Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

No a neni potreba menit i setrvak ?

Presne to dela takhle:

Pri jazde na 4-5 ale pri 2000-2500 otáčach pri pridaní plynu mi vyskočia otáčky skoro o 500, potom padnú zase naspat a až potom auto začne zrýchlovať. Pri inych rychlostiach to nepozorujem.

co pak treba menit? jenom spojku?

Tak spojka vymenená, je to radosť teraz jazdiť. Rozjazdy, pridanie na 4. a 5. stupni, no paráda. Spojka zaberá pekne odspodu, a aj rychlosti sa dávaju tak nejak presnejsie. alebo tuhšie :-)

A čo sa ešte zmenilo, tak mám taký subjektívny dojem, že tie teplé štarty sa zlepšili. Pred výmenou spojky som za teplého motoru štartoval tak 3-4 sekundy, teraz tak asi 1-2. Ale je to čerstvé, tak to ešte len "testujem a pozorujem"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Tak musej z něčeho žít.

Jinak já jsem tento týden pokořil 271tis.km :kol-31:

Vyměněno:

  • na motoru vše origo (ale zrovna teď objednávám spojku se setrvákem) pouze měněn altík (prevence)
  • na podvozku: všechna ložiska kol, homokinetické klouby, tlumiče a tyčky stabilizátoru, zadní lůžko-uložení přední nápravy
  • chladič klimatizace (teklo chladivo horní plastovou zátkou-vyměněno za nový typ bez zátky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...