Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Nechápu ... :feve:

no zadáš tam údaje a ono by ti to mělo vyhodit, jestli pro tebou zadaný požadavky...typ auta..rok výroby apod....je nebo byla nějaká svolávačka....

Jo takhle svolávačka, jakože od výrobce na odstranění nějaký výrobní chyby :palec2: jen škodovka toto asi moc nevyužívá, ale třeba nějaká rýžová automobilka, ty mají často nějakej blud ve výrobě ... lol

No třeba přehrání softu co dělá škodovka na OII na 2.0 TFSI tam vůbec není, tak je otázka jak spolehlivé informace to jsou.

Na RS TDI tam taky vůbec nejsou ani nový SW, ani výměny tlakových snímačů atd. ;)

  • Autor

Kluci a on vás někdo svolával, to jsou akce ofiko, kdy ti přijde dopis, aby jsi se dostavil, bohužel škodovka to řeší až když přijdete sami anebo potichu při prohlídkách, když si stěžujete, ani na bagy po aféře s testem u Roomstra nic Škodovka nesvolávala

No mě dává servis vědět, když se něco děje...ať už telefonicky, nebo dopisem...jim to vyhodí PC přímo podle VIN kódů a oni to pak řeší dál. Jestli to je nebo není ofiko akce nevím, ale to pro mě není podstatný ;)

Jakr: Záleží od toho, ako súrna je tá zvolávačka - často sa zvyknú zákazníci pozývať (hlavne u VW a Audi, ale aj u Škody je toho dosť). No sú aj dielenské akcie, ktoré nie sú akútne a vykonávajú sa až pri návšteve zákazníka v servise. Jedna z povinností prijímacieho technika je, aby overil VIN kód auta na výskyt zvolávacej alebo dielenskej akcie...

  • Autor

jasně, a přesně tohle se do té databáze nedostane, páč to není ofiko zveřejněné (prostě špatná reklama), kolikrát ani my sami nevíme o dílenských opatřeních, nebýt vás, kdo k nim máte přístup

Pre zaujímavosť, od roku 2000 po súčasnosť bolo cca 750 servisných informácií - aktuálnych zdelení, predbežných informácí, informačných listov, akcií pred predajom a servisných akcií. Čisto servisných akcií bolo cca 75, z toho urgentných zvolávacích cca 20.

  • 3 týdny později...

Není něco nového ??

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.