Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nemam spravenu pripravu vo favorite pre autoradio. Preto by som potreboval poradit ako na to?

Co konkretne? Odkial napajanie,alebo vystupy na repro, alebo atd......

  • Autor
Co konkretne? Odkial napajanie,alebo vystupy na repro, alebo atd......

No hlavne kam pozapajat tie kable z euro koncovky by som potreboval.

Klasicky Euro konektor: Napajacia cast 1. zlty vodic-pripojit na +12V (stabilne napajanie -plus pol akumulatora)

2. cerveny vodic- pripojit na +12V (spinaci obvod-spinacka)

"Favorit nema na spinacke potrebny vystup,preto musis cerveny a zlty vodic spojit a pripojit na stabilny +12V"

3.cierny vodic-pripojit na kostru vozidla -12v

5.modry vodic-napajanie el.anteny( pozor po zapnuti radia je na modrom vodici +12V, zaizolovat koniec vodica)

Vystupy na repro 1.dvojica fialovych vodicov-pripojit na pravy zadny reproduktor

2.dvojica sedych vodicov -pripojit na pravy predny reproduktor

3.dvojica bielych vodicov -pripojit na lavy predny reproduktor

4.dvojica zelenych vodicov-pripojit na lavy zadny reproduktor

"potor na polaritu, plusove vetvy maju len svoju farbu, minusove su znacene bielou resp.ciernou linkou

  • Autor
Klasicky Euro konektor: Napajacia cast 1. zlty vodic-pripojit na +12V (stabilne napajanie -plus pol akumulatora)

2. cerveny vodic- pripojit na +12V (spinaci obvod-spinacka)

"Favorit nema na spinacke potrebny vystup,preto musis cerveny a zlty vodic spojit a pripojit na stabilny +12V"

3.cierny vodic-pripojit na kostru vozidla -12v

5.modry vodic-napajanie el.anteny( pozor po zapnuti radia je na modrom vodici +12V, zaizolovat koniec vodica)

Vystupy na repro 1.dvojica fialovych vodicov-pripojit na pravy zadny reproduktor

2.dvojica sedych vodicov -pripojit na pravy predny reproduktor

3.dvojica bielych vodicov -pripojit na lavy predny reproduktor

4.dvojica zelenych vodicov-pripojit na lavy zadny reproduktor

"potor na polaritu, plusove vetvy maju len svoju farbu, minusove su znacene bielou resp.ciernou linkou

Vdaka. Celkom tomu rozumiem len este jedna vec ze ako to zapojim na akumulator?

Pokial mas 12V skusacku,tak si najdi trvali privod +12V na spinacej skrinke.Mas istotu,ze je to dostatocne silna vetva. A minus pohladaj niekde v pristrojovke-urcite tam bude viac kablov pripojenych na kostru. Presnejsie ich neviem,nakolko Facko je asi jedina Skodovka v ktorej som sa nerypal. Zelam uspesnu montaz a dobru muziku. :band

Este ti odporucam po montazi radia odmerat kludovy odber pri vypnutom radiu-aby si mal istotu,ze ti nebude vybijat baterku.Ak by malo radio velky kludovy odber,musel by si cerveny + napojit cez vypinac.

  • Autor

Este by som potreboval ten modry kabel co na antenu ide ten za kde zapaja? Tiez niekde na spinacej skrinke to je alebo ako?

POZOR!!!!! Ten modry kabel je napajaci vystup a nie vstup. Teda ak nemas antenu zo zosilovacom ,tak ten modry kabel len zaizoluj a nikam ho nepripajaj. Pokial by si mal antenu zo zosilovacom tak ho spojis s kablom s anteny( vecsinou ma cervenu farbu).

  • Autor

A este ten oranzovy co je na osvetlenie ten kam ide?

Ten riesi synchronizaciu podsvietenia radia a pristrojovej dosky.Osobne ho nepouzivam. Myslim ,ze ho nepotrebujes ties. Staci zaizolovat.Vecsina novych radii ho nema vobec.

ja mam taky problem , pripojil jsem si autoradio do favoritu kde nikdy pred tim nebylo . cerny kostru jsem pridelal na karoserii, zluty a cerveny jsem pripojil na + ktre napaji auto zapalovac , a radi hraje ,ale jen do okamziku nez zapnu blinkry nebo slapnu na brzdu , v ten okamzik se radio vypne , kde je problem ??? diky

Skus pripojit + priamo na baterku-aspon provizorne na skusku. Ak to vtedy nevypne, tak beres stavu s bodu,kde dochadza k poklesu napetia pri pouziti viacerych spotrebicov.

Skus pripojit + priamo na baterku-aspon provizorne na skusku. Ak to vtedy nevypne, tak beres stavu s bodu,kde dochadza k poklesu napetia pri pouziti viacerych spotrebicov.

tak jsem to udelal presne jak pises , pripojil jsem plus primo na baterku a delalo to to same , radio hralo a v okamzik kdy jsem zapl vystrazny nebo slapl na brzdu radio prestalo hrat . Ale to neni vse po hodine kdy radio hralo ( motor nebyl nastartovanej ) jsem uz ani nenastartoval , jen cvakalo neaky rele ci co a parkrat vylitl otackomer na 4000 otacek :help: , takze ted mam baterku na nabijecce a zitra se uvidi , s tim startovanim uz mam problem delsi dobu , malo kdy me to chytne na prvni brnk , vzdy se motor jako by strasne stezi otoci asi 3x a pak to najednou chytlo , pripada me to ze bud alternator malo dobiji nebo trvale neco vybiji baterku ( baterka je tam jen mesic stara )

Takze radio je zapojene dobre. Urcite mas nieco s dobijanim. Pri zapnuti smeroviek,alebo slapnuti na brzdu ti klesne napetie v aute na uroven pri ktorej uz radio neudrzi nabudeny el.okruh. Ked baterku nabijes,tak po nastartovani odmeraj hodnotu napetia a porovnaj ju s hodnotou ,ktoru nameras,ked slapnes na brzdu, alebo zapnes svetla. To vystrelovanie rucicky otackomera by mohlo poukazovat na zavadu v usmernovacom diodovom mostiku v alternatori(nie regulator). Odporucam prehodit cely alternator-aspon na skusku.

diky za radu , ted nabijim baterku ( NEVIS NAHODOU KOLIK HODIN BY SEM JI MEL NABIJET ?? ) no a zitra uvidim co a jak . Treba uz bude vse OK , pokud se to bude opet po par dnech opakovat tak nevim ,bud je spatnej teda ten altec a nebo me napadlo ze neco stale zere elektrinu , ale to teda nevim jak poznam ....

Akumulator by nemal byt na nabijacke viac ako 24h. Ale presne sa to urcuje podla kapacity baterky a velkosti nabijacieho prudu(nie napetia). Pokial by si mal problem len s tym,ze ti nieco zere baterku pri vypnutom motori,tak po nastartovani(aj ked nudzovom) by si uz nemal problem s vypinanim radia. Urcite tam bude nieco s hodnotou dobijania resp.nejakou zavadou v dobijacom okruhu.Rozhodne premeraj velkost napetia po nastartovani. A ci ti nieco taha stavu zistis tak, ze pri vypnutom kluciku odpojis plus pol od baterky a zapojis ho spet cez ampermeter. Ampermeter bude seriovo zapojeny medzi plusovou svorkou a plus polom baterie.

hele moc diky za rady :palec2:

tak uz nevim , dneska jsem dal uplne dobitou baterku , znovu zapojil to radio , vse jsem prekontrolval a kdyz proste zapnu blinkry ci svetla tak se v ten okamzik radio vypne a po 10 vterinach se zase samo zapne , jinak jsem zjistil ze byla spatna zarovka v blinkru , ale to asi nemelo na vybiti baterky vliv. co ??

Pokial neodmeras hodnotu napetia pri nastartovanom aute a potom aj zo zapnutymi svetlami tak uz nic nevydedukujeme. Chce to konkretne udaje.

Pokial neodmeras hodnotu napetia pri nastartovanom aute a potom aj zo zapnutymi svetlami tak uz nic nevydedukujeme. Chce to konkretne udaje.

bohuzel nemam cim merit takze zitra zajedu za dedem on ma multimetr a promerime to a damvedet , jinak vypada to ze se posralo neco v elektrice , dneska me dvakrat odesla zarovka ve v blinkru blatniku. ted sem jel do obchodu a veci se maji tak ze normalne kdyz zapnu svetla a blinkry tak vidim jak me kolisaji kontrolky v palubce

ted sem mluvil ze sousedem a tvrdi ze to vypada jako by si auto bralo energii jen z baterky , pry se mu kdysi stalo neco podobnyho a bylo to neaky rele na alternatoru , co si o tom myslite

Ano- na altrnatore sa nachadza regulator napetia. Sluzi na regulaciu napetia v spravnom rozsahu ( cca 13,7 az 14,3). Pokial nefunguje spravne, tak je napetie prilis nizke ,alebo prilis vysoke. Pri vysokom napeti mozu odchadzat ziarovky. Lenze nema to logiku pri vypinani tvojho radia pri zapnuti svetiel- tam bude to napetie zasa nizke. Po premerani budes v obraze.

tak jsme to dneska zmerili a napeti pri vypnutem motoru je 12.65 a pri nastartovanem motoru 12.47 , i kdyz sem motor turoval tak se napeti nezmenilo , takze kde je problem ??

Nejjistejsi asi bude vymena alternatoru, muze tam byt spatny regulator nabo vadna dioda, sjete uhliky... Pro jistotu si ale zkontroluj kontakty na alternatoru - rozsroubuj, prejed kontakty smirkovym papirem, osetri kontoxem. Pokud to nepomuze, tak to hod nejkemu sikovnemu elektrikari.

Dolezite je odmerat napetie priamo na vystupe na alternatori-mas istotu,ze nameras presne alternator. Moze sa stat,ze je niekde prerusene vedenie a vtedy na baterke nenameras ci je alternator skutocne v poriadku. Pokial je to nizke napetie aj na altiku tak je najlahsie vymenit cely kus.( ale da sa lahko vymenit len regulator). V niektorych dobrych mototechnach beru povodny alternetor ako protikus na vymenu a doplatis len rozdiel.

no merilsem to u dedy ja bohuzel nevlastnim zadnej merak cim to merit ,takze zitra neco na to mereni koupim a pak dam vice info

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.