Sponty Vloženo 19. Duben 2011 Vloženo 19. Duben 2011 průměr mám kolem 8litrů, je to ale pořád samá křižovatka, takže rozjezdy 1-2. když ale jedu v klidu třeba na 2rychlostni stupěn a jen tak to lechtám tak mam třeba 5-6 litrů aktuální, ale jak to trochu přišlápnu tak hned je aktuální třeba na 15ti. ale asi to je normální, když to sou popojížděčky po městě. Citovat
jaydoo Vloženo 19. Duben 2011 Vloženo 19. Duben 2011 Aktuálni spotrebu neber v úvahu. Na 1,8T som mal aj 66L ! Citovat
RPJI Vloženo 20. Duben 2011 Vloženo 20. Duben 2011 ahoj, koupil sem ojetou OII z německa, 1.9tdi 2007rv. + DPF najeto 74tis. a přijde mi že po městě mi to žere docela, když jenom lechtám plyn tak mi aktuální spotřeba na PP ukazuje třeba jenom 5-6litrů ale jak na to malinko šlápnu tak vyletí hned třeba na 9-10 a klidně i na 15 atd... je to normální ? zase na druhou stranu když jedu třeba na tempomat 100 tak je to kolem 5-6 l. Je to normální abych měl ve městě průměr třeba 8 litrů ? bydlím ve městě kde se skoro furt popojíždí 1-2-3 samej kruháč atd... díky za rady. Ahoj , to tam máš zaplou určitě okamžitou spotřebu, to je normální ře tam skáčou takové hodnoty, ono si to myslí že kdyby jsi jel 100 km takovou rychlostí třeba 25 km/h , tak ti to sežere třeba 15 litru /100 km ,ale když si daáš průměrnou spotřebu tak tu máš ve městě tak 6-8 litrů , a to je normální Citovat
RPJI Vloženo 20. Duben 2011 Vloženo 20. Duben 2011 průměr mám kolem 8litrů, je to ale pořád samá křižovatka, takže rozjezdy 1-2. když ale jedu v klidu třeba na 2rychlostni stupěn a jen tak to lechtám tak mam třeba 5-6 litrů aktuální, ale jak to trochu přišlápnu tak hned je aktuální třeba na 15ti. ale asi to je normální, když to sou popojížděčky po městě. Ahoj , to tam máš zaplou určitě okamžitou spotřebu, to je normální ře tam skáčou takové hodnoty, ono si to myslí že kdyby jsi jel 100 km takovou rychlostí třeba 25 km/h , tak ti to sežere třeba 15 litru /100 km ,ale když si daáš průměrnou spotřebu tak tu máš ve městě tak 6-8 litrů , a to je normální Citovat
HTP 12V Vloženo 23. Duben 2011 Vloženo 23. Duben 2011 Dneska mně potěšil pohled na PP Furt jezdím spíš kratší trasy a dost po dálnici, takže mám spotřebu kolem 6l, delší cesty převážně po dálnici jsou tak 5,3-5,5l/100km. Jel jsem vcelku svižně do Budějovic a zpátky, po "dálnici" jenom kolem Písku, jinak 1.a 2.tř a trochu město. Rychlost mimo město 100-110km/h, občas předjetí s plynem na podlaze, rozhodně žádná jízda na spotřebu Když bych se snažil jet na spotřebu a jel 90km/h bez předjíždění, tak by se určitě nechalo jet pod 4,5l/100km. Jo a PP mi měří přesně, přidává tak max 0,1l, rozhodně neproměřuje o půl litru, jak tady s tím jiní mají problémy Citovat
jaydoo Vloženo 23. Duben 2011 Vloženo 23. Duben 2011 Dneska mně potěšil pohled na PP Furt jezdím spíš kratší trasy a dost po dálnici, takže mám spotřebu kolem 6l, delší cesty převážně po dálnici jsou tak 5,3-5,5l/100km. Jel jsem vcelku svižně do Budějovic a zpátky, po "dálnici" jenom kolem Písku, jinak 1.a 2.tř a trochu město. Rychlost mimo město 100-110km/h, občas předjetí s plynem na podlaze, rozhodně žádná jízda na spotřebu Když bych se snažil jet na spotřebu a jel 90km/h bez předjíždění, tak by se určitě nechalo jet pod 4,5l/100km. Jo a PP mi měří přesně, přidává tak max 0,1l, rozhodně neproměřuje o půl litru, jak tady s tím jiní mají problémy To mas z ktoreho auta??? Citovat
HTP 12V Vloženo 23. Duben 2011 Vloženo 23. Duben 2011 O2 combi 1,9 TDI, proto jsem to dal sem. Fabia s HTP by to tímhle tempem zvládla tak 5,5-6l/100km, víc rozhodně ne. Citovat
radox Vloženo 25. Duben 2011 Vloženo 25. Duben 2011 mam octaviu combi 1,9 tdi, rv. 11/2008, naj. 44tkm pri jazde som zacul spod kapoty cudny zvuk(natrhnutý remen na alternatore klepal o kapotu), tak som hned zasiel do servisu(cca.4km), otvoril som kapotu a prave sa mi remen uplne roztrhol, tak som hned zhasol motor. Dosiel technik a kazal mi nastartovat auto, aby som vosiel do garaze na zdvihak, ze mi to pozrie, motor vsak uz nechcel nastartovat(ani ho nepretocilo), tak sme ho zatlacili...zistil vsak, ze sa mi ten roztrhany remen z alternatora navinul na ozubene koleso pod rozvodovy remen a poskodil aj rozvodovy remen...bude stacit vymenit rozvody a remen na alternatore, alebo mam pocitat s niecim horsim? stalo sa uz nieco podobne niekomu? Citovat
madjackob Vloženo 27. Duben 2011 Vloženo 27. Duben 2011 Pánové...dotaz chci přejít na octu 2 4x4 1,9tdi...mam zajimavý kousek ke koupi.....potřebuju vědět realnou spotřebu někoho kdo ji ma....a kolik si da najet na plno..... můžou být poznatky s chipem i bez.... děkuji moc Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 27. Duben 2011 Vloženo 27. Duben 2011 Mám dlouhodobou (roční) reálnou (od natankování plné po plnou) spotřebu 6,5 L/100km. Dost jezdím město. Na plnou najedu kolem 850km (nádrž mám 56L). Chip nemám (zatím). Při koupi 4x4 bych se zaměřil mimo jiné jako u předohrabky na: kardanku a její hlučnost, všechna ložiska kol a levé gufero na ose vzadu. Dost často to tam rosí (pokud je v rozvodovce ještě nějaký olej). Citovat
AlesK Vloženo 27. Duben 2011 Vloženo 27. Duben 2011 Chlapi, jaký je prosím vás interval výměny rozvodů u 1,9 TDI PD? Někde píšou 120tis.km, někde 150tis.km. Kód motoru je BXE, rok výroby 2008. Mám teď možnost koupit O2 po leasingu s necelýma 120tis.km, a potřeboval bych vědět jestli to první co mě čeká budou rozvody. A na kolik to tak vyjde, origo škoda servis vs. neorigo díly. Díky Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 27. Duben 2011 Vloženo 27. Duben 2011 Podle mě 2008 už má 150tis. Rozhraní snad bylo 2007. Před tím bylo 120tis. Měl by jsi to mít v servisní knížce. Ale při koupi bych rozvody měnil preventivně-nevěřil bych počtu najetých km. Autorizák 12 tis. s prací. Mě je dělali v neautor.serv. Díly jsem si sehnal sám (včetně pumpy) ZDE Práce kolem 2 tis. Citovat
dany01 Vloženo 27. Duben 2011 Vloženo 27. Duben 2011 kolik vám žere oleje TDI 77kw? mám to od 6.4.06,olej jsem hodně často kontroloval tak do 5000km,to to kleslo min.,pořád to bylo v horní části měrky,pak tak v 10000km jsem dolil 0,25l,v 16000km dalších tak 0,25l,a dnes při jízdě po dálnici se mi na maxi-dotu rozsvítilo Kontrola hladiny oleje,tak jsem hned zastavil a dolil tam 0,45l a zas o.k. Chci se zeptat jestli je to normál.!!!jsem zvyklí ze starých TDI že jsem jezdil od výměny k výměně bez dolívání oleje. Máte někdo zkušenost s přechodem na long-lifeIII(5W-30),ptám se proto jestli ho tam ted můžu začít dolévat i když jsem doposud dolíval long-lifeII(0W-30),nebo mám počkat až budu měnit olej tak až pak přejít na longIII? Na ten long-lifeIII by to snad mohlo žrát olej méně. Prosím o váše zkušenosti,díky. Ja čo mám skúsenost s s long-life nastavením výmeny oleja QG1 - cca po 15000 km signalizuje kontrolka málo oleja, dolejem 1 liter a do výmeny je pokoj. Takto som to mal aj na 1,9 tdi 96kW passat a tak podobne aj octavia 1,9 tdi 77 kW. Autá jazdili dialnice, akurát na 2,0 TDI 103 kW sme museli dávať väčší pozor , tez papal ojela viac. použité oleje 5W-30 , 50700 - my Castrol edge. Citovat
dany01 Vloženo 27. Duben 2011 Vloženo 27. Duben 2011 Chlapi, jaký je prosím vás interval výměny rozvodů u 1,9 TDI PD? Někde píšou 120tis.km, někde 150tis.km. Kód motoru je BXE, rok výroby 2008. Mám teď možnost koupit O2 po leasingu s necelýma 120tis.km, a potřeboval bych vědět jestli to první co mě čeká budou rozvody. A na kolik to tak vyjde, origo škoda servis vs. neorigo díly. Díky BXE má interval výmeny rozvodov 150000km - my máme v robote BXE od roku 2007 je tento interval, robota 100 euro, material cca 150 aj s vodnou pumpou - neznačkový servis, orig. servis škoda - rátaj cca 600-700 euro. Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 27. Duben 2011 Vloženo 27. Duben 2011 to 'dany01': Přijde mi odpovídat na příspěvek který je 5 let starý nesmysl, ne? Navíc poslední aktivita uživatele roman5a9 byla 22. květen 2008 - 16:47 od té doby zde nebyl Citovat
AlesK Vloženo 27. Duben 2011 Vloženo 27. Duben 2011 Díky, ty kilometry by měly sedět, takže budu mít 30tis.km k dobru. Je to auto z firmy a znám toho kdo s tím jezdí a hlídá mi to. V servisu škoda říkali cenu za výměnu rozvodů 12, resp. 15 tis.Kč za komplet servis ve 150tis.km. Ta neorigo sada rozvodů HEPU vypadá dobře a ta cena je výrazně sympatičtější, otázkou je jak je to s kvalitou, resp. výdrží této sady. Pak ještě trochu váhám s olejem, bude tam po servisu Longlife, ale mám dilema co tam dát pak, počítám že se s tím pak najede cca 15.000km za 2 roky. Předpokládám, že by stačila nějaká syntetika pro PD motory co splňuje normu VW 507.00 nebo 505.01 Citovat
princess Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Me to zaskube kdyz mam vyssi rychlostni stupen a slapnu na plyn,necim to je ale ted si nemohu vzpomenout co udela to prej tak 10 x a odejde to nove stoji kolem 5tis tak si davam pozor radim tak 2000ot/min a nikdy mi to neskubne i kdyz seslapnu plyn na podlahu Citovat
jarin57 Vloženo 18. Květen 2011 Vloženo 18. Květen 2011 Ahoj,občas mám problém při startování motoru BKC.V motoru to silně zaklepe,má snahu ale nenastartuje.Při dalším startu vše OK.Co to může dělat,je to problém nebo ne?Nemůže se poškodit?Díky za rady. Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 18. Květen 2011 Vloženo 18. Květen 2011 Máme stejný motor. Kolik máš najeto? Dělá to teplý nebo studený? Citovat
jarin57 Vloženo 18. Květen 2011 Vloženo 18. Květen 2011 Ahoj,většinou studený a najeto 147500km,ale dělal to i dříve. Citovat
hudyx Vloženo 21. Květen 2011 Vloženo 21. Květen 2011 Malý dotaz, když měním palivák na 1.9 TDI 77KW, mám si při "napouštění filtru" otevřít ten šroubek na odkalení, nebo si ho při výměně nemusím ani všimnout? Citovat
robbox Vloženo 23. Květen 2011 Vloženo 23. Květen 2011 Ahoj,nechal jsem dělat spojku v autorizovanem servisu při 198ti km(občas proklouzla+ brala dole) už neprokluzuje cena 12tis Kč.Jen mě zaraží že pořád ber od spodu je to normální?Díky za info Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.