Přejít na obsah

hlucný motor pri volnoběhu


Raymondx

Doporučené příspěvky

Dobrý den,
Mám dotaz,zda někdo nevíte čím by to mohlo být: Když je motor zahřátý a zastavím, začne motor malinko cukat je hlučnější jakoby ztratil otáčky ,ale na otačkoměru to není vidět.Když nastartuji a je motor studený nechám běžet motor tak je klid necítím žádné vybrace. :help: MOTOR BKD 1.12.05 84000 najeto Děkuji za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstřiky...ty najeté km tomu i odpovídají....Měl jsem 3ks 2.0TDI-PD 103kw a v těchto km jsem už měl u všech vstřiky měněny.

Známému co má v Passatu ten nový CommonRail (2.0TDI-CR 103kw) ted dělalo to samé a měnily mu na záruku taky vstřiky.

Ty vstřikovače by mněli víc vydržet než jen 80t km?jsou vstřikovače u 1,9tdi pd stejne jak u 2.0tdi pd?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak samozřejmě že neměli,ale u 2.0TDI-PD je to celkem nemoc...dost na to trpěj......Já taky za celej svůj život vstřiky u TDI neměnil(jak klasické 1.9TDI,tak i 1.9TDI-PD),ale u 2.0TDI-PD a to hned u všech tří je musel servis vyměnit....naštěstí že mi auta jezděj 100.000km ročně,tak se vše stihlo v záruce.

Kolega z branže má novej 2.0TDI-CommonRail (najeto kolem 80.000km) a už mu je měnily na záruku taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mých 2.0TDI-PD to začalo čím dál horšími starty a nepravidel.volnoběhem.....dál jsem to nikdy nenechal dozrát a buzeroval servis tak dlouho až vyměnily vstřiky.......Kamarádovi co to ale ted odešlo na tom Passatu s novym 2.0TDI-CR se to projevovalo tak že na volnoběh ten motor škubal s celym autem...jakmile se rozjel,tak bylo vše včetně startů o.k.

U 2.0TDI-PD jsou vstřiky nemoc,což je tady už známá věc,obvzláště u MR2005,2006...(mě je měnily ale i u MR2007)...Nikdy to na původ.vstřikách nenajelo víc jak 100.000km. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super ak budem tiež musieť meniť vstreky. Auto mám po záruke. MR 2007, najazdené 90.000 km. Teraz musím meniť žhaviče lebo auto horšie ráno naštartuje a aj dosť škube. Na diagnostike ukázalo, že je odpalený 1 a 4 žhavič. Odišiel pri 89700km. Ale auto mi škubalo aj skôr. Tie žhaviče niesú až taká položka. Horšie to bude so vstrekmi. Našiel som internetový obchod kde majú originál za 3400/ks českých korún.

Ešte sa chcem opýtať. Či sa to prejavovalo aj pri brzdení tak ako mne. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych pravdu řekl,mě na těch 2.0TDI jezdily řidiči(mám osobní autodopravu)....já si s tim 2.0TDI nidky moc neporozuměl a hlavně se dost sypal,takže jsem v tu dobu radši jezdil z 1.9TDI-PD......takže ti toho víc moc neřeknu.Každopádně jestli můžeš mít vstřik za 3400kč/ks,tak to vůbec neřeš,to je přímo luxusní cena....ve Škodovce přijdou vstřiky na 80.000kč..na vrakovišti vyjdou nové orig.na +- 5000kč/ks a o levnějších jsem nikdy neslyšel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super ak budem tiež musieť meniť vstreky. Auto mám po záruke. MR 2007, najazdené 90.000 km. Teraz musím meniť žhaviče lebo auto horšie ráno naštartuje a aj dosť škube. Na diagnostike ukázalo, že je odpalený 1 a 4 žhavič. Odišiel pri 89700km. Ale auto mi škubalo aj skôr. Tie žhaviče niesú až taká položka. Horšie to bude so vstrekmi. Našiel som internetový obchod kde majú originál za 3400/ks českých korún.

Ešte sa chcem opýtať. Či sa to prejavovalo aj pri brzdení tak ako mne. Diky

Můžu se zeptat kde na internetu jste viděl vstřik za 3400,- ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mám taky ten samej motor a může to být cokoliv špatná nafta jak vypadá pal. filtr? špatný vstřik i nějaká nečistota která se do něj dostala nebo .špatný kabelový svazek ke vstřikovači. Nejdřív to nech projet diagnostikou pak se uvidí co dál

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mám taky ten samej motor a může to být cokoliv špatná nafta jak vypadá pal. filtr? špatný vstřik i nějaká nečistota která se do něj dostala nebo .špatný kabelový svazek ke vstřikovači. Nejdřív to nech projet diagnostikou pak se uvidí co dál

Ahoj, no diagnostika je vše okej žádná závada nenalezena vše je v pořádku .Autoservis Klokočka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Malá otázka. Měřil někdo kompresní tlak?

Nemusí se to rozebírat,VAS to umí spočítat podle vstřikovaného množství.

Ne neměřil,ale když je motor studený nebo do teploty cc 70 tak to jakoby necuká po zvýšení teploty ano ,ale ne vždy .

Jakmile sešplápnu malinko plyn tak to přestane .Nějakou dobu to nedělá a třeba po 20 minutách opět.Tak nevím.

A ani nevím co je to VAS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vstřiky se projevují nejen neklidným chodem volnoběhu, ale taky to začne docela pokuřovat. Kdo s tím má problém, tak si udělejte zkoušku kouřivosti, než budete něco měnit. Pokud to jen poškubává, asi bych to neřešil. Já na těch vyměněných mám najeto asi 80 t. km a občas to taky zacuká. Přičemž pravidelně proplachuju systém a úzkostlivě se vyhýbám tankování u podezřelých zdrojů. V podstatě tankuju jen u OMV, Schell a Benzina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mne dela neco podobneho. Motor jakoby cuka na volnobeh ale na otackomeru nic. Chtel bych se zeptat jestly nekdo nevi neco o odvodnovani palivoveho filtru jak se to dela a jak casto jestly by to mohlo byt tim. Mam skoda octavi 2TDI DSG laurin a klement 2006. Nedavno sem byl v servisu a tam rekly ze je vse ok. Dokonce ted dvakrat se stalo kdyz bylo venku vice ja 16 stupnu ze mi dvakrat poklesly otacky trikrat za sebou o 100. Tak jestly nahodou nekdo nemel neco podobneho. Jinak spotreba v normalu motor vykonove stejny vse ok. Jen na volnobeh jakoby obcas zacuka. Diky za nazory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v několika různých tématech se to tady neustále omílá. Dělají to vstřikovače. Diagnostika neukáže nic, je třeba změřit přímo vstřiky. Pokud to nic jinýho, než to občasný zacukání nedělá, vykašlete se na to, protože výměna je rozcvička za mnoho tisíc. Nová sada u dealera Škoda je za cca 80 t. Kč (materiál bez práce), někde z druhý ruky tak za dvacku. O něco levnější by byl repas, kterej dělají v Bosch centru v Soběslavi (pokud to tam už nekrachlo).

P.S. Horáku, Horáku, to "jestly", to je teda síla ! A taky 3x za sebou :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem si kdysi nechával čistit a nastavovat trysky(na rotačku)

u firmy Bosch centru v Soběslavi konkrétně u jejich pobočky v CB.....

a už to nikdy neudělám...

takový firmě kšeft dávat nebudu...zoufalost

opravdu si ten svůj "monopol" tady na jiho vychutnávaj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v několika různých tématech se to tady neustále omílá. Dělají to vstřikovače. Diagnostika neukáže nic, je třeba změřit přímo vstřiky. Pokud to nic jinýho, než to občasný zacukání nedělá, vykašlete se na to, protože výměna je rozcvička za mnoho tisíc. Nová sada u dealera Škoda je za cca 80 t. Kč (materiál bez práce), někde z druhý ruky tak za dvacku. O něco levnější by byl repas, kterej dělají v Bosch centru v Soběslavi (pokud to tam už nekrachlo).

P.S. Horáku, Horáku, to "jestly", to je teda síla ! A taky 3x za sebou :D:D:D

ps jirkaK jestli s tim mas problem tak koukej na to co se ptam a ne na moji cestinu jinak diky. priste to radeji napisi v anglictine a uvidim kolik budes stihat:O))) lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...