Březen 18, 200916 r no zadáš tam údaje a ono by ti to mělo vyhodit, jestli pro tebou zadaný požadavky...typ auta..rok výroby apod....je nebo byla nějaká svolávačka....
Březen 18, 200916 r Jo takhle svolávačka, jakože od výrobce na odstranění nějaký výrobní chyby jen škodovka toto asi moc nevyužívá, ale třeba nějaká rýžová automobilka, ty mají často nějakej blud ve výrobě ...
Březen 18, 200916 r No třeba přehrání softu co dělá škodovka na OII na 2.0 TFSI tam vůbec není, tak je otázka jak spolehlivé informace to jsou.
Březen 18, 200916 r Autor Kluci a on vás někdo svolával, to jsou akce ofiko, kdy ti přijde dopis, aby jsi se dostavil, bohužel škodovka to řeší až když přijdete sami anebo potichu při prohlídkách, když si stěžujete, ani na bagy po aféře s testem u Roomstra nic Škodovka nesvolávala
Březen 18, 200916 r No mě dává servis vědět, když se něco děje...ať už telefonicky, nebo dopisem...jim to vyhodí PC přímo podle VIN kódů a oni to pak řeší dál. Jestli to je nebo není ofiko akce nevím, ale to pro mě není podstatný
Březen 18, 200916 r Jakr: Záleží od toho, ako súrna je tá zvolávačka - často sa zvyknú zákazníci pozývať (hlavne u VW a Audi, ale aj u Škody je toho dosť). No sú aj dielenské akcie, ktoré nie sú akútne a vykonávajú sa až pri návšteve zákazníka v servise. Jedna z povinností prijímacieho technika je, aby overil VIN kód auta na výskyt zvolávacej alebo dielenskej akcie...
Březen 19, 200916 r Autor jasně, a přesně tohle se do té databáze nedostane, páč to není ofiko zveřejněné (prostě špatná reklama), kolikrát ani my sami nevíme o dílenských opatřeních, nebýt vás, kdo k nim máte přístup
Březen 19, 200916 r Pre zaujímavosť, od roku 2000 po súčasnosť bolo cca 750 servisných informácií - aktuálnych zdelení, predbežných informácí, informačných listov, akcií pred predajom a servisných akcií. Čisto servisných akcií bolo cca 75, z toho urgentných zvolávacích cca 20.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.