Přejít na obsah

Nakodování denního svícení


rudolfv

Doporučené příspěvky

U FL nesvietia hmlovky, ale ziarovka vedla hmlovky. A je to bezny jav, ako som zistil (aj z mojej skusenosti) ze policajti stopuju a kontroluju, ci svieti denne svietenie alebo hmlovka!

ja som to ešte nezažil, ale u policajtov je všetko možné...celkovo by som zakázal denné svietenie - išiel som cez víkend z Prešova až po Pezinskú Babu a čo išli OIIFL a iné autá a mali takto denné svietenie tak to nie je nič moc: za prvé, že to nie sú nejako silné žiarovky a za druhé svieti to veľmi pri zemi, takže to nevidno - klasicky by som to nechal vo svetlách či už H7 tak D2S - pár korún na žiarovky človeka nezabije a xenony vydržia veľa ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechapu smysl v tom, že na původní OII se nesmí svítit mlhovkama a na FL OII se může ve stejném místě svítit světlama pro denní svícení. Přitom nevidím rozdíl ani v charakteru obou světel. Podle mne to nemá žádné opodstanění. Taky se mi nechce někdy zapínat xenony na 1 km jízdy, když tím trpí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Myslíte , že by nevedel nejaký šikovný elektrikár vyriešiť situáciu, kde by sa kódovanie denného svietenia na hmlovky spolu s intenzitou svietenia nedala prehodiť na dialkové ( s intenzitou trebárs 30%) ? Viem, že ten kužel svietenia tam už bude totál mimo od kuželu pre denné svietenie ale nebude to tak policajtom biť do očí, že nesvietiš alebo svietiš hmlovkami. Podobne ako to má Golf 6, na rozdiel, že Golf má origo denné na tom mieste.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar ve spolek.

Zajímalo by mě jak to teda je s tím denním svícením. :feve:

Mám nakodovanou ameriku,

svícení přes mlhovky na 40%

zapnu zapalování rozvítí se mlhovky, zatáhnu ručku, zhasnou ..... zatím OK

přepnu na parkovačky nic se neděje, zatahnu ručku zasnou mlhovky, rozsvítí se parkovačky,kontrolky atd. ..... OK

přepnu na tlumený, rozsvítí se tlumený, zhasnou mlhovky ...... OK

přepnu na dálkový, rozsvítí se dálkový a svítí společně s tlumenýma ..... tak to snad není to pravé ořechové ??????????

Jak to teda má být ?????????????

Co vy ostatní jak to máte ??????????????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po všech experimentech jsem vrátil na ruční zapínání klasických světel...

Aby mi to svítilo při startování je pro mne jako pro elektrikáře který ví co to dělá s baterkou naprosto nepřijatelný. Amerika - a kolikrát mám zataženou ručku?? v 1 z 20 případů a abych ji zatahoval jenom proto aby mi zhasla světla je uchylárna. Svítit mlhovkama - proč? akorát si koleduju o diskuzi/problémy s polišema kvuli úspoře za žárovku levnější o 20kč která praskně jednou za dva roky? A xenony mají životnost... habakuk...

denní svícení považuji celý za kravinu, ale když už, tak hlavníma světlama... mlhovky u země nejsou vidět a jste mezi ostatníma méně vidět

Snižovat intenzitu svícení je špatně, ty halogenky si pěkně ničíte... Halogenky fungují naprosto na jiném principu než běžná žárovka a potřebují plný výkon na který jsou stavěné. V halogence dochází k odpařování wolframového vlákna, ale přítomností plynu halogenu a správné teploty se ty usazeniny na bance zase vrací na vlákno a baňka zustává čirá. Pokud halogenku podžhavíte, nedochází k tomu navracení na vlákno, a ten odpařený wolfram se usazuje na bance zevnitř a ta černá.... sice později ji plným výkonem dočistíte, ale není to pro ni to pravé ořechové...

Pokud by si někdo chtěl přečíst detaily:

http://www.sylvania.com/ConsumerProducts/A...alogenWorks.htm

http://www.victorylighting.co.uk/halogencycle.html

popř. do googlu: Tungsten-halogen cycle

Někdy mám pocit, že si lidi nějaký ty "problémy" - třeba čím svítit ve dne snad musí vymyslet... :D Přitom podstatně dulležitější věc - jak zařídit aby ostřikovač světel pracoval jen když chci a ne při každém 5 omytí oken nikdo neřeší... Když pominu ten opruz pořád dolévat protože ani těch 5litrů nestačí, tak jde i o to že některé kapaliny poleptávají krycí "sklo" (akrylát) světel..... viz fotky zde na foru... Škodovka o tom ví, dělají to některé kapaliny a škoda reklamace neuznává a doporučuje kupovat jejich škoda nemrznoucí kapalinu. zatím jedinej způsob jak neostřikovat světla jsem našel - zhasnout... :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Po všech experimentech jsem vrátil na ruční zapínání klasických světel...

Aby mi to svítilo při startování je pro mne jako pro elektrikáře který ví co to dělá s baterkou naprosto nepřijatelný. Amerika - a kolikrát mám zataženou ručku?? v 1 z 20 případů a abych ji zatahoval jenom proto aby mi zhasla světla je uchylárna. Svítit mlhovkama - proč? akorát si koleduju o diskuzi/problémy s polišema kvuli úspoře za žárovku levnější o 20kč která praskně jednou za dva roky? A xenony mají životnost... habakuk...

denní svícení považuji celý za kravinu, ale když už, tak hlavníma světlama... mlhovky u země nejsou vidět a jste mezi ostatníma méně vidět

Snižovat intenzitu svícení je špatně, ty halogenky si pěkně ničíte... Halogenky fungují naprosto na jiném principu než běžná žárovka a potřebují plný výkon na který jsou stavěné. V halogence dochází k odpařování wolframového vlákna, ale přítomností plynu halogenu a správné teploty se ty usazeniny na bance zase vrací na vlákno a baňka zustává čirá. Pokud halogenku podžhavíte, nedochází k tomu navracení na vlákno, a ten odpařený wolfram se usazuje na bance zevnitř a ta černá.... sice později ji plným výkonem dočistíte, ale není to pro ni to pravé ořechové...

Pokud by si někdo chtěl přečíst detaily:

http://www.sylvania.com/ConsumerProducts/A...alogenWorks.htm

http://www.victorylighting.co.uk/halogencycle.html

popř. do googlu: Tungsten-halogen cycle

Někdy mám pocit, že si lidi nějaký ty "problémy" - třeba čím svítit ve dne snad musí vymyslet... :D Přitom podstatně dulležitější věc - jak zařídit aby ostřikovač světel pracoval jen když chci a ne při každém 5 omytí oken nikdo neřeší... Když pominu ten opruz pořád dolévat protože ani těch 5litrů nestačí, tak jde i o to že některé kapaliny poleptávají krycí "sklo" (akrylát) světel..... viz fotky zde na foru... Škodovka o tom ví, dělají to některé kapaliny a škoda reklamace neuznává a doporučuje kupovat jejich škoda nemrznoucí kapalinu. zatím jedinej způsob jak neostřikovat světla jsem našel - zhasnout... :rolleyes:

Jako kdybys mi mluvil z duše.

Já jsem si denní svícení nechal, protože jezdím i s jinými auty, která denní svícení mají a zapomínal jsem rozsvítit.

Jinak je to hrozná prasárna, že při startování nezhasínají světla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako kdybys mi mluvil z duše.

Já jsem si denní svícení nechal, protože jezdím i s jinými auty, která denní svícení mají a zapomínal jsem rozsvítit.

Jinak je to hrozná prasárna, že při startování nezhasínají světla.

To jsem vyřešil jednoduše.Koupil jsem univerzální denní svícení za 450 Kč a připojil k vypínači.Světla se rozsvítí po nastartování a je klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som bol v Skoda servise nahodit tempomat, no a pri tej prilezitosti som ich poprosil o nakodovanie Ameriky na denne svietenie. Boli velmi ochotni , ale nepodarilo sa to :( Problem bol v tom, ze cez VAS(origo dotikovy display za pol Mega) mal v ponuke len moznost nakodovat Ameriku na celu riadiacu jednotku. Po ativacii sa nic neudialo, len to napialo namiesto "km" "miles" a pipalo to ked ste otvorili dvere. Zo svietenim to vobec nic nespravilo. Tvrdili mi, ze v menu denneho svietenia sa to da len ativivat a deaktivovat. Asi sa to koduje niejako inac. Cize z toho mi vychadza, ze v origo servise to nevedia , alebo nemaju dostatok informacii "ako na to" . Vi niekto ako sa to na VASe koduje ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...