speedo009 Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Úchyty jsou totožné, rozdíl je jen v kratší zahnuté trubce úplně vzadu - bude končit víc pod autem. Myslíte, že to bude vadit? Celý výfuk jsem koupil za 1000 Kč, ale tohle jsem si neohlídal (resp. jsem byl ujišťován, že je z dlouhé Fabie a není). Co na konec něco navařit? Když je to takhle venku, nemusela by to být velká práce a mohlo by to vypadat k světu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 no jestli máš svářečku a umíš s ní, tak nevím co řešíš. Sice nepíšeš na jsou je to motorizaci, ale měl jsem vždycky pocit, že rozdíl není v délce koncovky výfuku, ale v délce trubky, která je před posledním hrncem. Na svařování výfuků je podle mého názoru nejlepší autogen, sice se to dost vyžíhá a pak to rezne, ale je tam větší jistota dosažení "neprofukujícího" sváru. Hořák je také výborný pro ohýbání trubek, takže při troše šikovnosti, tam nacpeš výfuk prakticky z čehokoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.