libero Vloženo 13. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2016 ťažké radiť,možno by pomohla audio nahrávka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Asi tak. Se spojkou jsi menil i dvouhmotu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polda3 Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 V Saturday, August 13, 2016 at 18:30, Sniper_2003 napsal: No pokud je to kód motoru BXE tak tě bude čekat,teda pokud to už bývalý majitel neudělal,výměna ojničních šroubů a pouzder. Pak se ti toto vozidlo odvděčí spolehlivostí. Jen se zeptám je ti s DPF nebo bez něj. A Tyto motory vklidu najezdí 500tis.km. Zdravim, mam taky octavku 2008 1.9 ,77KW, s motorem BXE koupenou pred 3 mesici v autobazaru. Dost se tu o tom pise.Hlavne o vymene salu a sroubu.Tak jsem to vsude mozne zjistoval,jak po opravarich tak i po servisech Š.A. a vsude me ujistuji,ze pokud budu menit oleje pravidelne a davat 10W40 tak se nemusim niceho bat. 5W40 mi na takhle stary motor nedoporucuji. Na motoru mam najeto 140 000Km. Vymenene rozvody,veskere oleje,spojka zatim v naprostem poradku. Tak nevim jak s tou klikovkou,nechat jen zkontrolovat ty srouby a saly a nebo pockat na nejakejch 160 000Km a pak to nechat vymenit? Ve Skoda auto mne ujistovali,ze pokud mam na hlave znak germany,tak se nemusim bat.Pokud by tam bylo poland,tak menit saly. Tak jsem opravdu na rozpacich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 10W40? A dela se vubec v norme 505.01? No podle me ti radi blbost. Ja mam jeste o 2 nebo 3 roky starsi auto, najeto mam skoro 250 tkm, davam tam 5W40 a nemam zadny problem. Rozhodne tam nedavej nic jineho nez 505.01 (pokud teda nemas DPF). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 10W40? A dela se vubec v norme 505.01? No podle me ti radi blbost. Ja mam jeste o 2 nebo 3 roky starsi auto, najeto mam skoro 250 tkm, davam tam 5W40 a nemam zadny problem. Rozhodne tam nedavej nic jineho nez 505.01 (pokud teda nemas DPF). Samozřejmě radí blbosti. PD není rotačka, takže 505.01 nebo 507.Odesláno z mého Le X821 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 kde je na motoru znak germany nebo poland ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 2 polda3 Vše záleží na tobě jestli je v pro tebe raději lepší investovat 5-6tis.kč a necháš to preventivně vyměnit, nebo budeš spoléhat na to že tvému motoru se tato chyba vyhnula. Jinak motorů na prodej je dost akorát si popřípadě příprav 20-27tis.kč. Je na tobě co je pro tebe lepší. Jinak pokud ti někdo radí aby jsi do tohoto motoru lil 10w-40 tak od toho člověka jdi pryč bo autům moc nerozumí. Jak psali chlapy pro tebe je důležitá norma VW 505.01 nebo VW507.00 v případě DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polda3 Vloženo 30. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2016 V Monday, November 28, 2016 at 17:38, Pavel 5 napsal: kde je na motoru znak germany nebo poland ? Ahoj,kdyz zvednes ozdobnej plast kterej je na motoru a podivas se zepredu na hlavu motoru ,tak na prave strane nahore je napsano ,bud germany nebo poland. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polda3 Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 V Monday, November 28, 2016 at 16:50, ka-spel napsal: Samozřejmě radí blbosti. PD není rotačka, takže 505.01 nebo 507. Odesláno z mého Le X821 pomocí Tapatalk Ted tam mam olej tento viz obrazek.Nekdo ho zde na foru hodne doporucoval.Ale jeden mechanik mi rikal,ze by mel strach ho tam dat,ze muze spis uskodit tim ze rozpusti nekterej bordel co je zanesenej v motoru.Jakem mate nazor vy na tenhle olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 Proto doporučojou při změně oleje proplach motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 (editace) Jak píše Šulda - při přechodu na takto vysoce aditivovaný olej je potřeba udělat proplach motoru dokonce na stránkách MO to u těchto prodávaných produktů píšou. Nicméně pokud jsi to neudělal, to neznamená že zničíš motor. Jen bych zkrátil interval výměny oleje. Takže můžeš být vklidu. Editováno: 2. Prosinec 2016, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polda3 Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 (editace) V Monday, October 01, 2007 at 21:12, Bburago napsal: No to prave nevim jestli pruplach udelal.Nedelal jsem to ja,mel jsem to u znameho :-( Editováno: 2. Prosinec 2016, autor: polda3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 Dle mého to neudělal, poněvadž pokud mu ho nedáš k oleji tak ti to neudělá. Proplach je toto http://www.millersoils.cz/engine-flush Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polda3 Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 před 5 minutami, Sniper_2003 napsal: Dle mého to neudělal, poněvadž pokud mu ho nedáš k oleji tak ti to neudělá. Proplach je toto http://www.millersoils.cz/engine-flush Ted si tak namatkou vzpominam,ze jsem mu to k tomu daval. Tak snad ten pruplach udelal :-) Ja ten olej totiz dostal,nekupoval jsem ho, tak jsem si nebyl jistej.Ale tu lahvicku jsem mu k tomu daval :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 Nu tak to je v naprostém pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polda3 Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 před 2 minutami, Sniper_2003 napsal: Nu tak to je v naprostém pořádku. Tak ted uz nechat udelat jen ty saly. Znamej co mi delal rozvody,,pracuje v nemecku v servisu VW,, sice rikal ze poslechove je dole motor OK nic tam nebylo slyset. No ,ale necham to asi pristi rok udelat. Ikdyz jak zde bylo i zmineno a i v servisech Skoda mi bylo zdeleno,ze zavady na salech jsou vyjimecne,ale obcas jsou.Ale neni to jen u motoru BXE. Proste kus od kusu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 Hlavně u BXE a jako výjimečný mi to nepříde. Když to začneš sledovat tak to poznáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 (editace) Jen u motorů v letech 2007-2009 Editováno: 2. Prosinec 2016, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 21. Duben 2017 Sdílet Vloženo 21. Duben 2017 (editace) Ahoj všichni, řešil jsem teď problém s klapkou regulátoru(škrtící klapka). Na displeji se mně občas rozsvítila žlutá kontrolka motoru. VAGem(z Číny) jsem zjistil toto: Address 01: Engine Labels: None Control Module Part Number: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 LB Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 8501 Software Coding: 0000172 Work Shop Code: WSC 73430 790 00000 VCID: 6ADB2423468A324E339-5072 1 Fault Found: 012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3103 - 000 - Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 7 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.92 V Bin. Bits: 11001010 Torque: 0.0 Nm Torque: 351.4 Nm Readiness: 1 1 0 0 0 Chybu jsem vymazal, ale po čase(cca za týden) se objevila znovu. Začalo mně to vadit, a tak jsem dle Etky do svého motoru(BXE) objednal 038128063L(cc-autodíly originál asi 4.000,-) novou. Teď je pokoj. Po demontáži jsem zjistil, že tam byla jiná(03G128063C), která patří do jiného motoru, tak jsem ji vyčistil a nechám si ji, kdyby zase byla potřeba na výměnu. Byla hodně zakarbonovaná. Viz fotky před čištěním a po vyčištění(v benzínu kartáčkem na zuby asi 2 hodiny jsem to drhnul): Editováno: 21. Duben 2017, autor: PetrL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzam92 Vloženo 30. Duben 2017 Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 (editace) Prosím, zda měl už někdo tento problém o pomoc. U O2 1.9tdi 77kW při otáčkách cca 2000 z motoru začne prudce syčet vzduch a auto se omezí na 60km/h. Nedokázal jsem určit kde to je, ale hadice jsem prohmatal a nic prasklého jsem nenašel. Editováno: 30. Duben 2017, autor: honzam92 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 30. Duben 2017 Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 Nejspíš hadice od turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzam92 Vloženo 30. Duben 2017 Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 Super, kouknu na to, diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 30. Duben 2017 Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 Mrkni na hadici od turba co jde do chladice.Vpravo dole, ja ji mel prasklou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 24. Červen 2017 Sdílet Vloženo 24. Červen 2017 Ahoj, potreboval bych poradit kde je zakopany pes. Mam motor BXE, kdy jsem na nem nechal udelat v 90tis. Km vstriky a turbo. Vse bylo zrepasovano odbornou firmou. Po repasi motor o neco ozil, ale stale nema kopanec pri seslapnuti plynu. Sami v servisu, kde to delali jiz mnohokrat neprisli na zavadu. Byl jsem u Rolbare a ten zjistil zajimavou vec, ale nevi, kde je chyba. Zjistili jsme, ze regulace nefunguje jak ma, presneji, jednou jde podle "sablony" na diagnostice a podruhe ne- je tam propad a potom to dela na regulaci skoro vlnovky a zabere to treba az pres 3tis. Otacek. Zkusili jsme vymenit vahu vzduchu kdy puvodni daval dle diagnostiky cca 850, vymenena jeste mene:-( navic se vymenil jeste nejaky snimac - snad na regulaci a zadna zmena, resp. po vymene veci je stav jeste horsi. Nejaka rada?? Jen bych chtel poznamenat, ze podobny stav trval pred repasem turba. Akorat prodleva byla delsi na reakci plyn. pedalu. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubikula78 Vloženo 31. Březen 2019 Sdílet Vloženo 31. Březen 2019 Ahoj všem,minulý týden jsem koupil od dobrého kamaráda Octavku II s BXE motorem. Má jí od novoty, první interval 30 000, pak po 15 000, Shell 5W30 507 00. Šály nedělal, tak jsem je preventivně právě vyměnil a myslím, že za 5 12. Na fotce jsou od 1. do 4.válce, vždy vlevo je spodní, vpravo horní šála. Výrobce TH. Najeto 240 000. Kdyby jezdil víc jako čuně nebo míň měnil olej tak už ten motor nemá..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.