Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Mám taký LED VoltMeter to 12V zásuvky, Občas ho používam, zajtra to skúsim.Ale ak osi pamatám , tak ráno mávam cca 12,44V, po naštartovaní 13,8 a za chvilu cca 14,XX, presne neviem, zajtra, to zmeriam.

Těch 12,44V před nastartováním byla samotná AKU - jak je to pod 12,5V měla by se dobít.

Po nastartování by ti to mělo ukazovat 14,1 - 14,4V. A to i s denním svícením což obnáší již start se zapnutými potkávacími světly. Osobně si myslím že 13,8V je málo a něco by to mohlo naznačovati - že ten alternátor má již svá nejlepší léta za sebou. Další důvod k tvé závadě ohledně vybíjející se baterii. Co se týká nafty určitě máš někde v okolí značkovou pumpu ÖMW, AGIP - na všech těchto pumpách mají prémiovou (Arktickou) naftu, když tedy na Benzině v tvém okolí nemají VERVU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 princess

Domnívám se že ani ty nemáš chladící kapalinu v okruhu na teplotu -40°C. To by totiž znamenalo, že tam máš v okruhu jen čistou kapalinu G12 a to rozumný člověk nebo servis nedělá, protože ví jaké následky to má. Přiměřené ředění je 1:1 a v tomto poměru to vychází na cca -29°C.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.....................ja pocas zimy tankujem 3/4 normalnu naftu, 1/4 premiovu a na to jeden a pol odmerky VIFu...............................

V tom případě proč tankuješ prémiovou naftu, když ji v tom ředění degraduješ na tu o něco málo lepší obyčejnou?????? :kol-44: Proč rovnou nenatankuješ plnou nádrž prémiové??? Vždyť na té nádrži to dělá velmi malý finanční rozdíl. :kol-32: Tak tomu nerozumím, asi to má vyšší důvod. :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám taký LED VoltMeter to 12V zásuvky, Občas ho používam, zajtra to skúsim.Ale ak osi pamatám , tak ráno mávam cca 12,44V, po naštartovaní 13,8 a za chvilu cca 14,XX, presne neviem, zajtra, to zmeriam.

Tak som dnes meral, A bolo to tak, rano 12,4, potom 13,6 a 13,8 po 10 min po 20min 14,5V a tam to ostalo dokonca.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 princess

Domnívám se že ani ty nemáš chladící kapalinu v okruhu na teplotu -40°C. To by totiž znamenalo, že tam máš v okruhu jen čistou kapalinu G12 a to rozumný člověk nebo servis nedělá, protože ví jaké následky to má. Přiměřené ředění je 1:1 a v tomto poměru to vychází na cca -29°C.

:kol-47: 1:1 je do -38°C :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak, na 1.9 TDI BXE neviete co stoja v servise rozvody + vodna pumpa?

Materiál - 5.600,- ( sada rozvodů, pumpa + šrouby )

Práce - 1.560,- ( řemen d+n, vyčištění prostoru rozvodů, pumpa d+n )

Ceny bez DPH.

Autodružstvo Frýdek-Místek

Editováno: , autor: nuff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-47: Najhorsia nafta+benzin je na LUKIOL

U LUKOILU tankuju naftu docela často jak do Okty tak i do předchodí fabie a kdysi jeste benzín do felicie, a nikdy jsem neměl problém.Možná je to taky o jednotlivých čerpačkách....

Dívál jsem se i na výsledky ČOI a byla tam konkrétně pumpa LUKOIL u které tankuju a všechno měla v pořádku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...