Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Děkuji za ujištění :-)

Jde o to, kdy auto začne být tak drahé na provoz, že se vyplatí si koupit nové, ale kupovat nové auto každé 3 roky se mi moc nechce.. To jsou pak k ničemu všechny ty investice do něj v průběhu času.. Si člověk třebas přídavné topení za 3 zimy, které jsou například jako tato ani neužije..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ahoj lidi potřebuji poradit mam 1,9 tdi 77 kw po nastartování my cuká motor a když jsem to měl napíchnuté tak mi to hlásí chybu 16685 412D vynechání zapalování 1, valce nevíte někdo čim to muže být už jsem měnil setrvák protože jsem myslel že je vpr.... a že to cukání bude tím a tim to nebylo dík za odpověd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim... V tehle zime se mi rano rozblika cervena kontrolka teploty a zacne to pipat. Kdyz nebyly takove mrazy,stacilo auto chcipnout a nastartovat. Ted az po chvili, tak me napadlo,ze to asi bude zavisle na teplotu. Puvodne jsem si myslel,ze je teplomer spinavy????? Pritom voda tam je chvili,protoze to bylo na rozvodech. Je mozny, ze voda zamrza,nebo teplomer spinavy? Diky vsem za rady, pripadne to odvezu tam co delali rozvody... Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chcem sa s vami poradiť. Keďže tu máme poriadnu zimu, tak auto začalo haprovať. /1.9 TDi, 2005 MR/

Teplota mávame pod-10 st. Mám problém s ranným štartovaním. Ale nie zakaždým. Bolo -11, nenaštartoval som, pomocou štartovacích káblov naštartovalo auto okamžite, na druhý den -14, ráno som naštartoval. Denne najazdím 80-90 km. Meral som spotrebu baterie, mal som 60mA, teraz 20mA čo je ok. Baterka má 3 roky, dobíjal som ju.

Cez víkend sme boli na severe, v noci -20, rano ani škrt, kablami som hned naštartoval. Prešiel som pár km, po 2 hod auto štartovalo okamžite.Na druhý deň -25,ked som isiel štartovať -17. Auto ani škrt, vybil som baterku do vynulovania času, pomocou káblov už bol tiež problém, ale na 3x som naštartoval. po cca 25min na volnobeh som sa pohol ale po cca 1 km, auto začalo cukať, nereagovalo na plyn a ž zhaslo. Bol problém s naštartovaním, baterka točila auto nič. Po chvili naštartovalo, na volnobeh bežalo normálne, pri rozbehu cukalo, strácalo výkon, zase zhaslo. Po naštartovaní som išiel na pumpu, dotankoval častvu navtu, dolial aditivum Castrol TD, nechal bežať motor cca 30-35 minut a potom už išlo normálne. Išiel som ale pomaly, nenakladal som mu, lebo som išiel cez Donovaly, tak nech sa niečo nestane. Inak už týžden dolievam zimný VIF, ale ked som ho dnes vytiahol z kufra, že dolejem, tak bol zamrznuty, len na povrchu trošku tekutý.

1. Bola zamrznutá nafta? Čo pužívate proti jej zamznutiu ?

2. Rovno vymeniť palivový filter ?

3. Problémy so štartom. Vyhodiť 3 ročnu bateriu a kupit novu ?

4. Mám kúpiť nejaký štartovací box ?

http://www.hej.sk/auto-moto-pneu/obchod/881148/startovacie-boxy/nabijacka-startovaci-box-black-decker-bdjs350-350-amp-cierny-cerveny/

5. Mám problém s teplým štartom, nepomohla by úprava štartovacej dávky aj pre "studený štart ?

6. Občas mám chybu 17057 - valec 3 zhavici obvod (Q12): chybna funkce ....rovno vymeniť ? Má to súvis so štartom?

Píšem to do tejto témy, lebo si mysím, že je to téma o dieslovom motore.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim... V tehle zime se mi rano rozblika cervena kontrolka teploty a zacne to pipat. Kdyz nebyly takove mrazy,stacilo auto chcipnout a nastartovat. Ted az po chvili, tak me napadlo,ze to asi bude zavisle na teplotu. Puvodne jsem si myslel,ze je teplomer spinavy????? Pritom voda tam je chvili,protoze to bylo na rozvodech. Je mozny, ze voda zamrza,nebo teplomer spinavy? Diky vsem za rady, pripadne to odvezu tam co delali rozvody... Dik

Do kolikati mas nemrznouci smes? G12 do -40?? Pak by nemel byt problem ale pokud sviti kontrolka tak mas asi do -20,muj nazor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"předčti si návod na aditiva skladovat do plus pět" - to mi je na dve veci, pretože ich potrebujem mať v aute, ked idem tankovať. Nebudem ich nosiť na hotel.:)

"zkontroluj dobíjení ale podle mě je baterka KO" no ale po naštartovaní pres kabely po 5 min behu nastartuje okamžite, aj po 8 hodinovom stáni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

baterka nemusí mít kapacitu kterou má mít

když to aditivum nevemeš na hotel tak tam naleješ želatinu která možná více uškodí než pomůže

dobíjet to může ale třeba málo

to sou jen návrhy - po internetu ti to nezměřim kolik to dobíjí a jak je natom baterka taky nepoznám bohužel jen názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chcem sa s vami poradiť. Keďže tu máme poriadnu zimu, tak auto začalo haprovať. /1.9 TDi, 2005 MR/

Teplota mávame pod-10 st. Mám problém s ranným štartovaním. Ale nie zakaždým. Bolo -11, nenaštartoval som, pomocou štartovacích káblov naštartovalo auto okamžite, na druhý den -14, ráno som naštartoval. Denne najazdím 80-90 km. Meral som spotrebu baterie, mal som 60mA, teraz 20mA čo je ok. Baterka má 3 roky, dobíjal som ju.

Cez víkend sme boli na severe, v noci -20, rano ani škrt, kablami som hned naštartoval. Prešiel som pár km, po 2 hod auto štartovalo okamžite.Na druhý deň -25,ked som isiel štartovať -17. Auto ani škrt, vybil som baterku do vynulovania času, pomocou káblov už bol tiež problém, ale na 3x som naštartoval. po cca 25min na volnobeh som sa pohol ale po cca 1 km, auto začalo cukať, nereagovalo na plyn a ž zhaslo. Bol problém s naštartovaním, baterka točila auto nič. Po chvili naštartovalo, na volnobeh bežalo normálne, pri rozbehu cukalo, strácalo výkon, zase zhaslo. Po naštartovaní som išiel na pumpu, dotankoval častvu navtu, dolial aditivum Castrol TD, nechal bežať motor cca 30-35 minut a potom už išlo normálne. Išiel som ale pomaly, nenakladal som mu, lebo som išiel cez Donovaly, tak nech sa niečo nestane. Inak už týžden dolievam zimný VIF, ale ked som ho dnes vytiahol z kufra, že dolejem, tak bol zamrznuty, len na povrchu trošku tekutý.

1. Bola zamrznutá nafta? Čo pužívate proti jej zamznutiu ?

2. Rovno vymeniť palivový filter ?

3. Problémy so štartom. Vyhodiť 3 ročnu bateriu a kupit novu ?

4. Mám kúpiť nejaký štartovací box ?

http://www.hej.sk/au...cierny-cerveny/

5. Mám problém s teplým štartom, nepomohla by úprava štartovacej dávky aj pre "studený štart ?

6. Občas mám chybu 17057 - valec 3 zhavici obvod (Q12): chybna funkce ....rovno vymeniť ? Má to súvis so štartom?

Píšem to do tejto témy, lebo si mysím, že je to téma o dieslovom motore.

Odpovím ti podle mého názoru na všechny tvé body:

ad 1) měl jsi standardní naftu ne prémiovou což byla chyba. Zanesl se ti palivový filtr částečkami parafínu. Pomoc je jednoduchá tankovat prémiovou naftu dobrou zkušenost mám s VERVOU od Benziny

2) palivový filtr bych určitě po této situaci vyměnil

3) s tou baterkou je to oříšek. Ale podle toho co píšeš bych nechal vyměnit všechny žhavící svíčky, protože to vypadá že ti na 3 válci nefunguje. To by mohlo enormě zatěžovat Aku ve spojení s tímto mrazem. Pak bych ji dobil a jezdil. Pokud se ti zase rychle vybije tak bych zkontroloval dobíjení. Pokud bude dobíjení v pořádku tak AKU prostě dosluhuje.

4) osobně bych neinvestoval do startovacího boxu, a ty peníze dal do žhavících svíček

5) úprava teplého startu je dobrá věc, ale domnívám se že na studené starty nemá vliv.

Tak takhle bych to viděl a řešil já.

Zde ti dávám odkaz na žhavící svíčky http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-octav-2?brand=SKODA&model=OCTAVIA

Jinak co se týká VIFU tak ten se v mrazu mění na želatinu. Pokud ho pak zahřeješ, hned je zase kapalný. Apropo jeho vlastnosti se projeví až v naftě. Ale pokud do obyčejné nafty naliješ VIF tak z ní ARKTICKOU (prémiovou) nikdy neuděláš. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za rady. /to s tým nosením na hotel bol for:) /

tiež to tak vidim tie body.

1.Prémiovú naftu. - Ale nie je všade, u nás Benzinu nemáme, preto som začal dávať VIF.

2. Palivový filter vymením

3. Vymenim aj žhaviče.

4. Ako skontrolujem dobíjanie ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ja pocas zimy tankujem 3/4 normalnu naftu, 1/4 premiovu a na to jeden a pol odmerky VIFu. Mal som -29°C v noci, rano som startoval pri -24°C a nastartoval som uplne bezproblemov a nezostal som ani po par kilometroch stat :). Ak tankujes na tych najlacnejsich "dedinskych" pumpach typu Benz... u nas, tak to proste bude zamrzat. Ta cena 1.310€ za liter je sice lakava, ale jazdit za 5.6l nemam vobec zaujem - ked mam dlhodobu 5.0l podla blockov :). Ja preferujem osobne CS Sindler v NR (minuly rok v tejto kombinacii som vydrzal -35°C v Alpach) a inak Slovnaft.

Editováno: , autor: asdfg1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja preferujem osobne CS Sindler v NR (minuly rok v tejto kombinacii som vydrzal -35°C v Alpach) a

inak Slovnaft.

Fakt slovnaft?? Ja sa im u nás vyhýbam. Tankujem na Jukoil. Asi zmením značku. Dnes som tankoval na Shell a cena bola 1,619€ a to je kurna uz dosť veľa!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...