Přejít na obsah

VYMENA BUDIKU U FI za RS


clen fabia teamu

Doporučené příspěvky

Boha jeho bobik zase otvara usta ! Tomas pisem ti to na posledy teba sa nikto nic nepyta tak prosim ani nic neodpisuj ani neodpovedaj na tvoje blbe poznamky niesom zvedavy ! a Pises tu ako keby tebe patrilo to forum ! stiahny sa a bud ticho! a teleruj ma ! a Bobik dones mi vodovahu aby som ho mal RS znak rovno,sice neviem nacom lebo auto uz nemam ale dobre no :):palec: a ked mi prinesies vodovahu dostanes kolac :) a Sampanske na Silvestra ahojky :)

Editováno: , autor: Lukas1450
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dyť to už taky píšu po x-krát hodnoty jsou STEJNÝ (u FRS je rychloměr v menšim kroužku, proto se na první pohled zdá, že hodnoty nesedí)....bohužel nemám moc času, jináč bych to klidně i nafotil....

ty to třeba po x-tý píšeš, ale vždy se najde jelimám (čti VRS RESO) a ten se po XYtý zeptá, proto je potřeba mu XYkrát ve stejným tématu odpovědět ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

předface podklad budíků nesedí s podkladem FRS, i když je kružnice u FRS podkladu menší, tak ve výsledku: do 100km/h je předface a FRS hodnota stejná...od cca 115-120 km/h ukazuje postupně FRS podlad o cca 10-15km/h víc....otáčkoměr po 3000ot/min ukazuje taky u FRS oproti předface víc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci ako je to s kodovanim novych budikov ?? Je to velmi tazke zvladne to kazdy kto ma vag a vie s tym troska pracovat ?? Inac pisal som s Cosbym a vraj ked vymenim RS budiky z FRS face do auta fabia 74kw predface rok vyr 2001 tak mi bude ukazovat zle palivo respektive opacne .. a ak dam budiky z FRS predface tak mi bude ukazovat dobre palivo? a co sa tyka prisposobenia km ..ako je to s tym?? a potom otacky a rychlost uz bude ukazovat dobre pristrojovka ?? dik vam velmi pekne ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

staré budíky musíš mít do 240km/h= faceliftové, jinak ti je ten podklad naprd, bude skreslovat tachometr i otáčkoměr :feve: jinac budíky můžeš vklidu vyndat = sundat plast před budíkamy, vyšroubovat 2 šroubky torxe, tupým příborovým nožem zvrchu "vydloubnout", nevytáhnout úplně - nejdřívě odpojit 2 konektory.....a jsou venku ;) ručičky jsou pouze nasazené, stačí je pomalu vytahovat, nejlépe když s nimi točíš a táhneš k sobě

PS: než ručičky vytáhneš, tak si tuškou naznač jejich polohu, aby jsi je pak správně nasadil....až nasadíš nové, tak je opatrně natlač a otočením proti směru hodinových ručiček je dej do polohy kde ji si udělal rysku

když budeš mít budík odpojený, neměj klíček v zapalování (respektivě s nímneotáčej) !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tuším smd a musí se pájet...dost lidí z fora to už ale řešilo a poradí ti víc - červený ručičky jsou supr, ty bych tam dal, ale ten podklad asi nevyřešíš bez výměny budíků (a tam zas musíš řešit ukazatel paliva)....taky jsem si tím prošel, škoda no :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...