Květen 4, 200718 r Mi to připadá jako si koupit uzený a stěžovat si, že je moc uzený.. No jasný..to kyselo je moc kyselý a ten bramborák moc bramborovej
Květen 4, 200718 r IMHO nemá cenu dávat sem průměrnou spotřebu když neuvádím průměrnou rychlost. Moje dlouhodobá 5.5 Ale např. trasa HK-Jeseníky (tj. do kopce, full auto) tam 5.3L při 63km/h ,zpátky 4.4 při 65km/h. Jasně kopečky. HK - Vrchlabí (tj. trasa relativně vyrovnaná) 5.2 při 78km/h, ale taky 3.9 při 58km/h HK - Praha 6.0 při průměrný 125km/h (tempomat na 140 tj. reálně 132 dle GPS) Prostě pokud zrovna nespěchám, není provoz a nikoho nezdržuju dá se jet těch 4.3-4.5 Rekord na trase 150km 3.4 při 60km/h Na závěr odchylka 0.2, tankuju dokud nafta nestojí po hrdlo a palivo jen Shell.
Květen 4, 200718 r Mi to připadá jako si koupit uzený a stěžovat si, že je moc uzený.. No jasný..to kyselo je moc kyselý a ten bramborák moc bramborovej a ten goženej volant je moc gumovej..
Květen 5, 200718 r Dneska jsem jel předpisově ale fakt Doksy Česká Lípa Děčín, průměr 55km/h a spotřeba 3.9 ale málem jsem za tim volantem usnul...
Květen 5, 200718 r ted jsem byl na vyhlášení výsledků rally Český Krumlov, kategorii dvoulitrů vyhrala OI TDI a ten tam rikal do davu, že žere 20l, ale měla luxusní zvuk Upraveno Květen 5, 200718 r od Luke288
Květen 9, 200718 r Tak já přispívám svou troškou do mlýna.. (kopírováno z Fabia fora) Ahoj, tak já už TO mám taky a mé pocity tady: Takže Mr.Cimbu je fajn člověk a je vidět, že tomu "asi trošku" rozumí.. Než jsme začali s diagnostikou, přijel mezi tím ještě jeden zájemce o chip, takže se nám tam utvořilo malé diskuzní fórum. Byli jsme jak četa cigošů v práci.. jeden dělá a zbytek se kouká ale k věci: tak nejdřív pan Janda zjistil, že mi odešla svíčka na prvním válci a taky, že se ve stávající ŘJ už minulý majitel hrabal, takže jsme to jeli projet aby se (na mou žádost) zjistilo, co s tím ten trouba dělal.. Postupně jsem totiž šokován ze všech stran (teda jen v servisu), co to bylo za vola.. Zjistili jsme, že nějakým způsobem zvýšil výkon na cca 98 kW.. Nicméně, když už jsem tam byl, nechal jsem si tam dát od pana Jandy tu jeho (teď už mou) ŘJ a znovu jsme to jeli projet.. Musím říct, že nikdy předtím jsem snad na trojku (ani jinou zařazenou rychlost) nejel na 4200 otáček prostě peklo.. Bohužel mám na odchodu nějakou vzduchovou pumpu nebo co, takže mi při vysokých otáčkách spadne "krouťák o dvacet" ale stejně, je to bájo.. Tak a pak už jsem jen zaplatil, dostal záruční list a hurá domů.. cesta zptáky byla o dost živější, to se musí nechat.. Jen pro zajímavost spíš pro OCTAVIAny.. Pan Janda říkal, že 77kW mají v seriovce kolem 86-89kW, prý marketingový tah.. To jen kdyby někomu připadalo těch "77" málo.. A to hlavní, moc všem těm věcem jako je krouťák, vzduch váha atd nerozumim, takže mě za to klidně kamenujte, aspoň si ulevíte a mě to je volný A DĚKUJI DRAGONETTImu za zprostředkování !!!
Květen 9, 200718 r Takže si spokojný? A ako spotreba? Na kolko máš teraz čipnute? Cena? Ja rozmyslam tiež ale až po záruke.
Květen 9, 200718 r jako věřim, ze 77kW bude mit mozna ve skutecnosti víc, ale dost pochybuju, že 86-89kW nebo kolik to tam ten člověk psal
Květen 9, 200718 r Takže si spokojný? A ako spotreba? Na kolko máš teraz čipnute? Cena? Ja rozmyslam tiež ale až po záruke. to TOMCAT: spokojený jsem, spotřebu jsem moc neřešil na těch prvních 100km a je to čipnuté na 110 nebo 114? tak nějak.. Spokojený jsem nadmíru to JIRKA: vem si z toho to, co chceš to Luke: ta osoba sem psal, co pan Janda říkal.. jestli to je pravda, či ne, faakt nefim..
Květen 9, 200718 r spíš napiš kolik máš krouták, to je podstatný pokud dobře vim tak 320NM.. přesný číslo mám na záručáku.. ale ve vysokých otáčkách mi 20 ubyde, no proč.. sem psal vejš... spíš napiš kolik máš krouták, to je podstatný................ jojo to přesně pJ říkal, u dieselu nezáleží moc na výkonu ale na "kroutáku"..
Květen 9, 200718 r tak to jo, to asi bude jeste pro spojku unosny, ale docela by me zajimal jizdní projev...já měl 355Nm a tahala zespoda hodně pěkně, tohle asi pujde dobře ve vyšších otáčkách.
Květen 9, 200718 r Tu je ten graf z Cimbu. 86,5 kW a tiez link http://www.auto.cz/testy/nova-skoda-octavi...mbu-114-kw.html
Květen 9, 200718 r tak to jo, to asi bude jeste pro spojku unosny, ale docela by me zajimal jizdní projev...já měl 355Nm a tahala zespoda hodně pěkně, tohle asi pujde dobře ve vyšších otáčkách. to LUKE: jsem mu říkal o tom Tvém případu aspoň co jsem měl informace odsud a on říkal, že těch 150kW je šílenost.. A víš co? Budu v sobotu na SkodaHome v Chabrech, tak Tě pujčím svézt to Stíhačka: Díky za graf Upraveno Květen 9, 200718 r od superfatty
Květen 9, 200718 r 150kW??? chlape máš v tom dost hokej, to ja jasný, že asi Mr.Cimbu nechapal, kdyz jsi mu řek takovouhle kravinu
Květen 9, 200718 r 150kW??? chlape máš v tom dost hokej, to ja jasný, že asi Mr.Cimbu nechapal, kdyz jsi mu řek takovouhle kravinu [/quote( a na kolik jsi to měl čipnutý? ty fotbalisto... omlouvám se za hokej, blbě sem si to přečetl.. už si budu navždy pamatovat, že si to měl na 150 konííííí Upraveno Květen 9, 200718 r od superfatty
Květen 9, 200718 r U 77kw motoru po chipu jednomu ze 4 kusu aut zacne klouzat spojka.Proste je to velmi slaby clanek techto motoru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.