Přejít na obsah

Koupě bytu - smlouvy atd


Janina

Doporučené příspěvky

Rozhodne vlastni pravnik at ti mrkne na smlouvy , kupovali jsme v lete a ve finale delal smlouvu nas pravnik.

Do bytu jestli uz budes mit cca vybrano bych se sel bejt tebou podivat 3-4 hodne veci prehlidnes pri prvni nasteve. Sebou nejlepe znameno/elektrikare at ti mrkne taky na rozvody, steny - material( vlkost atd... )... zjistis stejne pul veci az kdyz tam pak bydlis 2-3 mesice :). Alespon podle me vlasni zkusenosti.

Good luck ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No on ten byt právě ještě nestojí, bude hotový příští rok, bereme to přímo od developera. Smlouvu jsem firemnímu právníkovi odeslala, ale zatím se neozval :(

Hlavně co jsem se ptala chtějí cca 2000 za hodinu a to teď nemáme :(

pokud to chápu, bude to novostavba, tam máš pak nárok reklamovat veci typu: teče odpad, loupe se barva na balkóně atd...jinak opravdu doporučuji pošetřit penízky a ošetřit si to !!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No on ten byt právě ještě nestojí, bude hotový příští rok, bereme to přímo od developera. Smlouvu jsem firemnímu právníkovi odeslala, ale zatím se neozval :(

Hlavně co jsem se ptala chtějí cca 2000 za hodinu a to teď nemáme :(

hodně štěstí.. byty od developerů jsou to nejhorší co se u nás staví!!!! tedy v Praze určitě..... kamarád mi říkal že jeho známí koupil byt od developera nějak se mu tam vše vysíralo, pozval si znalce a já nevím co vše cca 36 závad v bytě.... nenatežené kabely k zásuvkám třeba není problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo možné je vše :(, ale asi si nevybereš nikde, cenově je to tak nějak přijatelné, neplatí se navíc realitce. Zjišťovli sme si zkušenosti lidí, co už od nich mají domy a vesměs spokojenost. takové běžnější vady co se může stát všude...

Editováno: , autor: Janina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky