Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

ahoj lidi potřebuji poradit mam 1,9 tdi 77 kw po nastartování my cuká motor a když jsem to měl napíchnuté tak mi to hlásí chybu 16685 412D vynechání zapalování 1, valce nevíte někdo čim to muže být už jsem měnil setrvák protože jsem myslel že je vpr.... a že to cukání bude tím a tim to nebylo dík za odpověd a ještě jsem chtěl se zeptat že to cukání přestane když se motor zahřeje na provozní teplotu a jenom klesne teplota pod 90 stupnu tak to zase začne

Editováno: , autor: krpes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec škodováci

mám problém když jedu a sešlápnu spojku takto tak divně zahučí.... děje se to i když prudce pridám plyn a hned ho pustim.... už sem s tim byl 2x v servisu a když to projížděli tak to neudělalo ani jednou ( asi se auto nechce do servisu) tak kdyby vás něco napadlo co by to mohlo bejt tak mi dejte prosím vědět... setrák to neni ten by hučel pořád ale tohle je jen při sešlápnutí spojky a při prudkym přidání plynu.

dík za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute,chcem sa opytat na OCTAVIU 1,9Tdi,77kW 4x4. Mam problem s radenim rychosti resp. s vyradenim do neutralu. Casto sa mi stava ze ked potrebujem zaradit 1stupen tak musim zoslapnut spojku 2x,to iste plati aj pri spiatocke.Zaujimave je, ze niekedy je problem dat neutral z 1 alebo spiatocky. Pri vyradeni na neutral samozrejme spojku nemozem zosliapovat 2x tak musim mierne nasilne zaradit neutral.Nemal to uz niekto?je to spojka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám problém, když stojím a motor běží na volnoběh tak motor jakoby občas škubne, nedávno sem si všiml že když lehce přidám plyn a zvýším otáčky přesně na 1000 tak to škubání nabere větší intenzitu a je rychlejší, takže se celý auto lehce klepe, byl sem s tím v servisu a mechanik mi řekl že to bude asi vadný vstřik a že to napíchne na počítač a zjistí který to je, ale když to připojil tak nic nepoznal, možná náhoda a zrovna to bylo všechno v pohodě (tlaky atd...) Nemá s tím někdo zkušenosti nebo nestalo se už někomu něco podobného ? Prý když to bude vadná tryska, tak se nemusí měnit celá, ale že na to je nějaká opravná sada, nějaké těsnění, asi gumičky či co. Prosím všechny kdo můžou ať poradí co s tím :) díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, mám jeden už dávno ohraný dotaz a předem se omlouvám, pročetl jsem celé fórum a odpovědi se mi dostalo, ale potřeboval bych aktuálnější odpověď od zkušenějších...chci si koupit octaviu II 1.9 tdi 77 kw, a můj dětinský dotaz zní : dá se v dnešní době koupit solidní ojetá Octavia II do 160 000 kč ? Samozřejmně počítám s tím, že když auto přivezu, tak okamžitě udělám rozvody a oleje....

A vyplatí se pro oktávku jet do Reichu nebo ty ceny už jsou skoro tak vyrovnané, že mám pohledat doma ?

V pondělí tu svou ( 1.9 tdi ) prodávám vzhledem k velmi mizerné výbavě a chci zase to samé, ale nejlíp v provedení elegance..

Dík za stručné odpovědi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud půjdeš k roku výroby 2004-2006 tak by to bylo docela možné (ale budeš muset za tu cenu hodně přebírat). Strašně, ale záleží na najetých kilometrech a celé historii vozu. Teď jsem akorát koukal na AAA a všiml jsem si zajímavé věci že tem mají OII Elegance 2006-2007 s cca 80.000Km za cca160.000Kč (celkem to bylo asi 6 vozů) - a to je dost pochybné. :kol-47: A takto to bude u většiny prodávaných aut z bazaru. Byl jsem v origo na výkupu (kvůli zjištění odhadní ceny na můj vůz pro pojišťovnu) a tam mi řekli (samo že po kompletní prohlídce), že by ho vykoupili za xxKč a prodávali ho cca 180 - 190tis.Kč a prodali by to. Takže výběr budeš mít dosti složitý. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tím že to bude rok 2005 počítám, a v těch AAA bych nekoupil ani smrdlavý stromeček do auta... díval jsem se na netu na jejich stránky a auta kolem toho roku 05/ 06 maj podezřele málo najeté za tu cenu co to prodávaj....no budu muset hledat, nebo slevnit ze svých požadavků a zahnout škodapřístroji a pořídit si jinou značku... :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co tak setrvacnik ??? Jinak gumicky vymenit na vstrikovacich. Zkusit zaslepit EGR...

Setrvačník by měl být snad OK, když zvednu kapotu a poslechnu si motor tak tam nic jako setrvačník necvaká, navíc má auto najeto teprve asi 95tis. Uvidím co se z toho nakonec vyklube no ...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi měsíc se snažím zjistit všechny pro i proti chiptuningu. Spousta lidí spousta názoru, takže jsem pořád váhal. Až dneska jsem kápnul na týpka , který dělá TDI od revoluce,taky donedávna chipoval. Přesvědčil mě abych nechipoval přehráváním SW ale odkázal mě na Racechip. Po jeho argumentech mechanika s dlouholetou praxí jsem upustil od klasického chipovaní a chci zkusit Racechip. Líbí se mi na tom, že tam není žádný zásah do motoru ani SW a jednoduchá montáž. Chtěl sem se zeptat, jestli s tím má někdo zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...