme za tie nové megadebilné. Ale zákon dovoľuje zvýšenú spotrebu tuším až o 40%. My sme si dali len tých 19%. A potom stačí trochu tie jazdy rozpísať a zmestíš sa. Hany - ono tá zadná náprava má beztak vyšší odpor aj keď nie je pripojená. Diferenciál a kardan sa točia tak či tak. Ale samozrejme odpor bude menčí, než keď sa prenáša aj nejaká sila. U tých zimných pneu by som doplnil, že aj dlhšie zahrievanie auta sa musí na spotrebe nejako podpísať, o jazde po snehu nepíšem (ten ešte poriadne ani nebol). Vonkajšia teplota určite nemá vplyv na chovanie sa ESP alebo pohonu 4x4. Veď aj pri -15°C môže byť cesta krásne suchá. ESP má svoje senzory a zasahuje až keď je to potrebné, pohon 4x4 detto (t.j. pri rozdiele otáčok jednotlivých kolies - prepočítava sa to vzhľadom na natočenie volantu). P2M - kedy si zmenšíš fotku v avatare? V nejakej konfere som ti ju aj poslal už zmenšenú, stačí len vložiť sem na fóre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 S OII Combi 77kW + DSG jsem se zatím ještě pod 6.3L/100km nedostal. Je pravda, že to má teprve cca 6.400km a je to naládovaný vším možným, takže váha taky dost vysoká, ale stejně... Provoz převážně po dálnici ve stylu limit +10km a ani na tempomat prostě míň než těch 6.3 nedá... Také jezdím s DSG a pod 6 litrů se nedostanu. Obvykle tak 6,5. Celkový průměr asi 7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 P2M - kedy si zmenšíš fotku v avatare? V nejakej konfere som ti ju aj poslal už zmenšenú, stačí len vložiť sem na fóre. Kámo, že jsi to ty, tak provedeno , ale s tím posíláním v jiné konfeře si to asi s někým pleteš podle mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 S OII Combi 77kW + DSG jsem se zatím ještě pod 6.3L/100km nedostal. Je pravda, že to má teprve cca 6.400km a je to naládovaný vším možným, takže váha taky dost vysoká, ale stejně... Provoz převážně po dálnici ve stylu limit +10km a ani na tempomat prostě míň než těch 6.3 nedá... Také jezdím s DSG a pod 6 litrů se nedostanu. Obvykle tak 6,5. Celkový průměr asi 7. Tak cca jsem na tom stejně. Jsem rád, že chyba není na mých vysílačích (čti nohy a ruce ) . Kolik máš zatím najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 (editace) Dneska jsem dal na otočku Praha-Dresden (1,5 hodiny + 1,5 hodiny) a spotřeba na 6,5. Průměrná rychlost 100 km/h, v podstatě dle předpisů. Čekal jsem méně. Editováno: 22. Prosinec 2006, autor: Prochaine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otakaro Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Ako som pisal vyssie pocukavanie je vyriesene prehratim softu. Bohuzial ta spotreba nesla dolu. Moj nazor preco to robi aj na MR 2007 (aj moj pripad), je ze v automobilke to nemozu davat z dovodu nesplnania emisnych noriem Euro 4. Preto to riesia takto v servisoch, takze teraz mi uz motor nesplna normu Euro 4. Bavil som sa o tom s technikom v servise povedal som tento moj nazor - a cuduj sa svete vobec mi ho nevyvratil. Opakujem je to moj nazor. Tak tohle by mě docela zajímalo, pokud by to byla pravda, tak za čtyři roky při měření emisí by to mohl být celkem problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Sorry nedomyslel som to... samozrejme že si nemyslím že to má niečo spoločné s MR motora, ale všetci kolegovia čo sme dostali autá v 2005om, máme z predajne nastavený pevný interval 15000 na olej. Kolegovia čo dostali autá tento rok majú už Longlife a všetci majú problém so spotrebou. Nemyslím že to môže byť tým ale čo ak predsa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Keby to aj bola pravda, tak ziadny problem tu ale nenastane... pretoze meranie emisii pri STK su plyny merane na volnobehu auta a tam vykazuju normalne hodnoty.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otakaro Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Keby to aj bola pravda, tak ziadny problem tu ale nenastane... pretoze meranie emisii pri STK su plyny merane na volnobehu auta a tam vykazuju normalne hodnoty.... No nevím, pokud se to nezměnilo, tak když jsem před lety absolvoval TK s Felicií, tak se provádělo měření při volnoběhu a pak ještě jedno při vyšších otáčkách. Nelenil jsem a byl jsem se podívat do svých historických dokumentů, takže v protokolu měření emisí ze dne 27.6.2002 (u Š Felicia 1,3LXi): 1. měření - předepsané otáčky 750 - 850 2. měření - předepsané otáčky 2500 - 2800 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 P2M - pochvala, už je to super. Ja frčím na poriadnej linke, ale sem tam som mimo a cez mobil je to dosť otravné ťahať vždy cca 500 kB. Určite si ťa s nikým nemýlim. Aha, pozri sem: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=11424&st=30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 23. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2006 I po přehrátí softu auto splnuje normu EURO 4..A je tam i dostatečná rezerva.Takže ,pokud bude motor v pořádku a nebude načipovaný,tak nebudete mít žádný problém.A až vstoupí platnost EURO 5 ,tak to bude ještě zajímavější.Filtr pevných částic,jeho elektronika,vyhodnocení,výměna-RANEC PENĚZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.