lub Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 já se nedivim!!Najezdil jsem s ním 70000km! auto znám dost dobře!Je jasny že neni nové!V praci mam najeto 300000 naRZP VW TDI a to je docela dost.Odešlo jen turbo a to není divu,není čas na chlazení a taky rychlá jízda.Dolejvam 1.l na 14000km.Mám pocit,že se tady někde psalo i 1.l na 1000km.Na mistra fora to moc dobře nečteš!Jen jsem se ptal čím to je.Jak nekouří za tepla ale jen po ranu a jen jak je chladno,počítam tak kolem5.C.Auto si opravuji sam!Motor ne!!!!Jinak dík za divnou odpověď.Přesunu se do SEKCE OI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 (editace) já se nedivim!!Najezdil jsem s ním 70000km! auto znám dost dobře!Je jasny že neni nové!V praci mam najeto 300000 naRZP VW TDI a to je docela dost.Odešlo jen turbo a to není divu,není čas na chlazení a taky rychlá jízda.Dolejvam 1.l na 14000km.Mám pocit,že se tady někde psalo i 1.l na 1000km.Na mistra fora to moc dobře nečteš!Jen jsem se ptal čím to je.Jak nekouří za tepla ale jen po ranu a jen jak je chladno,počítam tak kolem5.C.Auto si opravuji sam!Motor ne!!!!Jinak dík za divnou odpověď.Přesunu se do SEKCE OI. myslím, že to čtu dost dobře, když říkám, že litr (a samozřejmě vidím, že na 14 t. km) je velmi dobrej výsledek. A kouří to proto, že motor už má svůj zenit za sebou, za studena jsou tam větší vůle, stírací kroužky nestačej setřít všechen olej a ten se dostane do válců, kde shoří. Většinou to taky v zimně hůř startuje, než v létě, díky větším vůlím a tudíž horším tlakům. Změř si tlaky ve válcích, porovnej mezi sebou a pak třeba taky s hodnotama novýho auta a bude ti jasno. A nevim, co ti přijde divný na tom, když tě odkážu do správný sekce, kde můžeš na tohle téma diskutovat s lidma, který mají podobný nebo i stejný problémy, jako ty. Mezi autama, kterým jsou max. 4 roky, asi moc vyšeptalých motorů nenajdeš. Proto tady taky ty sekce jsou. Pokud jsi teda to samý téma nezaložil i tam. Nedíval jsem se. Editováno: 5. Únor 2008, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VáclavSedlář Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 kouří černě nebo do šeda?Žhavící svíčky jsou v pořádku? Co by to znamenalo, kdyby do šeda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 Co by to znamenalo, kdyby do šeda? no tmavší kouř je špatně spálená nafta, šedej spíš spalovanej olej a bílej jsou vodní páry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 litr na 14tis km dolejvám běžně u 3roky starýho motoru a černě mi hned po startu blafne taky, jako asi každej dýzl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 Svíčky nové,kouř tak nějak do modra.Myslim že to je olej.Nějak moc nedolejvam.Do výměny-14000 doleji tak litr.To je asi normální. Mozna se ti lehce tlaci olej prez turbo.1l to jer fakt hodne.Ja mam nalitano prez 200 tis a myslim ze i s dost polazenym motorem a nezere nic.Liju tam 10W60 Castrol RS a turbo mam z Fabie RS zachovale tak nepousti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 ten litr můžou být přesně ty studený starty, kdy mu to vyletí výfukem nebo i skrz turbo, jak píšeš. Měl jsem ten motor taky (OI r.97) a opravdu olej nežral. Jenže po těch letech a bůhví po kolika majitelích to může mít netušený kilometry a pak se není čemu divit. Nicméně nad jedním litrem mezi výměnama a trochou kouře při startu bych se naprosto nevzrušoval a jezdil směle dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lub Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 To turbo bude ono.Za turbem u praveho kola je jakysi lapač oleje?Po rozebrání,uvnitř pár komůrek a jsou slušně od oleje.Tu a tam i kapne. Proto jsem sundal a rozebral.Otázka zní-přetěsnit a jezdit nebo nechat obcas ukápnout.Někde jsem četl,že může dojít i k takovému propoštění oleje,následnému strhávání a potom se motor dostane do neuvěřitelných otáček.Nejde chcípnout normálně jen nechat rychlost a bržděním.Jinak je pravdou,že tu nemám co dělat a proto přejdu do sekce starších vozů.Nerad se smiřuji s tímto faktem ale je to tak!To ale nemění nic na tom že auto jako je OC:1.9 TDI a další nemá chybu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 To turbo bude ono.Za turbem u praveho kola je jakysi lapač oleje?Po rozebrání,uvnitř pár komůrek a jsou slušně od oleje.Tu a tam i kapne. Proto jsem sundal a rozebral.Otázka zní-přetěsnit a jezdit nebo nechat obcas ukápnout.Někde jsem četl,že může dojít i k takovému propoštění oleje,následnému strhávání a potom se motor dostane do neuvěřitelných otáček.Nejde chcípnout normálně jen nechat rychlost a bržděním.Jinak je pravdou,že tu nemám co dělat a proto přejdu do sekce starších vozů.Nerad se smiřuji s tímto faktem ale je to tak!To ale nemění nic na tom že auto jako je OC:1.9 TDI a další nemá chybu! To co popisujes je spise uz totalni destrukce ulozeni hridele rotoru turba. To je presne ono kdy zacne motor zrat prez prdle turbo olejovou napln.Pokud nenasleduje okamzite zastaveni tak hrozi zadreni motoru behem okamziku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 Chtěl bych se zeptat jaký olej majitelé těchto motorů preferují,např při výměně po 30 tis.km dáváte 0W30 nebo 5W30?Někde jsem slyšel,že 0W30 je zbytečně moc řidký a vede i ke zvýšené sptřebě oleje.Jinak si myslím,že asi na značce moc nezáleží,já se chystám do naší O2 lít total,který mi byl doporučen,myslím,že to není špatná značka akorát mě trochu zaráží,že jsem u jejích produktů nikde nenašel "Longlife",ale možná si na to nepotrpí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 0W/30 se už tak 6.měsíců nevyrábí,ted je jen jeden LongLife a to 5W/30.Castrol nebo Shell je celkem jedno,podle mě jsou stejný. Já používám tento :http://www.olejspol.cz/castrol-zbozi-detail/castrol-edge-5-litru-bonus-zdarma-434!zpet=4 a výměna normál po 30.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 tady: http://www.olejspol.cz/castrol-zbozi-detai...-434!zpet=4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 leju tam to co mi prodaj v servisu. ted je to castrol, long life. vim že jich bylo víc, za ty tři roky jsem tam lil asi tři druhy longlifu. interval 30tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 16. Únor 2008 Sdílet Vloženo 16. Únor 2008 Včera známému při startování prasknul rozvod.řemen u 1,5roku starého Passatu 1.9TDi 77kw ve 112.000km. První reakce v servisu byla když technik viděl olepené auto jako letištní dopravce a tudíš že teda jezdí z 95% Prahu....jestli měnil rozvody při 90.000km...odpověděl mu že ne že má výměnu po 120.000km dle servis.knížky,tak mu řekl že prý je v servisní dokumentaci jasně napsáno že u vozů které jsou provozovány pouze v režimu město se má rozvod.řemen měnit v intervalu po 90.000km a že to bude asi problém s opravou na záruku,že prej už tam měl to samé u Oct.II Combi 2.0TDi(služebák nějaké kurýr.firmy) a MB s nim vyběhla...prý mu v pondělí zavolá co a jak. Ten mi dnes volal,vyprávěl mi to a ted se klepe at mu to uznaj na garanci. Můj názor je že to je nesmysl,prošel jsem schválně všechny papíry k autům a nikde v dokumentaci jsem nic takového nenašel a navíc jak mu to výrobce dokáže že jezdil jen město.....To jsem schválně zvědavej jak mu tohle dopadne. Řekl jsem mu at si nic nenechá líbit že to je nesmysl......Já s těch mojich pěti Oct.II 1.9TDI 77kw mám dvě který jezděj jen vyloženě Prahu a okolí a maj jedna přes 350.000km a druhá přes 250.000kmm,měnim u nich rozvody normál.po 120.000km a bez problému,naopak když ten rozvoďák ve 120.000km vyndám tak že by byl nějak zhuntovanej se mi rozhodně nezdá,naopak kolikrát při srovnání s novým rozdíl pomalu ani žádnej nedajdete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Únor 2008 Sdílet Vloženo 16. Únor 2008 tak at si nechá ukázat, kde to v dokumentaci pro auto je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 A koupí si pořadnej motor jako třeba 1.6 FSI a nebo 1.8 TSi kde řemen není... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 1.8TSi mám ve třech Oct.II a zatim až na malé neduhy je v pohodě,tu 1.6FSi jsem měl tak před rokem půjčenou v náhradnim autě a vůbec mě o nějakých kvalitách nepřesvědčila,nejede špatně,ale jeho ranní starty na 3.válce mě teda doslova sraly,byl to jen mžik než se chytil,ale podle mě takové moderní motory jaké se dnes dělaj by to prostě neměli dělat.Když jsem jim auto v servisu vracel a řikal jsem jim to že to studený chytá tak šíleně tak technik mávnul rukou a řekl "No jo..FSI-klasika". Pak ta pořízovací cena té 1.6FSi,to je šílenost co za to chtěj,dit je v ceně 1.9TDI a to si upřímně řečeno zas spíš vyberu ten 1.9TDi na kterej v jízdnim komfortu nemá 1.6FSi ani náhodou. Jedinná dobrá vlastnost motoru 1,6FSi je že oproti té 1.9 je tichoučká na rozjezd,ale to je celkem jasný a pak na benzín ze 115koňma-solidní spotřeba,jinak upřímně řečeno,nedivim se že tyhle motory končej a nahrazuje je 1.4TSi-hold turbo motor je turbo motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 Tak to že chytá 1.6 FSI jen na tři válce je pro mě novinka. I když ano jednou jedinkrát se mi to taky stalo, ale to jsem byl donucen nechat stát auto venku v mrazu. Jakmile jsem to nastartoval, tak jsem to hned vypl a startl znova už v pohodě.... Hold moje auto je rozmazlené z garaže Jak to myslíš že TDI je v jízdním komfortu lepší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 Tak ono srovnávat jakýkoli turbo motor s atmosférickym tak nějak nelze at je to TDI nebo TSi(každej kdo přesedne s Turba do atmosféry bude nasranej)apod.navíc u TDi je +krouťák a to je na jízdě sakra znát.Tam kde jedu s TDI na trojku,čtyřku a mám pořád v záloze bez podřazování dosti akcelerace a síly jsem třeba u toho FSI musel jít bez debat na dvojku a roztočit ho jinak by motor vyletěl na nafackoval mi,tudíš v tomto mnohem nižší hlučnost,lepší akcelerace pro TDi. Hlavně po městě je jízda s TDI mnohem příjemnější a komfortnější než s FSi.FSi je ale zas jednoznačně kultivovanější na rozjezd a živější v přechodu z jedničky na dvojku,v tom TDi ztrácí,to má tu dvojku takovou mdlou než se roztočí,ale naopak zas u TDi při přeřazení na trojku se dostáví pěknej zátah že jednoznačně ukážu FSi zad.světla. Nechci tu porovnávat výkon TDI-FSi,v tom si myslim po jízdě z oběma motory že ve výsledku si vzájemně nemohou ujet,jen když jsem porovnal stejnou cestu za volantem TDi a pak FSi tak s tim TDi mi ta jízda přišla daleko klidnější a příjemnější..to FSi mi přišlo takové roztěkané. Hlavně mi teda i k mému překvapení přišlo to FSi hlučnější při jízdě na dálnici oproti TDi,v tom jsem byl sám překvapen. S těma startama se mi to stalo každé ráno a né v zimě,bylo to na jaře 2007 a auto stálo obě noci co jsem to měl doma v garáži,takže nějak promrzlé určitě nebylo a oba ranní starty byli na 3.válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 karlos3 : OK v něčem souhlasím a v něčem ne A co se týká startů na 3 válce tak nikde jsem o tom nečetl ani neslyšel, že by to byl problém FSI respektive 1.6 FSI motorů a jak říkám mě se to za necelé tři roky stalo jen jednou jedinkrát a to ještě proto, protože je auto rozmazlené garáží a jednou bohužel muselo stát venku a na mrazu. Nicméně vím, že servisi dělali zdarma přehraní SW řídící jednotky, která měla řešit kromě dlouhodobé jízdy ve vysokých otáčkách (typicky dálnice) s N95 i studené starty... Jelikož jezdím na N98 tak netuším, zda nový SW opravdu pomohl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 karlos3 : OK v něčem souhlasím a v něčem ne A co se týká startů na 3 válce tak nikde jsem o tom nečetl ani neslyšel, že by to byl problém FSI respektive 1.6 FSI motorů a jak říkám mě se to za necelé tři roky stalo jen jednou jedinkrát a to ještě proto, protože je auto rozmazlené garáží a jednou bohužel muselo stát venku a na mrazu. Nicméně vím, že servisi dělali zdarma přehraní SW řídící jednotky, která měla řešit kromě dlouhodobé jízdy ve vysokých otáčkách (typicky dálnice) s N95 i studené starty... Jelikož jezdím na N98 tak netuším, zda nový SW opravdu pomohl... Naprosto souhlasím, že když tam patří N98 tak tam leju N98....na N95 bych ten můj dvojlitr musel tlačit ráno z garáže, nebo mu dávat kyslík, aby to vydejchal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 To vim že FSi maj jezdit na N98,ale prý ta 1.6FSi i na N95,ale vim že jsem někde četl že pak ten efekt dvouvrstvého vstřikování na N95 je tam tam.Nevim tohle jsem četl,osobní dlohodobou zkušenost z normál FSi nemám,jen ty 2.dny co jsem jí měl půjčenou. U těch mojich 1.8TSi jezděj řidiči taky na N98,ale párkrát tam prej natankovali normál N95 na co on taky může jezdit a prej naprosto v klidu,žádnou změnu nepocítily,ani na startech a ani výkonu.......tak taky vidim na účtech od pohon.hmot od nich co mi dávaj jak střídaj N98 a N95. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomson Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 To vim že FSi maj jezdit na N98,ale prý ta 1.6FSi i na N95,ale vim že jsem někde četl že pak ten efekt dvouvrstvého vstřikování na N95 je tam tam.Nevim tohle jsem četl,osobní dlohodobou zkušenost z normál FSi nemám,jen ty 2.dny co jsem jí měl půjčenou.U těch mojich 1.8TSi jezděj řidiči taky na N98,ale párkrát tam prej natankovali normál N95 na co on taky může jezdit a prej naprosto v klidu,žádnou změnu nepocítily,ani na startech a ani výkonu.......tak taky vidim na účtech od pohon.hmot od nich co mi dávaj jak střídaj N98 a N95. Vrstvené vstřikování má pouze Scout 2.0 FSI. Normální kokta 1.6 a 2.0 FSI má homogení směs a oba mohou jezdit na N95 (rozdíl není znát - vlastní zkušenost) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Včera známému při startování prasknul rozvod.řemen u 1,5roku starého Passatu 1.9TDi 77kw ve 112.000km. Jestli je 1,5 roku starý, tak už má určitě rozvody dokonce po 150.000 km místo po 120.000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Já mám 2x Oct.II taky právě rok a půl staré a mám výměnu po 120.000km,četl jsem v brožuře že výměny po 150.000km maj od kódu BLS a ze začátku taky né všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.