Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Tomu dojezdu kterej mi to ukazuje věřím ale až od půlky nádrže, už to mám vyzkoušený. Dojezd je o ničem, když natankuješ plnou u pumpy od který to pak sypeš z hódně dlouhýho kopečku tak ti ukáže i 2000km :) Já to zajel cíleně z JH do Jemnice a to sem se neloudal (ještě sem i předjížděl :lol::'> ) a Maxík mi tenkrát ještě 0,3 ubíral takže je to stejně zkreslený, byly dobrý podmínky a od tý doby sem už to nezkoušel a asi ani nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodo-Kolín: Tak o tom žádná, jenže podle tý reality se ten budík dá v pohodě naladit a průměrnou spotřebu ukazuje přesně, jen dojezd bude pořád proměnlivej podle toho jak zrovna jedeš ale od půlky nádrže už je to reálnější a ke konci o hodně přesnější ;)

btw na spotřebu (ale i ostatní finance kolem auta) sem začal používat program Moto assistant a oproti spotreby.cz to má jednu velikou výhodu, je to vlak kterej má strojvedoucího narozdíl od spotreby.cz, tam vlak sice jede ale nikdo ho neřídí :lol::'>

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jaké máte zkušenosti s long life oleji. Mám OII 1.9 TDI 74 kW r.v. 2010 najeto cca 25 000 km s intervalem výměny oleje po 2 letech nebo 30 000 km. Mám strach, že při takto dlouhém intervalu může docházet k postupnému poškozování motoru. Předtím jsem měl taky OII se stejným motorem ale pevným intervalem ( 1 rok nebo 15 000 ) a ten olej co jsem z toho vypouštěl byl na okraji životnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to delam taky tak, liju olej LL ale menim ho po 15 000 km, LL je redsi cili zacne driv mazat pri studenym startu i v zime oproti oleji na pevny interval a pravdepodobne ma i navic aditiva ktere v pohode vydrzi ten 15 000 interval...a cenovej rozdil je par stovek, cili neni duvod proc nedat LL olej na 15 000 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 paldous

Nejsem si jist jestli víš, že také existují lehkoběžníkové oleje NO LL. Apropo jsou trochu levnější a obsah aditiv vydrží déle než u LL.

2 Murphy 35

Jak zde psal Šulda - je o tomto tématu mraky vláken. ;) Osobně za sebe, ale určitě bych přešel na servisní interval OG2 ( 15000/rok) a ohledně oleje jestli LL nebo lehkoběžník to už je volba pro tebe. Myslím, že ani s jedním neuděláš chybu. Jen pozor na výběr pokud máš DPF. ;) l

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty voe to je tak když to ťukáš v práci v mobilu a najednou přijde frmol a nemáš čas si to kontrolovat :) Pako jsem ale zas takový určitě ne takže přijměte omluvu za to že sem vás uvedl v omyl a v tý citaci sem to trestuhodně přehlídl, opravdu tam patří 15000km :wub:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...